Wanneer krijgt Frank Dane een show op primetime?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Greatski

Wanneer krijgt Frank Dane een show op primetime?

Bericht door Greatski »

Ik heb op dit moment Radio 538 aan staan met de show van Frank Dane, daarbij zit ik me weer eens af te vragen: wanneer krijgt die man eens een eigen programma in de ochtend of namiddag?
Hij heeft (naar mijn mening) al bewezen dat hij heel goed Edwin Evers kan vervangen in de ochtend en heeft daar echt een leuk programma neergezet. De Frank en Vrijdag show is ook elke vrijdag een paar uur lachen.

Vind jij dat Frank Dane er aan toe is om een eigen programma op Radio 538 of een ander station van Talpa te krijgen tussen 6-10 uur of 16-19 uur? Of moet hij nog geduldig wachten tot Evers opschuift naar een ander tijdstip of ander station? Wat zou jij van het idee vinden, Frank Dane de ochtend van 538 en Edwin Evers de ochtend van Radio 10? Ik vind Frank beter bij de doelgroep passen van 538 en Evers beter bij de doelgroep van Radio 10, ook qua muzieksmaak van Edwin zelf.
Ik ben benieuwd naar jouw mening! :D
RealSunchaser

Re: Wanneer krijgt Frank Dane een show op primetime?

Bericht door RealSunchaser »

Wat mij betreft nooit, ik vind Dane echt vreselijk. Als hij Evers of CoenOFSander overneemt luister ik ook al niet. Ik denk niet dat hij Evers uiteindelijk zal overnemen of de middag, anders hadden ze Coen en Sander al niet naar 538 gehaald.
mannetjevanderadio

Bericht door mannetjevanderadio »

NOOIT NOOIT NOOIT

Verschrikkelijke eik.l is t. Enorm met zichzelf ingenomen, net als z'n dikke broer. Na het gedoe met zangeres Maan had Talpa zo stoer moeten zijn om hem eruit te flikkeren. Zo gauw dit ventje op de radio is gaat mijn radio uit
Laatst gewijzigd door mannetjevanderadio op 02 feb 2018 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Janno

Bericht door Janno »

Ik ben het met de laatste meningen eens. Alsjeblieft nooit.
2unlimited

Bericht door 2unlimited »

Ik denk ook niet dat Frank ooit evers overneemt. Ik vind Frank een prima dj, alleen het liefst in de middag dan pruim ik hem nog wel. Maar Evers gaat nog 1x verlengen denk ik zo! Dan is ie wel klaar ermee, dan gaat het ook weer goed met 3fm en dan kaapt 538 gewoon domien weg bij 3 om de ochtend verder te maken op 538. Zo gaat dat daar bij die zender
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

mannetjevanderadio schreef: 02 feb 2018 13:04 NOOIT NOOIT NOOIT

Verschrikkelijke eik.l is t. Enorm met zichzelf ingenomen, net als z'n dikke broer. Na het gedoe met zangeres Maan had Talpa zo stoer moeten zijn om hem eruit te flikkeren. Zo gauw dit ventje op de radio is gaat mijn radio uit
Hier heb je je speciaal voor geregistreerd?

En wat heeft de omvang van Robert er eigen mee te maken?

Talpa had helemaal niet zo stoer moeten zijn, los van dat het onzinnig is en slecht management zou zijn om iemand om een een misplaatste grap te ontslaan, zou het juridisch ook nog eens geen enkele stand houden. Slaat nergens op dus.

Ik denk dat Frank geen drive-time show krijgt en nu hij aan tv heeft geproefd wellicht niet eens meer wil? Inhoudelijk gezien vind ik hem net niet sterk genoeg voor prime-time. Tussen de middag is prima, vrijdagavond ook leuk om te horen, maar dat is het ook wel. Ik denk dat hij niet jaren achter elkaar stand kan houden op prime-time, dat is natuurlijk ook heel anders dan eens een paar weken vervangen.
boxfm

Bericht door boxfm »

Ingebruik schreef: 02 feb 2018 14:26
mannetjevanderadio schreef: 02 feb 2018 13:04 NOOIT NOOIT NOOIT

Hier heb je je speciaal voor geregistreerd?

En wat heeft de omvang van Robert er eigen mee te maken?

