Hoe zou jij het dan doen?
Met dezelfde dj's.
Moderator: admin6
Stenders en Van Inkel was absoluut geweldig, maar dat is geweest. Daar zou ik in deze programmering Stenders solo neerzetten, of met Fred Siebelink. Of Ingmar, die je ook het weekend laat doen. Dan komt er mooie overgang naar weekendprogrammering.Hamkaastosti schreef: ↑06 mar 2021 12:23Hoe zou jij het dan doen?
Met dezelfde dj's.
Ik heb de vrijdag avond aangepast.Oortjes schreef: ↑06 mar 2021 12:40Stenders en Van Inkel was absoluut geweldig, maar dat is geweest. Daar zou ik in deze programmering Stenders solo neerzetten, of met Fred Siebelink. Of Ingmar, die je ook het weekend laat doen. Dan komt er mooie overgang naar weekendprogrammering.
Michiel Veenstra heb je op een tijdstip wat zich leent voor goud van oud / greatest hits / arbeidsvitaminen format. Hij doet nu een goede ochtendshow. Coen en Sander heb ik lersoonlijk niks mee, maar ik vind Coen wel goed. Ik zou Coen Swijnenberg daarom 10-12 geven en Michiel de late middag.
Ik zou het als volgt doen met de muziek van Veronica, Radio 2 (zonder de Nederlandse muziek van AVROTROS signatuur) en een vleugje 3FM/Kink:
Natuurlijk is het niet realistisch. Dat zei ik al in het begin, maar daar is dit topic toch voor :)density1 schreef: ↑22 mar 2021 01:12 Mis eigenlijk Alfred Lagarde als presentator van Countdown Café...want je programmering is net zo ongeloofwaardig als de kans dat dit ooit weer gaat gebeuren. Ben het wel mee eens dat een breed Veronica die het hele spectrum pakt van 60's tot 90's, zeg maar een mengeling tussen het Veronica van Hilversum 2 en Hilversum 3 met veel nostalgie best een leuke invulling kan zijn op dit huidige kavel.
Het geheel lijkt goed te passen bij feelgood radio, is dat het idee? Lekker luchtig plaatjes draaien?Stephan123 schreef: ↑07 apr 2021 20:33 Die ben ik vergeten zo te zien
12:00 - 14:00 Gijs Staverman
14:00 - 16:00 Bart Arends