Domien Verschuuren letterlijk ziek van prestratiedruk

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
RealSunchaser

Domien Verschuuren letterlijk ziek van prestratiedruk

Bericht door RealSunchaser » 09 apr 2018 10:58

http://www.mediacourant.nl/2018/04/domi ... jfers-3fm/

Oh jee, Domien meldde zich ziek vanwege hoe slecht hij presteert. En hij leest alle reacties op Twitter (waarom?) dus hij zal ook hier wel meelezen.

" Maar soms wordt het allemaal net iets te veel en soms ga je gebukt onder sociale druk en prestatiedruk.”

Kom nou op zeg, lekker op primetime je zender in de steek laten. Ja een snippperdag verdient iedereen maar hij meldde zich dus letterlijk ziek

Juist moet je je schouders eronder zetten en niet op Sociale media lezen als je dat niet trekt.

Domien is de zwakste schakel bij 3FM op deze manier

RealSunchaser

Re: Domien Verschuuren letterlijk ziek van prestratiedruk

Bericht door RealSunchaser » 09 apr 2018 11:03

Mijn bescheiden mening is dat Domiens ego hem in de weg staat, hij riep eerder hoe goed zijn show is en voorspelde totaal onhaalbare stijgingen in de luistercijfers. Hij heeft niet de controverse van Beelen, niet de aaibaarheid van Ekdom, niet de gezelligheid van Evers.

Domien zie ik ook niet groeien naar een andere zender. Van Stenders en Van Inkel wist je 15 jaar geleden al, die kunnen later zo op Radio2. Domien zie ik daar niet, en ook niet bij talpa

density1

Bericht door density1 » 09 apr 2018 11:09

Zeer zwak. En nu zal iedereen wel weer gaan roeptoeteren dat ze het zo moedig vinden wat hij gedaan heeft, en dat het zulke 'echte radio' is met 'echte emotie' en dat soort superlatieven maar het komt niet geloofwaardig over als je je opstelt in de media als een soort woordvoerder maar je nu toch lijkt te bezwijken onder de druk. Niet handig en slim.

Kailayla

Bericht door Kailayla » 09 apr 2018 11:14

Wat wordt het weer lekker uit zn verband gerukt. Hij was mentaal even op, gewoon uitgeblust. De sociale druk en prestatiedruk was de laatste druppel, niet de enige algehele oorzaak.

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 09 apr 2018 11:18

Kailayla schreef:
09 apr 2018 11:14
Wat wordt het weer lekker uit zn verband gerukt. Hij was mentaal even op, gewoon uitgeblust. De sociale druk en prestatiedruk was de laatste druppel, niet de enige algehele oorzaak.
Je hebt een ochtendshow, daar is altijd prestatiedruk. Het zou hem sieren dit dan op de radio te melden dat hij bv om 9,.30 u een afspraak heeft bij de bedrijfsarts. Aangezien hij het 4 dagen later roept, dan kan het ook wel live, levert meteen spannende radio op. Nu meldt hij zich ziek. Een stratemaker moet ook gewoon werken als het regent

density1

Bericht door density1 » 09 apr 2018 11:21

Kailayla schreef:
09 apr 2018 11:14
Heb je nu werkelijk een account genomen om dit even te komen zeggen...mmm..

Kailayla

Bericht door Kailayla » 09 apr 2018 11:32

Ik vind het gewoon jammer dat wanneer er over mental health gesproken wordt het weer erg snel wordt geschoven op 'aanstelleritis' en 'aandachtstrekkerij'.
density1 schreef:
09 apr 2018 11:21
Heb je nu werkelijk een account genomen om dit even te komen zeggen...mmm..
Eh nee, ik had al langer een account maar had nog niks gepost...

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 09 apr 2018 11:40

Kailayla schreef:
09 apr 2018 11:32
Ik vind het gewoon jammer dat wanneer er over mental health gesproken wordt het weer erg snel wordt geschoven op 'aanstelleritis' en 'aandachtstrekkerij'.
Het feit dat hij 4 dagen later het meld in zijn ochtenshow lijkt wel verdacht veel op aandrachtrekken. Als Domien een burnout heeft of de druk niet aankan, prima, maar dat is niet met 2 dagen weg.

Timur was soms maanden weg omdat hij een burnout had en stopte zelfs met (dagelijkse primetime) radio. Dit is meer van: Ooooh het is de schuld van Twitter en de schuld van de luistercijfers. Hou van mij alsjeblieft, ik ben domien

Zo komt dit iig op mij over

Kailayla

Bericht door Kailayla » 09 apr 2018 11:42

RealSunchaser schreef:
09 apr 2018 11:40
Kailayla schreef:
09 apr 2018 11:32
Het feit dat hij 4 dagen later het meld in zijn ochtenshow lijkt wel verdacht veel op aandrachtrekken. Als Domien een burnout heeft of de druk niet aankan, prima, maar dat is niet met 2 dagen weg.

