Jari de Jonge schreef: ↑22 nov 2024 21:10
Kan dit topic niet ook gewoon veranderingen radio5 heetten?
Ja of Radio5 algemeen. Kunnen ze gelijk alle topics hernoemen naar 3FM algemeen, 538 algemeen.
Nu heten sommige topics Verjonging, andere verandering en weer anderen algemeen.
Leuk klusje voor de beheerder hier. Goede suggestie !
Ze zouden dan ook nieuwe topics kunnen aanmaken en alleen de laatste 10 pagina's meenemen in het nieuwe topic.
Nu krijg je topics van 300 blz groot. Wie gaat dat allemaal nog lezen. Gewoon afsluiten en alleen nog lezen en 1 nieuw topic aanmaken.
jessica schreef: ↑23 nov 2024 01:09
Ze zouden dan ook nieuwe topics kunnen aanmaken en alleen de laatste 10 pagina's meenemen in het nieuwe topic.
Nu krijg je topics van 300 blz groot. Wie gaat dat allemaal nog lezen. Gewoon afsluiten en alleen nog lezen en 1 nieuw topic aanmaken.
En je doet zo je best het Veronica topic naar de 2000 pagina's te krijgen
Topics willekeurig afkappen in de historie, lijkt me een beetje jammer. Ik zie de meerwaarde ook niet. Namen synchroniseren is nog wel voor te zeggen.
Verjonging op Radio 5 was gisteren geen sprake van, met oa Erik de Zwart en Hylco Span. Beide mannen waren in de jaren '80 ook.al te beluisteren. Beiden deden gisteravond waar ze goed in waren. Ik vond het heerlijke radio, mooie finale van de Evergreen Top 1000.
Nu door naar de Top 1000 Aller tijden op Veronica. Dan kunnen we daar weer wat pagina's mee vullen
Het woord ‘verjonging’ dekt inderdaad de lading niet. Elke topic dat over één en hetzelfde station gaat gewoon alleen de zendernaam geven zonder toevoegingen (en dan lekker oeverloos doorouwehoeren tot het oneindige, al worden het 4000 pagina’s), lijkt me een prima idee. En dan af en toe eens teruggrijpen op een bericht van 20 jaar geleden om te laten zien dat we in al die jaren niets zijn opgeschoten in de discussie
Laatst gewijzigd door Janno op 23 nov 2024 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Jari de Jonge schreef: ↑22 nov 2024 21:10
Kan dit topic niet ook gewoon veranderingen radio5 heetten?
Ja of Radio5 algemeen. Kunnen ze gelijk alle topics hernoemen naar 3FM algemeen, 538 algemeen.
Nu heten sommige topics Verjonging, andere verandering en weer anderen algemeen.
Leuk klusje voor de beheerder hier. Goede suggestie !
Ik ben voor de eerste alinea. Volgens mij ook geen dagen werk
Een naar bericht over oud Radio 5 presentatrice Manuele Kemp vandaag. Na een recent ongeluk in Portugal is een positief herstel uitgesloten en zal Kemp naar Nederland worden overgebracht om hier te overlijden.
Phoenix schreef: ↑11 jan 2025 16:54
Een naar bericht over oud Radio 5 presentatrice Manuele Kemp vandaag. Na een recent ongeluk in Portugal is een positief herstel uitgesloten en zal Kemp naar Nederland worden overgebracht om hier te overlijden.
Dat is heel tragisch. Manuela Kemp lijkt me te jong om ons te verlaten. Een leuke vrouw gaat heen. Sterkte voor de familie en naasten.
Phoenix schreef: ↑11 jan 2025 16:54
Wat een vervelend bericht inderdaad. En dan is 61 nog veel te jong...
Vond het altijd een merkwaardig programma.
Er werd een top 40 behandeld,tot zover niks vreemd.
De nummer 40 wordt gedraaid en vervolgens gaat men”kriskras door de lijst” zoals De Zwart het altijd benoemde
De top 10 wordt dan wel weer in de normale volgorde gedraaid.