Arrow Classic Rock niet meer op DAB+?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
DX'r

Re: Arrow Classic Rock niet meer op DAB+?

Bericht door DX'r » 13 nov 2017 22:56

Noordzee schreef:
13 nov 2017 21:52
Op de facebookpagina van Arrow Classic Rock wordt continu gevraagd om terugkeer op DAB+
Arrow Classic Rock heeft de afgelopen week een paar maal gereageerd op vragen van luisteraars:
Citaat 1:
Wij proberen op korte termijn een oplossing te vinden, zodat je thuis, op je werk of in de auto ook via DAB+ naar Arrow Classic Rock kunt luisteren!
Citaat 2:
Tijd voor actie en daar zijn we volop mee bezig. Sommige dingen heb je echter niet in de hand, dan ben je afhankelijk van anderen en zit je ook met kromme tenen. Maar we zitten niet stil en werken hard aan betere kwaliteit!
Hoe moeilijk is het om een paar lokale test jongens te benaderen, een overzicht bij wie ze moeten zijn zie hier http://radio-tv-nederland.nl/dab/dab-ov ... okaal.html
Overigens geen garantie dat die het voor nix doen en ruimte ter beschikking stellen -smok
Maar bij MTVNL BP moeten ze meer betalen voor 48k audio denk ik :lol:

Echtwel

Bericht door Echtwel » 14 nov 2017 06:12

Gistren was er reclame tijdens de walking dead over dit station en dat je hun app. Kan downloaden ik denk dat ze daar mee de toekomst in zien.

EtherScout

Bericht door EtherScout » 14 nov 2017 07:36

Echtwel schreef:
14 nov 2017 06:12
Gistren was er reclame tijdens de walking dead over dit station en dat je hun app. Kan downloaden ik denk dat ze daar mee de toekomst in zien.
Het lijkt mij duidelijk dat ze in ieder geval niet bij MTVNL willen. En dat lijkt mij terecht. Het is wachten op een nieuwe landelijke mux waarin ze dan een eigen vergunning kunnen krijgen.

Echtwel

Bericht door Echtwel » 14 nov 2017 09:39

EtherScout schreef:
14 nov 2017 07:36

Het lijkt mij duidelijk dat ze in ieder geval niet bij MTVNL willen. En dat lijkt mij terecht. Het is wachten op een nieuwe landelijke mux waarin ze dan een eigen vergunning kunnen krijgen.
En waarom dan niet , ik heb er geen slechte ervaring mee. Het MTVNL team zijn vriendelijke en zakelijke mensen. Denk dat Arrow gewoon voor een "kwartje op de 1 ste rij wil zitten " en niet snapt dat het geen 1990 meer is. :))

EtherScout

Bericht door EtherScout » 14 nov 2017 11:22

Echtwel schreef:
14 nov 2017 09:39
EtherScout schreef:

En waarom dan niet , ik heb er geen slechte ervaring mee. Het MTVNL team zijn vriendelijke en zakelijke mensen. Denk dat Arrow gewoon voor een "kwartje op de 1 ste rij wil zitten " en niet snapt dat het geen 1990 meer is. :))
Ik heb het niet over geld. Ik denk dat het verstandiger is om een aantal maanden te wachten op een eigen plek op een nieuwe mux, dan om nu een contract van meerdere jaren af te sluiten bij MTVNL. Daarbij zijn de beperkte dekking, de veelvoud aan frequenties en vooral de matige 48 kb/s per station bij het huidige MTVNL ook niet om over naar huis te schrijven.

boxfm

Bericht door boxfm » 14 nov 2017 13:49

Echtwel schreef:
14 nov 2017 09:39
EtherScout schreef:

Denk vooral dat het voor Arrow financieel niet aantrekkelijk genoeg is om -op dit moment- opnieuw landelijk te gaan via DAB+. Daar is het gewoonweg nog te klein voor. De deal met BNR was wellicht een hele gunstige. waardoor ze het wel wilden doen. Daarnaast is Arrow tegenwoordig in andere handen.

Nadat Ad Ossendrijver meerdere keren zijn verlieslopende zender heeft geprobeerd te verkopen aan Gerro Vonk, is het hem nu eindelijk gelukt (met Pierre Karsten als mede-eigenaar). Maar om Arrow winstgevend te krijgen/houden, moet je soms bepaalde keuzes maken natuurlijk.

density1

Bericht door density1 » 14 nov 2017 16:50

Noordzee schreef:
13 nov 2017 21:52
Op de facebookpagina van Arrow Classic Rock wordt continu gevraagd om terugkeer op DAB+

Arrow Classic Rock heeft de afgelopen week een paar maal gereageerd op vragen van luisteraars:

Citaat 1:
Wij proberen op korte termijn een oplossing te vinden, zodat je thuis, op je werk of in de auto ook via DAB+ naar Arrow Classic Rock kunt luisteren!

Citaat 2:
Tijd voor actie en daar zijn we volop mee bezig. Sommige dingen heb je echter niet in de hand, dan ben je afhankelijk van anderen en zit je ook met kromme tenen. Maar we zitten niet stil en werken hard aan betere kwaliteit!
Standaard 'luisteraar tevreden houden' antwoorden. Kan nog wel eens een tijdje gaan duren. Maar kom op, ze zitten gewoon op internet en ik denk dat het voorlopig daarbij zal blijven tot dat er een goed alternatief is om op DAB terug te keren.

Plaats reactie