Timur was soms maanden weg omdat hij een burnout had en stopte zelfs met (dagelijkse primetime) radio. Dit is meer van: Ooooh het is de schuld van Twitter en de schuld van de luistercijfers. Hou van mij alsjeblieft, ik ben domien

Zo komt dit iig op mij over
Je kan ook 2 dagen gebruiken om bij te komen en zo een burn out te voorkomen. En hij heeft niet gezegd dat Twitter of luistercijfers de directe schuldigen waren, maar hebben bijgedragen aan het overlopen van het spreekwoordelijke emmertje.

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 09 apr 2018 11:48

Kailayla schreef:
09 apr 2018 11:42
[
Je kan ook 2 dagen gebruiken om bij te komen en zo een burn out te voorkomen.
Daar heeft hij vrijdagochtend tussen 9.00 uur en maandagochtend 06.00 uur voor.

Dit is aandachttrekkerij. Deze week is het - toevallig - ook de week van de depressie, goedkoop om wat werkdruk dan naar je toe te trekken als er mensen en jongeren zijn die ECHT depressief zijn

Kailayla

Bericht door Kailayla » 09 apr 2018 12:05

RealSunchaser schreef:
09 apr 2018 11:48
Kailayla schreef:
09 apr 2018 11:42
[
Je kan ook 2 dagen gebruiken om bij te komen en zo een burn out te voorkomen.
Daar heeft hij vrijdagochtend tussen 9.00 uur en maandagochtend 06.00 uur voor.

Dit is aandachttrekkerij. Deze week is het - toevallig - ook de week van de depressie, goedkoop om wat werkdruk dan naar je toe te trekken als er mensen en jongeren zijn die ECHT depressief zijn
Ja want aan een weekend heb je soms echt genoeg. :roll:
En ja, er zijn mensen die het erger hebben. Dat wil niet zeggen dat het meteen aandachttrekkerij is of niet echt is.

Orange

Bericht door Orange » 09 apr 2018 12:20

Ik begrijp even niet waarom dit draadje is gestart. Als mensen alleen Domien kunnen afzeiken, roep dan niets. Stel dat zijn 'probleem' idd aan de orde is, dan heeft hij een hele goede tip. Neem heel even gas terug om erger te voorkomen.
Daar komt bij dat ik vermoed dat niemand in dit topic Domien kent. Waarom dan zo negatief? Stel dat hij echt in een dip zit, dan zijn reacties als hierboven uitermate ongepast.

En even feitelijk: Er wordt hier gesuggereerd dat Domien zich ziek heeft gemeld, maar dat haal ik niet uit het fragment van hem. Kreeg meer de indruk dat hij vrij heeft genomen.

Iwanvl

Bericht door Iwanvl » 09 apr 2018 12:26

Orange schreef:
09 apr 2018 12:20
Ik begrijp even niet waarom dit draadje is gestart. Als mensen alleen Domien kunnen afzeiken, roep dan niets. Stel dat zijn 'probleem' idd aan de orde is, dan heeft hij een hele goede tip. Neem heel even gas terug om erger te voorkomen.
Daar komt bij dat ik vermoed dat niemand in dit topic Domien kent. Waarom dan zo negatief? Stel dat hij echt in een dip zit, dan zijn reacties als hierboven uitermate ongepast.

En even feitelijk: Er wordt hier gesuggereerd dat Domien zich ziek heeft gemeld, maar dat haal ik niet uit het fragment van hem. Kreeg meer de indruk dat hij vrij heeft genomen.
Sander gaf vrijdag aan dat Domein ziek was en dat hij zonder tegenbericht maandag waarschijnlijk weer aanwezig zou zijn.

Verder ben ik het eens met je stelling, ik zie niet echt de noodzaak in om Domien in een topic de grond in te boren, Domien is niet het probleem bij 3FM, dat is het veel te strak gevoerde format in mijn optiek, nog te veel de popzender proberen te zijn waar ze beter wat alternatiever kunnen gaan programmeren qua muziek

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 09 apr 2018 12:29

Dit topic is nav het nieuwsbericht dat overal in de media is verschenen vandaag, niemand zeikt hem af in dit topic, maar kritisch zijn mag toch?

Maar goed, als een admin het geen wenselijk topic vind of het centraal in een 3FM topic wil dan merken we het wel toch :)

Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade » 09 apr 2018 12:36

Schandalig hoe er hier gesproken wordt over mensen die (waarschijnlijk) door niemand persoonlijk privé bekend is.
Er wordt zelfs “even” geconstateerd dat Domien niet echt ziek zou zijn. Want dat kan blijkbaar alleen als je stratenmaker bent of een ander “echt” beroep. En RealSunChaser; de dingen die jij roept vallen niet meer onder kritisch, is pure afzeikerij. Ik hoop dat je buiten dit forum om een iets empathischer mens bent en vooral niet zo snel je oordeel klaar hebt over mensen.

Plaats reactie