Interviews van Patrick Kicken met collega's uit het vak

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
admin3
Moderator

Re: Interviews van Patrick Kicken met collega's uit het vak

Bericht door admin3 »

De Nachtwacht schreef:
05 okt 2019 11:55
admin3 schreef:
05 okt 2019 11:46
Opruiming gehouden en Jurhermans83 verbannen om cloon en op de man. Berichten die niet on topic waren zijn weg gehaald.
Wat volgens mij de vraag rechtvaardigt hoe al die klonen er steeds in slagen op het forum te komen. Het zijn er velen, de afgelopen tijd.
Om het on topic te houden dit graag via PM of als het echt iets algemeen is een topic. Antwoord: proxyserver :sad: daardoor zie je niet direct dat het een cloon is.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

admin3 schreef:
05 okt 2019 12:23
De Nachtwacht schreef:
05 okt 2019 11:55
admin3 schreef:
05 okt 2019 11:46
Opruiming gehouden en Jurhermans83 verbannen om cloon en op de man. Berichten die niet on topic waren zijn weg gehaald.
Wat volgens mij de vraag rechtvaardigt hoe al die klonen er steeds in slagen op het forum te komen. Het zijn er velen, de afgelopen tijd.
Om het on topic te houden dit graag via PM of als het echt iets algemeen is een topic. Antwoord: proxyserver :sad: daardoor zie je niet direct dat het een cloon is.
Je kunt het ook vaak zien wanneer iemand 'nieuw' is op het forum en meteen ontzettend veel praatjes heeft + vaak op de man. Goed werk Admin, mag ook wel eens gezegd worden.

zendmast15

Bericht door zendmast15 »

Patrick, Wederom genoten van een nieuwe episode van de radiohelden. Húbert Mol is een radiomaker waar je nooit veel over hoort, maar die wel interessante opinies heeft op het gebied van radio en media. Ik vond dat hij een aantal verfrissende visies had. Dit zijn eigenlijk het soort radiomakers die je zou willen zien op de landelijke radio qua persoonlijkheid: personen met uitstraling, bescheidenheid, maar toch niet suf. Vond het leuk om hem wat beter te leren kennen dankzij dit interview, want verder kende ik alleen zijn stem van enkele programma's op de regionalen.

Dank Patrick!
Zet de radio aan!

Patrick Kicken

Bericht door Patrick Kicken »

zendmast15 schreef:
30 nov 2019 16:26
Patrick, Wederom genoten van een nieuwe episode van de radiohelden. Húbert Mol is een radiomaker waar je nooit veel over hoort, maar die wel interessante opinies heeft op het gebied van radio en media. Ik vond dat hij een aantal verfrissende visies had. Dit zijn eigenlijk het soort radiomakers die je zou willen zien op de landelijke radio qua persoonlijkheid: personen met uitstraling, bescheidenheid, maar toch niet suf. Vond het leuk om hem wat beter te leren kennen dankzij dit interview, want verder kende ik alleen zijn stem van enkele programma's op de regionalen.

Dank Patrick!
Graag gedaan! Ik heb ook genoten van het gesprek met Hubert, radioliefhebber- en maker pur sang. Staat nu ook live op YouTube, audio volgt snel.
Gratis radioles! www.radiocollege.nl (Apple) www.radio-college.nl (Android)
Videointerviews: www.radiohelden.nl Contact via WhatsApp? 0630844222
Columns: www.radio.nl/columns

zendmast15

Bericht door zendmast15 »

