Het Ochtendshow Landschap per 2019 - Speculeer mee

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
RealSunchaser

Het Ochtendshow Landschap per 2019 - Speculeer mee

Bericht door RealSunchaser »

Oke, het ochtendshow landschap gaat op de schop per 2019.

De Koning stopt, dus wat zijn de mogelijkheden.

Evers gaat nooit meer de ochtend doen. Frank Dane wordt genoemd als opvolger maar ik vraag het me af. Ja hij viel in, maar Evers team bereidde het voor en had items uit ESO. Als dat team blijft hou je de lookandfeel van Evers Staat op maar is het toch nep. Dus dat scenario lijkt me sterk. Dus moet er een nieuw team rondom Dane worden gebouwd.

Ook loopt het contract af van Ekdom eind dit jaar. Daarover bestaan ook al theorieen, dat hij naar Talpa gaat. Maar Ekdom haat de ochtend, dan wordt het puur voor het geld. En wie vult het gat in de Radio2 ochtend?

Beelen heeft bij Veronica slechts 0,2 verhoging geboekt tov 2017 en hij is een schim van wat hij was.

Maar wat kan 538 het beste doen? Een nieuw duo in de ochtend? Frank en Wietze? Dat is wel iets anders dan Evers Staat op. Dat lijkt mij realistischer dan Dane solo
Orange

Re: Het Ochtendshow Landschap per 2019 - Speculeer mee

Bericht door Orange »

Bij 538 wordt dat gewoon Frank Dane. Dat is al een paar keer gesuggeerd door mensen van 538. Dat is echt niet voor niets.
Gerard Ekdom zal idd wel weggaan bij Radio 2. Daar kan je dan vooral over speculeren wie de opvolger wordt.
density1

Bericht door density1 »

Laat Frank Dane het nou maar bewijzen. Ze zijn hem aan het klaarstomen voor de ochtend was het nieuws altijd, dus dan mag hij het gaan bewijzen ook.
progmog

Bericht door progmog »

Ekdom gaat vast naar 538 voor de ochtendshow. Meneer de Mol heeft genoeg geld. Evers naar de middag wanneer Cooen&Sander een keer stoppen want dat programma doet niet aan de verwachtingen van 538.
KevinM96

Bericht door KevinM96 »

Ik denk dat Ekdom niet naar talpa zal gaan, hij heeft het erg naar zijn zin bij radio 2. Ik denk dat hij hooguit naar een ander tijdstip gaat bij radio 2.
VoeJoe

Bericht door VoeJoe »

Bij Ekdom zal zeker aan zijn jasje worden getrokken,maar niet voor de morgen op 538,puur om verzwakking proberen te creëren bij de nummer 1 van dit moment NPO R2.
Jeroen van Inkel zou Ekdom kunnen vervangen bij evt vertrek, zou tengoede komen van een zgn dreamteam op radio 2

Dane doet UT in de morgen op 538 vanaf 2019......
jassy

Bericht door jassy »

Ik zie Ekdom niet vertrekken bij Radio 2, die heeft het daar volgens mij erg naar zijn zin... Ik vermoed ook dat Frank Dane in de ochtend komt bij 538, hoewel ik Tim Klijn ook wel een hele goede opvolger had gevonden.
Check live de details van de ensembles op 11C (Commercieel), 12C (NPO) en 6B (DAB Oost) op

http://www.dabmonitor.nl/
JopisBack

Bericht door JopisBack »

Ekdom blijft op Radio 2 hij heeft het reuze naar zijn zin daar
VoeJoe

Bericht door VoeJoe »

JopisBack schreef: 23 mar 2018 13:16 Ekdom blijft op Radio 2 hij heeft het reuze naar zijn zin daar
Heel veel Centjes kunnen heel veel doen met een mens🤪🤠
Phoenix

Bericht door Phoenix »

RealSunchaser schreef: 23 mar 2018 10:10 Oke, het ochtendshow landschap gaat op de schop per 2019.

Evers gaat nooit meer de ochtend doen. Frank Dane wordt genoemd als opvolger maar ik vraag het me af. Ja hij viel in, maar Evers team bereidde het voor en had items uit ESO. Als dat team blijft hou je de lookandfeel van Evers Staat op maar is het toch nep. Dus dat scenario lijkt me sterk. Dus moet er een nieuw team rondom Dane worden gebouwd.

Ook loopt het contract af van Ekdom eind dit jaar. Daarover bestaan ook al theorieen, dat hij naar Talpa gaat. Maar Ekdom haat de ochtend, dan wordt het puur voor het geld. En wie vult het gat in de Radio2 ochtend?

Beelen heeft bij Veronica slechts 0,2 verhoging geboekt tov 2017 en hij is een schim van wat hij was.

