Domien Verschuuren letterlijk ziek van prestratiedruk

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
RealSunchaser

Re: Domien Verschuuren letterlijk ziek van prestratiedruk

Bericht door RealSunchaser » 09 apr 2018 21:37

Piet Puk schreef:
09 apr 2018 18:00
Ik heb voor de zekerheid het fragment op de NPO 3FM website nog een keer aandachtig beluisterd (en bekeken).

Hij zegt inderdaad niet dat hij zich ziek gemeld heeft
Maar Sander wel
Iwanvl schreef:
09 apr 2018 12:26

Sander gaf vrijdag aan dat Domein ziek was en dat hij zonder tegenbericht maandag waarschijnlijk weer aanwezig zou zijn.

Ingebruik

Bericht door Ingebruik » 09 apr 2018 22:03

RealSunchaser schreef:
09 apr 2018 21:37
Piet Puk schreef:
09 apr 2018 18:00
Ik heb voor de zekerheid het fragment op de NPO 3FM website nog een keer aandachtig beluisterd (en bekeken).

Hij zegt inderdaad niet dat hij zich ziek gemeld heeft
Maar Sander wel
Iwanvl schreef:
09 apr 2018 12:26

Sander gaf vrijdag aan dat Domein ziek was en dat hij zonder tegenbericht maandag waarschijnlijk weer aanwezig zou zijn.
En waarom zou je ook de persoon waar het om draait zelf geloven, als een ander verhaal beter strookt met je eigen tunnel van negativiteit rondom die persoon.

RV

Bericht door RV » 09 apr 2018 23:18

jessica schreef:
09 apr 2018 17:55
Ik vind het erg voor Domien als hij tegen een Burnout aan zit. Wel goed dat hij gas terugneemt. Verder ben ik wel van mening dat hij niet geschikt is om de ochtendshow te dragen. Vond hem in zijn avondprogramma veel beter tot zijn recht komen. Ik zou hem wisselen met Sander Hoogendoorn. Of straks als Michiel Veenstra naar Radio 2 is, hem de uren van Michiel. In een strak muziekprogramma komt Domien veel beter tot zijn recht. Scheelt misschien ook een hoop prestatiedruk.
Kun je de bron vermelden omtrent de wijsheid dat Michiel Veenstra naar radio 2 gaat?

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 09 apr 2018 23:34

RV schreef:
09 apr 2018 23:18

Kun je de bron vermelden omtrent de wijsheid dat Michiel Veenstra naar radio 2 gaat?
Vast diezelfde bron die zegt dat Veenstra Zendercoordinator van 3FM wordt -+dance

rutgrrr

Bericht door rutgrrr » 10 apr 2018 01:39

GerjanOpDreef schreef:
09 apr 2018 18:29
En dat was nummer 2. Nu weten we wel weer hoe zwaar radiomakers het hebben, dus ga maar weer lekker muziek draaien.
Wacht even. Volgens mij heb je hier ooit op het forum verteld dat ook jij flink in een dip gezeten hebt, ooit. WAAROM heb je dan niet wat inlevingsvermogen naar iemand anders toe? Waarom weer die negativiteit?

Dan over Domien: Goed dat hij even gast terugneemt. Voorkomen is beter dan hele dagen in je nest liggen en niks willen.
Aan bovenstaande uitspraak kunnen geen rechten worden ontleend.

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 » 10 apr 2018 07:29

Kunnen jullie een extra topic maken met als titel: afzeiken en op elkaar fitten doe je hier!

Het nivo op dit forum zakt de laatste tijd naar een dieptepunt. Ik lees alleen maar onvrede naar elkaar en naar de betreffende radiozenders en dj’s. Iedereen weet het beter en een normaal gesprek is niet meer mogelijk.

Maar wees gerust, het is hier niet anders dan op andere fora.

Jammer.

En nee, ik verklaar mij niet nader, voorgaande berichten in diverse draadjes verklaren genoeg.

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert » 10 apr 2018 12:01

Henkjan2016 schreef:
10 apr 2018 07:29
Kunnen jullie een extra topic maken met als titel: afzeiken en op elkaar fitten doe je hier!

Het nivo op dit forum zakt de laatste tijd naar een dieptepunt. Ik lees alleen maar onvrede naar elkaar en naar de betreffende radiozenders en dj’s. Iedereen weet het beter en een normaal gesprek is niet meer mogelijk.

Maar wees gerust, het is hier niet anders dan op andere fora.

Jammer.