Hallo Patrick, geweldig om na een pauze weer een nieuwe aflevering van radiohelden online te zien! Dit keer met Edvard Niessing, een man die toch ook al weer een eeuwigheid meeloopt in de media. Het was leuk Edvard zijn verhaal te horen. Edvard leek wel veel recente tijdslijnen kwijt te zijn, waarom weet ik niet precies. Hij is tenslotte ook alweer wat ouder, dat mogen we niet vergeten natuurlijk. Over zijn periode bij Radio 192 was Edvard wat kort af, ik had de indruk dat dit nog wat gevoelig ligt. Edvard deed zijn rol namelijk af als erg bescheiden, terwijl Edvard met name in de periode na het verlies van de AM 1332 bijna niet van de radio te krijgen was bij 192 en bovendien zelfs nog een tijdje programmaleider is geweest in mijn herinnering. Maar wellicht dat Edvard deze periode ook liever vergeet, echt leuk was het namelijk niet. Maar verder was het een verademing om hem vrijuit te horen spreken over de problemen in de samenleving die hij in zijn 'tweede jeugd' als trambestuurder heeft ervaren.

Concluderend: erg blij met dit nieuwe interview en ik hoop dat er binnenkort weer nieuwe zullen volgen Patrick, want het is verslavend :) Veel dank!
Zet de radio aan!

Patrick Kicken

Graag gemaakt. Ik ben as-we-speak aan het proberen Willem van Kooten voor het cameraatje te krijgen. Ook Thorvald de Geus staat nog op mijn verlanglijstje.

Oortjes

Bericht door Oortjes »

Patrick Kicken schreef:
01 jun 2020 23:00
Ook Thorvald de Geus staat nog op mijn verlanglijstje.
Leuk! Het is dan ook leuk om te vragen naar zijn ervaringen bij Roulette 103, destijds in Baarn.
Rock 'n roll is better than music!

density1

Bericht door density1 »

Dacht dat je ook Simone Walraven in de planning had of zelfs al opgenomen had?

Patrick Kicken

Daar zeg je me wat, toen wel iets van een afspraak voor gemaakt. Oortjes: thanks voor de tip

RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Patrick Kicken schreef:
04 jun 2020 11:53
Daar zeg je me wat, toen wel iets van een afspraak voor gemaakt. Oortjes: thanks voor de tip
Is Joost Strootman een concurrent van je? Zijn podcasts zijn echt goed en goede namen.

WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

RadioLove95 schreef:
05 jun 2020 08:59
Patrick Kicken schreef:
Is Joost Strootman een concurrent van je? Zijn podcasts zijn echt goed en goede namen.
Concurrent of niet, de luisteraar is de winnaar.

jessica

Bericht door jessica »

Bedankt Patrick heel leuk gesprek met Edvard Niessing. Aardige man. Leuk dit zo te zien. Kijk uit naar de volgende interviews.

Patrick Kicken

RadioLove95 schreef:
Patrick Kicken schreef:
Neuh, hij interviewt de mensen die niet met mij willen praten of waar ik niet mee wil praten, haha.
Joost heeft ook nog wat te bewijzen, ik doe het puur voor de lol en het tijdverdrijf.

Patrick Kicken

jessica schreef:
05 jun 2020 18:37
Bedankt Patrick heel leuk gesprek met Edvard Niessing. Aardige man. Leuk dit zo te zien. Kijk uit naar de volgende interviews.
Dankjewel, is het ook! Typisch voorbeeld van een man naar mijn hart, hij laat/liet zich niet de kaas van de boterham eten en durft/durfde de confrontatie aan te gaan met middelmatige managers.

RadioLove95

Bericht door RadioLove95 »

Patrick Kicken schreef:
07 jun 2020 00:06
RadioLove95 schreef:
Patrick Kicken schreef:
Neuh, hij interviewt de mensen die niet met mij willen praten of waar ik niet mee wil praten, haha.
Joost heeft ook nog wat te bewijzen, ik doe het puur voor de lol en het tijdverdrijf.
Aanpak van Joost is inderdaad meer profi en bij jou meer hobby. Dat vond ik geestig om te merken. Joost zit er toch nog wat meer in natuurlijk. Betere mics enzo. Wat wel fijn is is dat er genoeg te luisteren is voor ons als nerds 🤓 en jullie elkaar scherp houden.

Plaats reactie