Maar wat kan 538 het beste doen? Een nieuw duo in de ochtend? Frank en Wietze? Dat is wel iets anders dan Evers Staat op. Dat lijkt mij realistischer dan Dane solo
Radio 2: Gerard Ekdom
Q Music: Mattie & Igmar
Veronica: Giel Beelen
Radio 10: Lex Gaarthuis
Radio 538: Frank Dane / Wietze de Jager van 12:00 tot 14:00 uur

Het gedroomde scenario van Talpa/John de Mol was geweest dat Mattie & Wietze via Sky naar 538 zouden gaan. Maar dat is niet gelukt.

De luisteraars van 538 zijn Evers gewend. De concurrenten van Evers maken een ander type ochtendradio. Frank Dane kan het beste het sfeertje van Evers Staat Op evenaren.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
VoeJoe

Bericht door VoeJoe »

:lol:
Phoenix schreef: 23 mar 2018 13:43
RealSunchaser schreef: 23 mar 2018 10:10 Oke, het ochtendshow landschap gaat op de schop per 2019.

Radio 2: Gerard Ekdom
Radio 10: Lex Gaarthuis
Radio 538: Frank Dane / Wietze de Jager van 12:00 tot 14:00 uur

Het gedroomde scenario van Talpa/John de Mol was geweest dat Mattie & Wietze via Sky naar 538 zouden gaan. Maar dat is niet gelukt.

De luisteraars van 538 zijn Evers gewend. De concurrenten van Evers maken een ander type ochtendradio. Frank Dane kan het beste het sfeertje van Evers Staat Op evenaren.
En Dane zit al binnen, als je zakelijk gezien nu gaat onderhandelen met de concurrent deejays ,dan heb je je werk niet goed gedaan, die ruiken geld voor die positie.
Kar

Bericht door Kar »

De naam Tim Klijn hoor ik nergens, terwijl hij de in mijn ogen de beste vervanger van Evers was/is.
Tim zet een vergelijkbare sfeer neer als Evers, bij radio 10 was zijn ochtend show vergelijkbaar met Evers staat op. Met Frank zou je zomaar een kopie van de Frank en Vrijdag show kunnen krijgen.
VoeJoe

Bericht door VoeJoe »

Kar schreef: 23 mar 2018 13:56 De naam Tim Klijn hoor ik nergens, terwijl hij de in mijn ogen de beste vervanger van Evers was/is.
Tim zet een vergelijkbare sfeer neer als Evers, bij radio 10 was zijn ochtend show vergelijkbaar met Evers staat op. Met Frank zou je zomaar een kopie van de Frank en Vrijdag show kunnen krijgen.
Mee eens Tim Klijn was een zeer goede vervanger van evers, maar dan krijg je weer een kopie van evers.
Denk dat 538 dan toch het over een andere boeg gooit en voor Dane kiest.
Radbi

Bericht door Radbi »

Radio 2: ?
Radio 538: Frank Dane en Tim Klijn (Doe gek en zet dit sterk duo/team neer als Edwin weg is)
Radio 10: Gerard Ekdom
100%NL: Lex Gaarthuis (Lex kan de boel daar weer een boost geven. Toen hij de ochtendshow daar verzorgde, ging het goed. En ik vind dat Radio 10 een grote(re) naam in de ochtend en een sterke(re) ochtendshow verdient)
alex..

Bericht door alex.. »

Tim is bijna 39, Frank 36.
Tim heeft, buiten de radio, geen bekendheid bij het grote publiek. Frank inmiddels wel.
Tim = Veronica, Frank = 538.
Tim zijn cijfers op Radio 10 bleven ondermaats, Frank is de #1 tijdens de lunch.

Ik verwacht dat 538 voor een langere termijn gaat (dus jongere DJ) en, zoals gewoonlijk, op safe gaat.
Niels zie ik in de ochtend blijven, Henk ook. Nog iemand erbij die redelijk nuchter is en niet zoveel heeft met de showbizz (jongere versie van Rick) en het team is compleet voor 'De Frank en Ochtendshow'.
Jelte (en Chris Zegers) kunnen er incidenteel aan de slag.

Op den duur zal Henk stoppen en Niels wat anders doen binnen 538, waarmee er een redelijk veilige overgang is naar een nieuwe ochtendshow.

- Radio2: Ekdom zei dat de ochtend wel begint te wennen in de podcast van Michiel en de vrijheid die hij nu heeft, zal hij bij 538 niet krijgen. Er valt vast iets te verzinnen in een constructie dat hij via de NPO en BNNVARA apart betaald wordt, waarmee z'n salaris behouden blijft.
- Radio 10/Veronica: Giel en Lex blijven nog even zitten, ze zijn pas net begonnen.
- 3FM: Domien had ik nog gewisseld voor Sander&Frank in de ochtend. Nu Mattie&Wieze er niet meer zijn, zie ik potentie in een duo die radio maakt en elkaar aanvult. Domien is juist perfect op de uren 14-16 (strakke radio maar ruimte voor een item).
Plaats reactie