Giel Beelen weg bij 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Crusez

Re: Giel Beelen weg bij 3FM

Bericht door Crusez »

Giel heeft de overstap naar Veronica vanavond per ongeluk bevestigd door heel kort een mailtje te tonen over een fotoshoot voor Radio Veronica. https://prnt.sc/gemlnb
Daan!

Bericht door Daan! »

En de link werkt en foto's dus op ieders pc!
Klikkie doen!
Orange

Bericht door Orange »

Dat zijn er idd behoorlijk veel. Die Beelen heeft wat te kiezen. Daar staat 'ie dan met de V in z'n hand. Is dat ook duidelijk. Ik ben benieuwd of hij de ochtend of middag gaat doen.
density1

Bericht door density1 »

Crusez schreef: 29 aug 2017 21:56 Giel heeft de overstap naar Veronica vanavond per ongeluk bevestigd door heel kort een mailtje te tonen over een fotoshoot voor Radio Veronica. https://prnt.sc/gemlnb
Good find! :D Duidelijk verhaal. Dit in combinatie met een nieuw jinglepakket wat in gebruik genomen gaat worden (zie radiofreak.nl).
Daan!

Bericht door Daan! »

Nieuwe Jinglepakket staat veel uitgebreider al op Talpadownloads. Had het hier eigenlijk moeten melden, maar Radiofreak was laat met het melden daarvan.
Ferry!

Bericht door Ferry! »

Klopt inderdaad @Daan! Alleen de laatste tijd is alles van Talpa Radio op www.talpadownloads.nl op slechte kwaliteit gezet, geen idee waarom. Geen idee als je het koopt of het ook zulke kwaliteit is.

Ik ben benieuwd wat Giel precies gaat doen bij Veronica, ik denk toch echt de ochtendshow. Zie Evers, als hij er niet in de ochtend is geweest dan was heel 538 niets. En als je Evers 's middags neerzet, dan zapt de luisteraar 's middags pas over naar Evers. Stel je zet Evers 's morgens neer dan blijft de luisteraar hangen. Zie wat er nu is. Ik denk dat Talpa Radio dat ook wilt gaan doen met Giel.
density1

Bericht door density1 »

Ik zou er niet van staan te kijken dat Giel de middag gaat doen, juist omdat hij jaren lang al de ochtend heeft gedaan. Tijd voor wat anders en misschien andere mogelijkheden dan wat je in de ochtend kan doen.
rvbracht

Bericht door rvbracht »

Wie is dat vrouwtje wat er bij staat?
Eppo

Bericht door Eppo »

Frederique Dittrich, zij was producer van de programma's van Giel.
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
Dixon

Bericht door Dixon »

Gruwelijk jongens! Giel dus echt naar Veronica. Ik kijk er naar uit!!
Eppo

Bericht door Eppo »

density1 schreef: 29 aug 2017 23:07 Ik zou er niet van staan te kijken dat Giel de middag gaat doen, juist omdat hij jaren lang al de ochtend heeft gedaan. Tijd voor wat anders en misschien andere mogelijkheden dan wat je in de ochtend kan doen.
Maar als Giel verder zal willen met het ontdekken van nieuwe muziek, hoe moet dat dan overdag?
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
rvbracht

Bericht door rvbracht »

Ik luisterde al niet naar Veronica, en die Geil Bielen is een extra reden om dat vooral niet te gaan doen.
Dixon

Bericht door Dixon »

Eppo schreef: 29 aug 2017 23:16
density1 schreef: 29 aug 2017 23:07 Ik zou er niet van staan te kijken dat Giel de middag gaat doen, juist omdat hij jaren lang al de ochtend heeft gedaan. Tijd voor wat anders en misschien andere mogelijkheden dan wat je in de ochtend kan doen.
Maar als Giel verder zal willen met het ontdekken van nieuwe muziek, hoe moet dat dan overdag?
Stenders en Ekdom ook naar Veronica. En het kavel ruilen met 10?
density1

Bericht door density1 »

In de nieuwe jingles kun ja al horen dat de muziek jonger klinkt/gaat klinken. De thema's zijn heel modern rock-achtig. Dus ik verwacht wel weer een verjonging in de muziekkeuze en de 80's (hairband) rock exit. Radio 10 draait dat zelfs af en toe al nu.
melvin_radio

Bericht door melvin_radio »

Orange schreef: 29 aug 2017 22:23 Dat zijn er idd behoorlijk veel. Die Beelen heeft wat te kiezen. Daar staat 'ie dan met de V in z'n hand. Is dat ook duidelijk. Ik ben benieuwd of hij de ochtend of middag gaat doen.
Was ook precies de gedachte die ik had: echt wel onwennig Giel met die V in z'n hand. De vermoedens over de overstap naar Veronica waren dus vrij goed ingeschat.
Moet zeggen dat ik de laatste 2 à 3 jaar totaal geen Veronica (Radio 538 2.0, vandaar) meer luisterde. Met Giel geef ik het een kans, maar denk dat ik dan puur voor hem naar Veronica zal luisteren. Ben overigens ook benieuwd of de kavelwisseling er echt van zal gaan komen en of dit eventueel nadelige consequenties heeft voor 10.
RadioActief.....
Gesloten