Nieuwe programmering 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Luc van Ostade

Re: Nieuwe programmering 3FM

Bericht door Luc van Ostade » 09 apr 2018 17:13

density1 schreef:
09 apr 2018 17:08
Dat betwijfel ik dus ten zeerste.
Respect voor zoveel ruimdenkendheid.
Alleen alternatief is echte muziek.

density1

Bericht door density1 » 09 apr 2018 17:16

Ik geef mijn mening.

jessica

Bericht door jessica » 09 apr 2018 17:39

Ze is al ruim 2 jaar zendermanager van FunX. Waarom moest de benoeming tot zendermanager van 3FM zo lang duren. Ze heeft de ervaring als manager. Als je toch in eigen huis ging kijken kon je deze beslissing ook een half jaar eerder nemen. Heb het idee dat 3FM heel veel mensen voor deze functie gepolst hebben, maar dat die allemaal voor de eer bedankt hebben en dat zij zo in beeld is gekomen.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 09 apr 2018 17:56

jessica schreef:
09 apr 2018 17:39
Ze is al ruim 2 jaar zendermanager van FunX. Waarom moest de benoeming tot zendermanager van 3FM zo lang duren. Ze heeft de ervaring als manager. Als je toch in eigen huis ging kijken kon je deze beslissing ook een half jaar eerder nemen. Heb het idee dat 3FM heel veel mensen voor deze functie gepolst hebben, maar dat die allemaal voor de eer bedankt hebben en dat zij zo in beeld is gekomen.
Precies dit. Bij gebrek aan beter. En dan lijkt mij dus iemand van FunX niet de meest logische keuze. Maar dit mag je niet zeggen, omdat je niet weet wat ze allemaal van plan is.

Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade » 09 apr 2018 19:13

Volgens mij willen een aantal mensen hier gewoon heel graag negatief doen over 3FM. En de redenen worden door deze mensen zelf ingevuld of gewoon verzonnen.
Als het iemand anders was geworden, waren er wel weer andere redenen bedacht waarom dat een verkeerde keuze was. En nou maar hopen dat jullie in het dagelijks leven meer nadenken voordat jullie een mening geven. Anders heb ik het erg te doen met jullie omgeving.

Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade » 09 apr 2018 19:14

density1 schreef:
09 apr 2018 17:16
Ik geef mijn mening.
Ik ook.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 09 apr 2018 19:50

Luc van Ostade schreef:
09 apr 2018 19:13
Volgens mij willen een aantal mensen hier gewoon heel graag negatief doen over 3FM. En de redenen worden door deze mensen zelf ingevuld of gewoon verzonnen.
Als het iemand anders was geworden, waren er wel weer andere redenen bedacht waarom dat een verkeerde keuze was. En nou maar hopen dat jullie in het dagelijks leven meer nadenken voordat jullie een mening geven. Anders heb ik het erg te doen met jullie omgeving.
Ook een groot gedeelte die gewoon hopen dat 3FM weer mee gaat tellen in het radiolandschap, zoals weleer. En dat niet zien gebeuren met een FunX kopstuk.

Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade » 09 apr 2018 21:45

En dat vind je nergens voorbarig?

Lucy_in_the_sky

Bericht door Lucy_in_the_sky » 09 apr 2018 21:49

Ruim 20 jaar 3fm luisteraar geweest.
Maar inmiddels van radio 2 en andere zenders.

Het is effe een reality check om me te beseffen dat ik het bewonderenswaardig vind om in dit topic te lezen hoe jullie nog met die omroep meedenken.
Ik kan het niet meer opbrengen.
Te ‘ver-van-mijn-bed-show’.
Dat is voor mij eigenlijk de samenvatting en conclusie van hoe het er voor staat.

Heb er geen hoop of vertrouwen meer in.
Ook dat gevoel van ik ken mijn radiovriendjes/dj’s...dat is weg.
Op radio 2 vind ik die herkenning wel.
Maar dat gezegd, radio 2 word kwa muziek steeds meer radio3.
Maar dat zal waarschijnlijk het natuurlijke proces van ‘tijd’ zijn.

Voor dj’s luister ik radio 2.
Voor muziek radio 10 en andere zenders.
Maar ook radio 10 verliest zijn neutraliteit.
Luister ik naar Rob van Someren.
Heb ik het gevoel de 90’ ingesleurd te worden met zijn vlotte babbel.

Liever hoorde ik daar een Rob Stenders, die oprecht gepassioneerd is in muziek.
Goeie muziek.
Het maakt mij in ieder geval blij dat Gerard daar gaat werken.
Dat rijmt kwa kennis en passie van de muziek daar.

Goed ik wijk af, wou ik effe kwijt.

jvanveene

Bericht door jvanveene » 10 apr 2018 17:16

Die vrouw is er nog niet eens en er word al gesproken of ze niet goed genoeg is voor die taak. En ik weet (bijna) zeker dat ze het anders zal doen als bij FunX. Dus geef een kans voordat je haar afkraakt

Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade » 10 apr 2018 17:25

Dat heb ik ook al een paar keer geroepen, maar een aantal mensen hier blijft koppig voet bij stuk houden dat het hoe dan ook niet kan, iemand van FunX bij 3FM. Overigens zonder feitelijke onderbouwing en ook geen reacties op argumenten waarom ik denk dat je dat nu nog niet kunt weten.
Zoveel kortzichtigheid maak je niet vaak mee.

Bartes

Bericht door Bartes » 10 apr 2018 21:22

Het stelt mij een beetje teleur dat de berichten dat Veenstra de nieuwe zendermanager zou worden dus niet blijken te kloppen. Ik moest even wennen aan het idee, maar ik werd er oprecht enthousiast van dat iemand met een vernieuwende geest èn passie, voor zowel de muziek als radiomaken, aan het roer zou komen te staan bij de zender waar hij jarenlang heeft gewerkt.

Dat gezegd hebbende, ben ik wel van mening dat mevrouw Alles (die naam zal wel even wennen worden) toch een eerlijke kans verdient. Men lijkt haar hier bij voorbaat al te diskwalificeren op basis van vooroordelen ('zeker omdat ze een vrouw is met een kleurtje', 'lekker FunX weer', etc.), maar laten we nu eerst maar eens zien wat deze dame in de praktijk weet te brengen bij 3FM. Als we na een half jaar de conclusie trekken dat dat niet al teveel is zien we dat dan wel weer.

Verder is de kritiek dat de NPO zocht naar een interne kandidaat terwijl deze mevrouw "al" twee jaar op haar huidige post zit bij FunX. Het zou ook simpelweg zo kunnen zijn dat Bosman in eerste instantie een meer ervaren kandidaat zou willen, maar die uiteindelijk niet haalbaar bleek. Dat betekent niet dat Alles bij voorbaat al compleet incompetent is; dat betekent slechts dat het een iets groter risico met zich meebrengt.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 10 apr 2018 21:40

Bartes schreef:
10 apr 2018 21:22
('zeker omdat ze een vrouw is met een kleurtje')
Je moet bij Powned of de Telegraaf gaan werken, want ik heb dit dus echt nergens gelezen.
Laatst gewijzigd door Herman ven Schippers op 10 apr 2018 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade » 10 apr 2018 22:17

Maar dat maakt het verhaal van Bartes niet minder waar.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 10 apr 2018 22:45

Luc van Ostade schreef:
10 apr 2018 22:17
Maar dat maakt het verhaal van Bartes niet minder waar.
Wauw.

Plaats reactie