Serious Request 2017

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
Plaats reactie
Herman ven Schippers

Re: Serious Request 2017

Bericht door Herman ven Schippers » 23 dec 2017 14:43

2unlimited schreef:
23 dec 2017 10:46
iemand die besloot boef, lil kleine en etc op de playlist te zetten moet ook opgesloten worden dat is geen muziek en zou nooit gedraaid mogen worden!
Je schreef "het is niet mijn smaak muziek" verkeerd. Wie ben jij om voor iemand te bepalen of iets wel of geen muziek is?

Theimon

Bericht door Theimon » 23 dec 2017 14:51

Herman ven Schippers schreef:
23 dec 2017 14:43
2unlimited schreef:
iemand die besloot boef, lil kleine en etc op de playlist te zetten moet ook opgesloten worden dat is geen muziek en zou nooit gedraaid mogen worden!
Je schreef "het is niet mijn smaak muziek" verkeerd. Wie ben jij om voor iemand te bepalen of iets wel of geen muziek is?
:lol:

Ieder jaar rij ik de nachtdiensten en ooit was Serious Request zo'n ding dat ik eindeloos kon blijven luisteren. DJs werden uit hun comfort zone getrokken en ga dan maar een programma draaien. Topentertainment dat je de hele nacht kon luisteren.

Vorig jaar en dit jaar merk ik toch dat het me minder trekt. Het geeft nog steeds wel uitzonderlijke situaties, maar.....op een of andere manier komt het toch minder over. Ook een hele dag "bekende Youtubers" te gast doet mij vrij weinig, want ik ben van de generatie daarvoor. Aangehaalde "artiesten" hierboven ben ik ook liever kwijt dan rijk, maar blijkbaar is er een markt voor.

Ik zou het serieus jammer vinden als het eventueel zou stoppen, maar van de andere kant; zullen ze tevreden zijn met deze versie tot nu toe?

Ferry!

Bericht door Ferry! » 23 dec 2017 15:06

Theimon schreef:
23 dec 2017 14:51
Ook een hele dag "bekende Youtubers" te gast doet mij vrij weinig, want ik ben van de generatie daarvoor. Aangehaalde "artiesten" hierboven ben ik ook liever kwijt dan rijk, maar blijkbaar is er een markt voor.
Ik snap zeker dat het merendeel van dit forum niets met al die YouTubers hebben, alleen voor de oudere generatie hebben ze dan (denk ik) bijvoorbeeld Robert ten Brink als slaapgast gehaald. Ik (van de jongere generatie die dan toevallig ook al die YouTubers niet kent overigens) ken alleen Robert ten Brink van All You Need Is Love en ik weet toevallig dat hij een paar keer Sinterklaas heeft gespeeld. Verder heb ik totaal geen idee wat hij heeft gedaan precies ''op dit moment zoekt 'Ferry!' op Wikipedia wat ten Brink allemaal heeft gedaan in z'n carrière :lol:''
Theimon schreef:
Ik zou het serieus jammer vinden als het eventueel zou stoppen, maar van de andere kant; zullen ze tevreden zijn met deze versie tot nu toe?
Voor dit jaar is 3FM denk ik wel blij, simpelweg omdat het uiteraard niet goed gaat met hen. Hopelijk komt Serious Request volgend jaar terug met alle NPO-zenders, trouwens. Gooi dan van (bijna) elke zender een DJ in het huis en dan ben ik benieuwd hoeveel geld dat zal gaan opleveren.
Een dag zonder radio is een dag niet geleefd! | Oude gebruikersnamen: GerardE2.0, fey02

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers » 23 dec 2017 16:21

Theimon schreef:
Herman ven Schippers schreef:
23 dec 2017 14:43
2unlimited schreef:
:lol:

Ieder jaar rij ik de nachtdiensten en ooit was Serious Request zo'n ding dat ik eindeloos kon blijven luisteren. DJs werden uit hun comfort zone getrokken en ga dan maar een programma draaien. Topentertainment dat je de hele nacht kon luisteren.

Vorig jaar en dit jaar merk ik toch dat het me minder trekt. Het geeft nog steeds wel uitzonderlijke situaties, maar.....op een of andere manier komt het toch minder over. Ook een hele dag "bekende Youtubers" te gast doet mij vrij weinig, want ik ben van de generatie daarvoor. Aangehaalde "artiesten" hierboven ben ik ook liever kwijt dan rijk, maar blijkbaar is er een markt voor.

