Rob Stenders naar BNNVARA

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
Plaats reactie
Theimon

Re: Rob Stenders naar BNNVARA

Bericht door Theimon » 21 mar 2018 20:38

Is een leuke podcast :) (Sowieso wel een geinige serie, zeker met Ekdom en Kijk in de Vegte)

Radioheld

Bericht door Radioheld » 04 apr 2018 11:55

Radioheld schreef:
13 nov 2017 09:46
Stockholm schreef:
13 nov 2017 08:59
Tsja, 31 augustus 2018, dan zijn we bijna een jaar verder. Ik kan me oprecht niet voorstellen dat er dan nog altijd een station van de NPO bestaat waar geen enkele vrouw doordeweeks overdag zit. Tuurlijk is Annemieke gewoon goed, maar ze paste toch ook wel heel handig in het streven van de NPO naar een vrouw overdag. Het zou me niet verbazen mochten ze vanaf 1 september weer een andere constructie uit de hoge hoed toveren, waarbij er terug een vrouw overdag komt. Bijvoorbeeld: wat met 09-12? Bart Arens zal wel een degelijk programma maken, maar gezien hij niet zo'n "grote naam" is als Annemieke, kan ik me voorstellen dat ze die twee omdraaien....
...Ekdom is dan weg. Dat biedt openingen: Stenders naar de ochtend, Annemieke naar de middag?
Of: Stenders toch naar NPO Radio 5, als blijkt dat Van Inkel nog wel wat prominent gezelschap op de zender kan gebruiken? :roll:
Mag ik voor een keer mezelf citeren? Door de goegemeente hier weggehoond aangaande Van Inkel en Ekdom. -smok

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 04 apr 2018 11:57

Stenders in de ochtend? Die man hoort daar niet, kan daar niet, wil daar niet. Dat heeft het verleden wel bewezen

Plaats reactie