Verjonging NPO Radio 5

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
StefanT

Re: Verjonging NPO Radio 5

Bericht door StefanT »

Herinneren jullie je nog dat Simone Walraven in een speelfilm zat? Donna Donna heette het
Janno

Bericht door Janno »

Zeker. Ik heb hem ook gezien, maar echt geen idee meer waar het over ging.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

StefanT schreef: 20 sep 2024 18:21 Herinneren jullie je nog dat Simone Walraven in een speelfilm zat? Donna Donna heette het
Ja. De jaren ‘80 heeft een reeks topfilms voortgebracht. Honneponnetje met Nada van Nie. De Gulle Minnaar met Mariska van Kolck. En zo zullen er nog wel een paar zijn.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …

Nu komt een zinvolle reactie 👇
DavyGer

Bericht door DavyGer »

NPO radio 5 start met een maandelijkse schijf: https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... o-radio-5/

Wat vinden we van dit concept? Zender met een behoorlijk lange doorluistertijd die ook nog eens het zelfde nummer een maand lang gaat draaien. Ik vind het ook behoorlijk lang voor een promotieplaat.
Pot

Bericht door Pot »

DavyGer schreef: 01 okt 2024 16:29 NPO radio 5 start met een maandelijkse schijf: https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... o-radio-5/

Wat vinden we van dit concept? Zender met een behoorlijk lange doorluistertijd die ook nog eens het zelfde nummer een maand lang gaat draaien. Ik vind het ook behoorlijk lang voor een promotieplaat.
Ik denk dat het wel mee gaat vallen hoe vaak een nieuw nummer gedraaid gaat worden. Het is ging Alarmschijf rotatie zoals bij Q of 538, waar je hem elke drie uur wel een keer zult horen.
jessica

Bericht door jessica »

Ik had dit beter gevonden als ze het met een album hadden gedaan. Of een paar albums per maand.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

jessica schreef: 01 okt 2024 17:40 Ik had dit beter gevonden als ze het met een album hadden gedaan. Of een paar albums per maand.
Vind je dat bij Radio 5 passen? Ik hoor er zelden albumtracks.

Het is wel opvallend voor een zender die "oldies" op het scherm van mijn autoradio zet. Verder vind ik het wel een leuk idee. Een maand is wat minder vluchtig dan een week
Rock 'n roll is better than music!
StefanT

Bericht door StefanT »

DavyGer schreef: 01 okt 2024 16:29 NPO radio 5 start met een maandelijkse schijf: https://radiowereld.nl/medianieuws/2024 ... o-radio-5/

Het verschilt niet van Radio, na iets topsong is blijft t sowieso een maand in roulatie en soms een half jaar. Kijk naar dat Espresso lied
Plaats reactie