Wietze de Jager aan de slag bij Radio 538?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
vabeekman

Re: Wietze de Jager aan de slag bij Radio 538?

Bericht door vabeekman » 21 sep 2017 15:55

Wellicht zaterdag & zondag van 15-18u. Top40 op zondag weg en Labrand op zondag ochtend. Mijn vermoeden zegt dat Jens niet lang meer er zal zitten. Hebben meer mensen dit vermoede?

GerardE2.0

Bericht door GerardE2.0 » 21 sep 2017 20:01

vabeekman schreef:
21 sep 2017 15:55
Wellicht zaterdag & zondag van 15-18u. Top40 op zondag weg en Labrand op zondag ochtend. Mijn vermoeden zegt dat Jens niet lang meer er zal zitten. Hebben meer mensen dit vermoede?
Een andere leuke optie (zonder al te veel verschuiven, na Jens dan) zit er niet echt op, nee. Of misschien, zoals ik al eerder zei, een weekend-ochtend (met iemand)?
Oude naam: fey02 | Een dag zonder radio is een dag niet geleefd!

kletskous

Bericht door kletskous » 21 sep 2017 21:09

De beste optie is Wietze zo min mogelijk laten horen. Die jongen is solo niet hachelen. Op TV vind ik hem stukken beter uit de verf komen, misschien is 1 rubriekje bij een radioprogramma voldoende. Maar zoveel geluk zal ik vast niet hebben. :wink:

2unlimited

Bericht door 2unlimited » 22 sep 2017 12:11

Ik gok dat wietse een weekend show krijgt op veronica. Die moet nog bekend gemaakt...

kletskous

Bericht door kletskous » 22 sep 2017 15:17

Wietze op Veronica zie ik niet helemaal matchen. Ik gok op Jeroen Nieuwenhuize in het weekend, want die is doordeweeks weg uit de programmering.

Johanneke

Bericht door Johanneke » 22 sep 2017 22:45

kletskous schreef:
21 sep 2017 21:09
De beste optie is Wietze zo min mogelijk laten horen. Die jongen is solo niet hachelen. Op TV vind ik hem stukken beter uit de verf komen, misschien is 1 rubriekje bij een radioprogramma voldoende. Maar zoveel geluk zal ik vast niet hebben. :wink:
Wat mij persoonlijk betreft, helemaal mee eens! Ik hoop en verwacht (vooral dat eerste) dat het ook niet 538 wordt. Daar zitten veel betere DJ's.
Talpa heeft hem ook alleen binnengehaald om uit te sluiten dat hij ooit alsnog terug naar Q zou gaan.

boxfm

Bericht door boxfm » 22 sep 2017 23:17

Johanneke schreef:
22 sep 2017 22:45
kletskous schreef:
21 sep 2017 21:09
Wat mij persoonlijk betreft, helemaal mee eens! Ik hoop en verwacht (vooral dat eerste) dat het ook niet 538 wordt. Daar zitten veel betere DJ's.
Talpa heeft hem ook alleen binnengehaald om uit te sluiten dat hij ooit alsnog terug naar Q zou gaan.
Wietze gaat nooit terug naar Q, dat was al uitgesloten voordat hij een contract bij Talpa Radio kreeg. Hij heeft niet alleen uitgehaald naar Mattie, maar ook naar het management daar. Hij was zwaar teleurgesteld in hun en hun werkwijze. Ook trouwens in de collega's die wisten dat Mattie (de eerste keer) had onderhandeld en Wietze niet in hebben geseind. Kortom: Hij gaat daar never nooit meer terug.

Zou kunnen dat hij vanuit Shownieuws dingen ook voor 538 gaat doen. John de Mol wil radio en televisie meer naar elkaar toetrekken en Shownieuws leent zich daar goed voor. Misschien aanschuiven bij Evers staat op voor showbizzdingen. Of wellicht een show in het weekend? Het weekend van 538 kan wel een boost gebruiken en een duo ochtend- of middagshow zou een mooie aanvulling zijn. Denk dat een duo wel het beste is voor Wietze om goed uit de verf te komen, waar overigens niets mis mee is. Je hebt ook goede solojocks die in een duo of team niet goed uit de verf komen.

Plaats reactie