Rob Stenders naar BNNVARA

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
Ericje

Re: Rob Stenders naar BNNVARA

Bericht door Ericje » 13 sep 2017 17:34

http://www.msn.com/nl-nl/entertainment/ ... spartanntp

Yes, hij komt terug!!!! Wou dat het al januari was!!!

Acchero

Bericht door Acchero » 13 sep 2017 18:37

Wel jammer dat Stasse zou gaan :(
Ik had hem liever op zijn plek gezien...
Ergens had ik een flauw vermoeden dat JW Roodbeen misschien wel had moeten vertrekken

rammerdebam

Bericht door rammerdebam » 13 sep 2017 18:56

als het waar is zou ik het jammer vinden van Stefan Stasse vond het altijd een leuk programma om naar te luisteren

pvkrs

Bericht door pvkrs » 13 sep 2017 19:12

Of Wouter of Ruud.

Vandiedingen

Bericht door Vandiedingen » 13 sep 2017 19:58

Het enige onderscheidende programma van de zender opofferen om je fout met beloftes aan Rob Stenders te herstellen. Jurre Bosman is lekker bezig. Geen wonder dat niemand in Hilversum hem meer vertrouwt.

kletskous

Bericht door kletskous » 13 sep 2017 20:24

Vandiedingen schreef:
13 sep 2017 19:58
Het enige onderscheidende programma van de zender opofferen om je fout met beloftes aan Rob Stenders te herstellen. Jurre Bosman is lekker bezig. Geen wonder dat niemand in Hilversum hem Meer vertrouwt
Waarom blijven roepen dat Bosman iets beloofd heeft? Dat is helemaal niet zo, dat vullen mensen zelf in. Waarom wordt de schuld toch altijd op anderen geschoven, is Rob Stenders heilig verklaard?

Vandiedingen

Bericht door Vandiedingen » 13 sep 2017 20:42

kletskous schreef:
13 sep 2017 20:24
Vandiedingen schreef:
13 sep 2017 19:58
Het enige onderscheidende programma van de zender opofferen om je fout met beloftes aan Rob Stenders te herstellen. Jurre Bosman is lekker bezig. Geen wonder dat niemand in Hilversum hem meer vertrouwt.
Pffff. Ben jij Rob Stenders zelf ofzo? Waarom blijven roepen dat Bosman iets beloofd heeft? Dat is helemaal niet zo, dat vullen mensen zelf in. Waarom wordt de schuld toch altijd op anderen geschoven, is Rob Stenders heilig verklaard?
Haha, nee, jammer genoeg niet. En ik zat net zo min als jij bij dat gesprek. Maar Stenders heeft op de radio gezegd dat Bosman hem toezeggingen gedaan heeft. En voorlopig is dat de enige logische verklaring voor wat er sindsdien is gebeurd en nu dreigt te gebeuren.

Tom Maat

Bericht door Tom Maat » 13 sep 2017 21:04

Nu maar afwachten wanneer de heer Stenders weer gaat rellen.

Ingebruik

Bericht door Ingebruik » 13 sep 2017 21:12

Volgens mij heeft Stenders niet gezegd dat er ook echt harde toezeggingen waren, maar dat hij dat idee/gevoel had. Daarbij heeft hij in dat bewuste stuk op zender de naam van Bosman niet genoemd. Kortom, voor mij is dat met deze info helemaal niet de meest logische verklaring Vandiedingen.

Het enige dat zeker is, is dat Stenders zelf z'n oude schoenen heeft weggegooid alvorens de nieuwe daadwerkelijk afgerekend te hebben en mee naar huis heeft gekregen. En vooral op gevoel, voor het oude VARA clubje, iets dat in praktijk natuurlijk anno 2017 niet meer uitmaakt als je je muziekprogramma op Radio 2 maakt.

We zullen zien wat er in januari gaan gebeuren.

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 » 13 sep 2017 21:20

De bussen kunnen weer naar de remise.

Welkom terug Rob!

kletskous

Bericht door kletskous » 13 sep 2017 21:31

Ingebruik schreef:
13 sep 2017 21:12
Volgens mij heeft Stenders niet gezegd dat er ook echt harde toezeggingen waren, maar dat hij dat idee/gevoel had. Daarbij heeft hij in dat bewuste stuk op zender de naam van Bosman niet genoemd. Kortom, voor mij is dat met deze info helemaal niet de meest logische verklaring Vandiedingen.

Het enige dat zeker is, is dat Stenders zelf z'n oude schoenen heeft weggegooid alvorens de nieuwe daadwerkelijk afgerekend te hebben en mee naar huis heeft gekregen. En vooral op gevoel, voor het oude VARA clubje, iets dat in praktijk natuurlijk anno 2017 niet meer uitmaakt als je je muziekprogramma op Radio 2 maakt.

Fijn dat iemand dit zegt. Ik mis echt de hoognodige kritische blik naar Stenders zelf, hij heeft dit toch echt zelf veroorzaakt.
En dit alles omdat hij “uit liefde voor zijn omroep VARA” de overstap wilde maken. Dat kan nooit de echte reden zijn, daar moet iets achter zitten.

jessica

Bericht door jessica » 13 sep 2017 22:20

kletskous schreef:
13 sep 2017 21:31
Ingebruik schreef:
13 sep 2017 21:12

Fijn dat iemand dit zegt. Ik mis echt de hoognodige kritische blik naar Stenders zelf, hij heeft dit toch echt zelf veroorzaakt.
En dit alles omdat hij “uit liefde voor zijn omroep VARA” de overstap wilde maken. Dat kan nooit de echte reden zijn, daar moet iets achter zitten.
Ja dat gevoel heb ik ook. Maar ja stel je kan niet echt goed met iemand door een deur bij Avrotros dan is dat niet handig om te gaan roepen. Beter kun je dan zeggen dat je liever bij je oude omroep werkt. Hoef je niemand voor de schenen te schoppen. Ik zeg eerlijk ik weet het ook niet. Maar ja of je nou je programma op radio2 voor Avrotros of voor BNNvara maakt? Wat is het verschil?

Felix vd Goot

Bericht door Felix vd Goot » 13 sep 2017 22:46

AvroTros heeft Stenders zijn kindje KX Radio afgepakt. Hierin ligt het conflict met AvroTros..

Phoenix

Bericht door Phoenix » 13 sep 2017 22:47

Het grote nieuws hierbij is toch wel dat de terugkeer van Rob Stenders ten koste gaat van Stefan Stasse. Erg jammer en onbegrijpelijk. Gijs Staverman, Ruud de Wild, Wouter van der Goes, Gerard Ekdom zijn allemaal "commerciële" jongens (mannen) en zouden met gemak op een commerciële zender geplaatst kunnen worden. Stefan Stasse is de enige met een kenmerkend, eigen, publieke omroep-geluid. En juist hij "verdwijnt" naar Radio 5. De volgende stap zal zijn het verbannen van Spijkers met Koppen en daarna kan de zender Radio 2 wat mij betreft in de verkoop. Het is dan geen publieke zender meer, maar een zender met een commercieel geluid en commerciële doelstellingen. De inhoud is inmiddels volledig verdwenen. Maar de champagne zal bij de zenderleiding wel ontkurkt worden, want de luistercijfers gaan door het plafond. Proficiat.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

Moorkop

Bericht door Moorkop » 13 sep 2017 22:53

Stenders terug in januari: Ik hoopte het al zo! Zuur voor Annemieke. Naar verluidt gaat die nu naar het tijdslot 20:00 u - 22:00 u door de weeks ten koste van Stasse.

Plaats reactie