Helemaal eens, we worden gewoon ouder, dan krijg je dingen als de youtubers en ronnie flex achtige hits misschien minder snel mee. En nee, het is ook niet mijn ding, maar de nieuwe generatie vind het geweldig. Zo heeft elke generatie wat, en dat is ook goed. Voor mijn gevoel was de muziekkeus vroeger iets gevarieerder, maar ik kan er ook naast zitten.

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser » 24 dec 2017 11:12

Vorig jaar werd SR gered door Tijn

Acchero

Bericht door Acchero » 24 dec 2017 14:09

Dit vind ik wel echt hele leuke uurtjes, met Radio 5, 4 en 1...
Van mij mag dat wel vaker, die crossover!

marbles

Bericht door marbles » 24 dec 2017 14:21

Ik heb Maikel Steur nog niet gezien, doet hij de productie niet dit jaar?
Minder eenheidsworst op de radio please

Patrickjuuhh

Bericht door Patrickjuuhh » 24 dec 2017 14:48

Acchero schreef:
24 dec 2017 14:09
Inderdaad erg leuk idee, voor als straks serious request geen toekomst meer heeft, is dit zeker een goed alternatief.

De warmste week van de zuiderburen zag er ook leuk uit vond ik. Gisteravond even zitten kijken naar één. Ontzettende energieke dj 's van stubru. Een week lang in de kou vind ik persoonlijk ook een knappere prestatie dan niet eten.
En de wending van 1 actie naar meer dan 1000 wat mij betreft ook een goede keuze

MegaWatt

Bericht door MegaWatt » 24 dec 2017 14:53

Acchero schreef:
24 dec 2017 14:09
Moeten ze maar eens in België gaan kijken hoe ze dat daar doen. Daar is op alle VRT zenders dezelfde actie gelijktijdig te horen en werken ze gewoon alle dagen als één team samen. Kijk, dan maak je meters..........en Euro's. En het mooiste, gewoon geld ophalen voor lokale doelen in eigen land! Dat is waar ze in NL ook eens over na moeten gaan denken! Dit vond ik ook nog een opmerkelijke, ze halen daar zonder veel moeite even 500.000 euro op met een marathonloop die even snel werd georganiseerd. Belangrijk weetje, ze hebben met veel minder inwoners wellicht nu al meer opgehaald dan in NL..............

Dixon

Bericht door Dixon » 24 dec 2017 15:58

Gerard Ekdom nu in het huis. Hopelijk maakt hij er een ouderwets gezellig feestje van!

jordiv30

Bericht door jordiv30 » 24 dec 2017 16:06

Ik vind het leuker dan ik van tevoren gedacht had. De nieuwe items geven toch weer een frisse sfeer en de draaideur haalt de chaos een beetje weg, wat ook wel fijn is als je naar de radio luistert. Wat mij betreft kan het nog wel een jaartje door op deze manier. Ik zit ook klaar voor Gerard Ekdom in het Glazen Huis. Ben vooral benieuwd naar de Living Doll.

Dixon

Bericht door Dixon » 24 dec 2017 16:08

jordiv30 schreef:
24 dec 2017 16:06
Ik vind het leuker dan ik van tevoren gedacht had. De nieuwe items geven toch weer een frisse sfeer en de draaideur haalt de chaos een beetje weg, wat ook wel fijn is als je naar de radio luistert. Wat mij betreft kan het nog wel een jaartje door op deze manier. Ik zit ook klaar voor Gerard Ekdom in het Glazen Huis. Ben vooral benieuwd naar de Living Doll.
Ik ben de afgelopen dagen ook meer gaan kijken en luisteren. Gister zelfs even bij het huis gaan kijken. Blijft toch leuk zo'n radio evenement. En zoals ik al eerder hier schreef, blij met Sander.

Patrickjuuhh

Bericht door Patrickjuuhh » 24 dec 2017 16:15

Echt kippenvel hoor. Bij de uuropener hoor je dan ook stefan stasse zeggen: serious request is aan! Prachtig! Geweldig om Gerard weer in het glazen huis te horen, en presenteren

aapdedino

Bericht door aapdedino » 24 dec 2017 16:17

En bij Radio 1 hoorde je Herman Hogendoorn zeggen: Serious Request van alle kanten :p

Patrickjuuhh

Bericht door Patrickjuuhh » 24 dec 2017 16:26

aapdedino schreef:
24 dec 2017 16:17
En bij Radio 1 hoorde je Herman Hogendoorn zeggen: Serious Request van alle kanten :p
Ja klopt ik hoorde het, beetje de stationquotes in elkaar schuiven :D

Plaats reactie