Talpa had helemaal niet zo stoer moeten zijn, los van dat het onzinnig is en slecht management zou zijn om iemand om een een misplaatste grap te ontslaan, zou het juridisch ook nog eens geen enkele stand houden. Slaat nergens op dus.

Ik denk dat Frank geen drive-time show krijgt en nu hij aan tv heeft geproefd wellicht niet eens meer wil? Inhoudelijk gezien vind ik hem net niet sterk genoeg voor prime-time. Tussen de middag is prima, vrijdagavond ook leuk om te horen, maar dat is het ook wel. Ik denk dat hij niet jaren achter elkaar stand kan houden op prime-time, dat is natuurlijk ook heel anders dan eens een paar weken vervangen.
Daarnaast heeft Frank de grap niet in zijn eentje verzonnen, misschien niet eens zelf verzonnen. Het klinkt misschien bijna als een complottheorie, maar het zou mij niets verbazen als er vanuit Talpa zelfs de opdracht lag om iets ludieks te doen (aangezien Maan 'vriend van de show' is, ze meerdere geintjes uithaalde). Maan staat immers onder contact bij de muziektak van Talpa en promotie voor haar op het nummer 1 station van Nederland is natuurlijk in het belang van John de Mol. Interne win-win situatie. Alleen pakte de grap even niet goed uit.

Frank wordt op dit moment wel als opvolger voor Evers gezien, is eerder in een interview gezegd door de toenmalige radiobaas. Hem op de lunch houden is een mooie opstap om straks dan uiteindelijk Evers te vervangen. En door zijn televisiewerk, neemt zijn bekendheid toe. Heeft 538 straks profijt van als Frank inderdaad Evers zal gaan vervangen. Als Frank tegen die tijd nog steeds de beoogde opvolger is tenminste.
Henk34

Bericht door Henk34 »

Ik vind Frank een goede invaller maar om hem een prime-time show te geven lijkt me wat vroeg. Laat hem maar lekker doorgaan met de goede lunch show en de vrijdag show.
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Ik vind Frank in de ochtend erg saai als hij Evers vervangt. Maar misschien moet hij daar ook zelf een programma opbouwen in plaats van alleen maar Edwin waarnemen. Ik vind hem nu in ieder geval nog niet klaar voor de ochtendshow. In de middag vond ik hem met Jelte samen toen veel beter te pruimen.
Zwarte IJsbeer

Bericht door Zwarte IJsbeer »

Gek, ik luister altijd Evers Staat Op, elke dag weer. Behalve als Frank Dane Evers vervangt. Dan is er gewoon niks aan en gaat ie op Simone FM. Tim Klijn deed dat in het verleden veel beter en leuker.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Het zou grappig zijn als Frank Dane Edwin Evers uiteindelijk vervangt omdat Edwin Evers een clausule in zijn contract heeft staan dat hij per direct het contract mag verbreken als broertje Jensen bij 538 komt
Orange

Bericht door Orange »

Ik begrijp niet dat Jensen er steeds bijgehaald moet worden. Wie de broer van Edwin Evers is, is toch ook niet relevant.
Zelf vind ik Frank erg goed, maar zoals sommigen al stellen, lijkt hij mij meer geschikt voor de middag drivetime.
Orange

Bericht door Orange »

GerjanOpDreef schreef: 02 feb 2018 20:52 Ik dacht dat Edwin Evers een keer in een interview heeft gezegd dat hij alleen bij Radio 538 het ochtendprogramma wil maken en verder niets. Nou ja, NOS langs de lijn, dat dan weer wel.
Evers heeft gezegd dat hij nergens anders dan bij 538 de ochtendshow gaat maken. Dat sluit dus niet uit dat hij ooit elders op een ander tijdstip aan de slag wil.
Robbinho

Bericht door Robbinho »

Ik vind Frank perfect voor de middagshow. Voor de ochtend is hij wat te druk, maar in middag hoor ik hem en Jelte liever dan Coen en Sander.
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Henk34 schreef: 02 feb 2018 19:56 Ik vind Frank een goede invaller maar om hem een prime-time show te geven lijkt me wat vroeg. Laat hem maar lekker doorgaan met de goede lunch show en de vrijdag show.
wat vroeg...ja hij maakt natuurlijk pas een jaar of 14 radio op landelijk niveau....mensen als Frank van der Lende op 3fm en alle QMusic dj's van de laatste jaren...dat is te vroeg...
Plaats reactie