Carrièremove Wietze de Jager: geen radio maar tv

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Daan!

Re: Qmusic algemeen

Bericht door Daan! »

Ja inderdaad. Niet voor niets dat Evers hem belt. Die gaat gewoon bij 538 opduiken.
Willeke91

Bericht door Willeke91 »

Leuk voor Wietze!
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Daan! schreef: 30 aug 2017 10:48 Ja inderdaad. Niet voor niets dat Evers hem belt. Die gaat gewoon bij 538 opduiken.
538 heeft naast Evers en Coen en Sander inwisselbare namen, dus Wietze kan ze de middagshow doen en concurreren met zn vrouw
Radbi

Carrièremove Wietze de Jager: geen radio maar tv

Bericht door Radbi »

Wietze de Jager is eruit: hij heeft een aanbod van Shownieuws geaccepteerd om presentator te worden. Op zondag 1 oktober heeft de radiomaker zijn debuut op televisie, achter de desk van het populaire entertainmentprogramma van SBS.

De DJ presenteerde samen met Mattie Valk jarenlang de ochtendshow bij Qmusic, maar besloot na onenigheid met zijn duo-partner niet meer terug te keren op de zender.

Eerste stappen
Bij Shownieuws zegt Wietze: “Na een lange periode van onzekerheid ben ik ontzettend blij dat ik een contract bij Talpa heb getekend en nu aan de slag ga bij Shownieuws. Hoewel ik radiomaker ben en blijf, ben ik heel enthousiast en ook nieuwsgierig om mijn eerste serieuze stappen op televisie te maken bij SBS. Shownieuws draait om de wereld van media en entertainment, onderwerpen die ook in mijn radioprogramma’s een grote rol hebben gespeeld. Het voelt als een logische stap om bekend en onbekend terrein te combineren.”

Shownieuws
Laatst gewijzigd door Radbi op 30 aug 2017 11:24, 2 keer totaal gewijzigd.
RealSunchaser

Re: Carrièremove voor Wietze de Jager: geen radio meer maar tv

Zal te maken hebben met het concurrentiebeding. De Mol heeft hem nu vastgelegd en houdt m bezig voor een goed salaris en hij maakt vlieguren met tv maken, die Volendammer is ook zo begonnen
density1

Bericht door density1 »

Die gaat inderdaad gewoon TV met radio combineren binnenkort en zal wel ergens opduiken op de Talpa zenders.
Daan!

Bericht door Daan! »

Ze gaan Frank Dane echt niet van 12-14 afhalen, tenzij iemand hem wegkoopt voor een ochtend- of middagshow.
RealSunchaser

Oh zit die in de middag? Ik luister alleen evers en coensander maar ook vooral om Hannelore. Jammer
jessica

Bericht door jessica »

Mattie was toch de betere DJ. Solo is Wietze geen hoogvlieger op de radio. Dus TV is misschien wel een prima stap voor hem.
RealSunchaser

jessica schreef: 30 aug 2017 11:17 Mattie was toch de betere DJ. Solo is Wietze geen hoogvlieger op de radio. Dus TV is misschien wel een prima stap voor hem.
Mattie heeft de gunfactor verspeeld dus die zal alleen maar dalen. Hij is geen Ruud de Wild die wegkomt met naaierij (Qmusic)
RealSunchaser

Trouwens, Ramon Verkoeijen en Sander Lantinga's zijn ook geen goede DJ's als in schuiven enzo, maar ze zijn wel goed in sfeer maken. Misschien gaat Wietze wel weer met iemand samen een programma maken.
2unlimited

Re: Carrièremove Wietze de Jager: geen radio maar tv

Bericht door 2unlimited »

gewoon invallen als bijvoorbeeld iemand ziek is bv lantinga of sidekick bij evers als iemand weg valt. zoiets zal het worden ergens in de nacht. veronica kan ook nog.
kletskous

Bericht door kletskous »

RealSunchaser schreef: 30 aug 2017 11:24 Trouwens, Ramon Verkoeijen en Sander Lantinga's zijn ook geen goede DJ's als in schuiven enzo, maar ze zijn wel goed in sfeer maken. Misschien gaat Wietze wel weer met iemand samen een programma maken.
Ramon is alleen absoluut een goede die heel goed kan schuiven. Hoorde hem een aantal jaren geleden vaak tijdens nachtdiensten op 3FM. was erg sterk, origineel en creatief.
Herman van Schippers

Bericht door Herman van Schippers »

RealSunchaser schreef: 30 aug 2017 11:24 Trouwens, Ramon Verkoeijen en Sander Lantinga's zijn ook geen goede DJ's als in schuiven enzo, maar ze zijn wel goed in sfeer maken. Misschien gaat Wietze wel weer met iemand samen een programma maken.
Toen Coen en Sander nog solo en achter elkaar zaten, vond ik het programma van Sander veel leuker. Coen is inwisselbaar. (In een duo vind ik Sander dus niks, té veel de grappige rol willen aannemen)
2unlimited

Re: Carrièremove Wietze de Jager: geen radio maar tv

Bericht door 2unlimited »

Wietze zal wel gaan invallen als bijvoorbeeld sander lantinga er niet is of iemand uitvalt bij evers team. dat zal het wel worden. een nachtshow als iemand niet kan. of op veronica
Plaats reactie