En nee, ik verklaar mij niet nader, voorgaande berichten in diverse draadjes verklaren genoeg.
Helemaal mee eens. Het stoort mij vaak dat mensen wat roepen, zonder enige onderbouwing. Dan kom je dus niet tot een inhoudelijke interessante discussie; jammer

MFM

Bericht door MFM » 10 apr 2018 13:42

Ik zou het wel fijn vinden als de topicstarter de titel nog even aanpast. -smok

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 10 apr 2018 17:27

MFM schreef:
10 apr 2018 13:42
Dit is wat overal in de media stond, op Twitter meldde Sander Hogendoorn gewoon dat Domien ziek was, Domien reageerde zelf onder die tweet en gisteren zei Domien dat de druk te hoog was even. Dus niets mis met de titel.

Ingebruik

Bericht door Ingebruik » 10 apr 2018 18:24

Jawel, hij heeft namelijk vrij genomen. Hij is niet ziek, hij is er wel ziek van. Dat wel.

Ik snap ook werkelijk waar niet dat je steeds een collega opvoert die heeft gezegd dat hij ziek is. Who cares wat een collega zegt als de persoon in kwestie zelf wat anders zegt? Communicatiestoornis, van horen zeggen, uit derde hand, kan dan allemaal meespelen in wat Sander uiteindelijk zegt.

Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade » 10 apr 2018 19:44

Ingebruik schreef:
10 apr 2018 18:24
Ik snap ook werkelijk waar niet dat je steeds een collega opvoert die heeft gezegd dat hij ziek is. Who cares wat een collega zegt als de persoon in kwestie zelf wat anders zegt? Communicatiestoornis, van horen zeggen, uit derde hand, kan dan allemaal meespelen in wat Sander uiteindelijk zegt.
Maar dan is het niet negatief en ongenuanceerd genoeg, dan is het niet leuk meer. Snap dat dan!

pveelen

Bericht door pveelen » 10 apr 2018 19:54

Het is ook erg ongemakkelijk voor Domien. Word tals aanvoerder naar voren geschoven als het megaslecht gaat. Kan hem waarderen om zn openheid.

Ik hoop gewoon dat Domien een plek krijgt op 3fm wat hem meer past dan de ochtend. Het is een fijne DJ maar op de foute plek.

Off topic: afgelopen dagen eens wat meer 3fm geluisterd (weer) en het is eigenlijk echt wel verbeterd! Raardat jet marktaandeel achterblijft. Hoogie, Rob, Eva en Wijnand zijn echt super!

marcelb

Bericht door marcelb » 10 apr 2018 20:23

pveelen schreef:
10 apr 2018 19:54
Off topic: afgelopen dagen eens wat meer 3fm geluisterd (weer) en het is eigenlijk echt wel verbeterd! Raardat jet marktaandeel achterblijft. Hoogie, Rob, Eva en Wijnand zijn echt super!
Dat gebeurt vaak he, verloren vertrouwen terugwinnen heeft tijd nodig. Veel luisteraars zijn geswitcht en voordat die weer eens in de gaten hebben dat het toch weer om aan te luisteren is, ben je zo een half jaar tot een jaar verder. Aan 3FM (en de nieuwe zendermanager) de opdracht om met vernieuwd vertrouwen stug door te gaan!

(en jaja, ik weet dat deze opmerking eigenlijk ergens anders thuis hoort....)

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert » 10 apr 2018 21:10

GerjanOpDreef schreef:
10 apr 2018 20:38
Alleen begrijp ik niet dat hij het melde op de radio, want als negatieve Twitter reacties voor hem een probleem zijn, lijkt het mij onverstandig om nieuwe, negatieve reacties uit te lokken.
Dat deed hij omdat juist de hele week daar om draait: om taboes van mentale problemen te doorbreken en iedereen er over te laten spreken. En als hij zoiets verteld verwacht hij (denk ik) niet dat daar mensen negatief op reageren, integendeel.

MFM

Bericht door MFM » 10 apr 2018 23:01

RealSunchaser schreef:
10 apr 2018 17:27
MFM schreef:
10 apr 2018 13:42
Dit is wat overal in de media stond, op Twitter meldde Sander Hogendoorn gewoon dat Domien ziek was, Domien reageerde zelf onder die tweet en gisteren zei Domien dat de druk te hoog was even. Dus niets mis met de titel.
Ik bedoel LETTERLIJK de titel even aanpassen mbt PRESTATIEDRUK ipv PRESTRATIEDRUK :D

Plaats reactie