Zoals Jessica hierboven al meldt zelfs 4 weken. Ik ga daar echt niet aan beginnen. Vaker geprobeerd, maar ik kan er niet warm voor lopen.Roel_ schreef: ↑25 nov 2023 13:39Een (mid)weekje is echt voldoende, dat ben ik met je eens. Maar daar geniet ik dan ook erg van. Ik snap mensen niet die het 2 weken lang volhouden met een Top 4000, die door Talpa alleen maar verzonnen is zodat mensen suf worden van lijstjes, zodat ze afhaken bij de Top 2000.Janno schreef: ↑25 nov 2023 13:33Dat laatste heb ik dan weer niet gedaan, ik hou meer van radio in de pure vorm: om naar te luisteren
Ik vond het ook erg lekker luisteren. Omdat ik een frisse zestiger ben liggen mijn kinderjaren nog wat vroeger in de tijd en een weekje wegzwijmelen in nostalgie is best prettig. Maar vanochtend weer iets recenters opgezet, het moet niet te lang duren.
Verjonging NPO Radio 5
Moderator: admin6
Re: Verjonging NPO Radio 5
-
Ok net niet tot de vooravond van kerst maar wel precies 4 weken!
Het was al duidelijk dat er in het weekend en in de avond veel gaat veranderen. Stefan Stasse van vrijdag tm zondag tussen 2 en 4 uur en in de avond krijgt de EO een programma, maar dat duurt maar tot 23 uur. Het is nu duidelijk wat daarna gaat gebeuren, namenlijk helemaal niets. Meer mensen vroegen zich af wat daarna komt. Radio 5 krijgt minder geld in 2024, en daarom begint de muzieknacht al om 23 uur. Kun je checken in de gids van Radio 5, want deze is nu voor dit deel bijgewerkt.
Je bent ouder en je wil wat...
Over het algemeen gaan oude mensen vroeg naar bed dus op zich een prima keuze.Roel_ schreef: ↑08 dec 2023 19:42 Het is nu duidelijk wat daarna gaat gebeuren, namenlijk helemaal niets. Meer mensen vroegen zich af wat daarna komt. Radio 5 krijgt minder geld in 2024, en daarom begint de muzieknacht al om 23 uur. Kun je checken in de gids van Radio 5, want deze is nu voor dit deel bijgewerkt.
Jan van Veen had dat late uurtje kunnen doen
-
De vorige keer was dat geen gelukkig huwelijk
https://nos.nl/artikel/2270528-candleli ... op-radio-5
Ja, als je tegen de muzieksamensteller ingaat, dan kan dat geen lang leven beschoren blijven.De Nachtwacht schreef: ↑08 dec 2023 20:40De vorige keer was dat geen gelukkig huwelijk
https://nos.nl/artikel/2270528-candleli ... op-radio-5
Maar, waarom niet Erik de Zwart op de laatste uurtjes inzetten? Met de Stemband bijvoorbeeld...
Laatst gewijzigd door Roel_ op 08 dec 2023 21:42, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik dacht dat oudere mensen juist minder slapen en vaker ook 's-nachts luisteren. Ik weet niet hoe je aan die "wijsheid" komt.
Hoe ouder je wordt, hoe minder slaap je nodig hebt. Het is wel zo dat ik weinig bejaarden in het nachtleven tegenkom, maar dat heeft waarschijnlijk een andere oorzaak
Om 23.00 uur stoppen, vind ik een zwaktebod. Financieel begrijp ik het wel, maar of dat het argument moet zijn bij de NPO?
Om 23.00 uur stoppen, vind ik een zwaktebod. Financieel begrijp ik het wel, maar of dat het argument moet zijn bij de NPO?
Rock 'n roll is better than music!
ze bezuinigen toch al op de webcams
Ze gaan vroeg naar bed en staan dan al vroeg voor de deur van supermarkt, te wachten tot ie opengaat.