Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Henkjan2016 »

Betekent dat ook dat Rob Stenders de naam Platenbonanza meeneemt?
Anders had ik wel dezelfde naam verwacht.

Annemieke Alijst denkt de lading niet echt.
Crusez

Bericht door Crusez »

Op de livestream is tijdens de reclames te zien dat Timur Perlin de tijden van One Night Stenders overneemt.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Ik ben zeer positief verrast. Ik weet niet wie de beslissing heeft genomen om het concept verzoekplaten te behouden (Radio 2 of de AVROTROS) maar het is een goed besluit geweest. Mooie brede muziekmix en vind de presentatie ook niet slecht.
jessica

Bericht door jessica »

De Nachtwacht schreef: 01 sep 2017 14:39 Ik ben zeer positief verrast. Ik weet niet wie de beslissing heeft genomen om het concept verzoekplaten te behouden (Radio 2 of de AVROTROS) maar het is een goed besluit geweest. Mooie brede muziekmix en vind de presentatie ook niet slecht.
Het concept van het programma is natuurlijk ijzersterk. Zolang je maar superbreed blijft draaien. Ga je daar concessies aan doen dan gaat het leuke er wel vanaf. Maar zo te horen wordt het ongeveer hetzelfde doorgezet als de Platenbonanza. Annemieke is geen slechte radiomaker en heeft echt hart voor muziek en radio. Hopelijk kan ze de luisteraars van Stenders vasthouden. Mis Stenders overigens wel. Dus ik hoor hem graag op een ander tijdstip terugkomen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Het klinkt zeker niet verkeerd. Goede muziek en ook goede presentatie van Annemieke. Dat maakt de terugkeer van Platenbonanza lastiger, want dan heb twee dezelfde programma's op dezelfde zender. Met deze opzet verwacht ik niet dat Radio 2 luisteraars gaat verliezen.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
density1

Bericht door density1 »

Wel zuur voor Rob, exact hetzelfde programma maar met Annemiek. Muziek is er dus niet op achteruit gegaan in ieder geval dus dat is een + voor Radio 2.
Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot »

Volgens mij is de muziek gemiddeld nieuwer (jammer). Het klinkt helemaal niet slecht, maar... ik heb nog niet gelachen.

Platenbonanza was daarom leuker om naar te luisteren (al zal vast niet iedereen de humor van Stenders kunnen waarderen).
iJeroen

Bericht door iJeroen »

density1 schreef: 01 sep 2017 15:01 Wel zuur voor Rob, exact hetzelfde programma maar met Annemiek. Muziek is er dus niet op achteruit gegaan in ieder geval dus dat is een + voor Radio 2.
Inderdaad, ik heb mij er nog niet aan geergerd ;-) Maar Stenders is beter -bier
Opgegroeid met Veronica op 2 en 3, vergroeid met de publieke zenders
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Zwarte Stoomboot schreef: 01 sep 2017 15:34 (al zal vast niet iedereen de humor van Stenders kunnen waarderen).
Dat klopt. Stenders heeft een eigen stijl qua humor en brengt ook veel inside info in zijn programma. Beiden kan ik waarderen, maar vanuit professioneel oogpunt hoort de inside informatie er niet in thuis.
Annemieke is een prima vervanger van Stenders. Prima keuze van zowel AVROTROS als de PO om dit zo op te lossen. Zo blijkt maar weer iedereen is vervangbaar ;-)
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Theimon

Bericht door Theimon »

Hmm, ik heb delen geluisterd, maar vond het dus hetzelfde programma, maar dan zonder de humor en de vele info van Stenders. Dus ik ben niet overtuigd tot nu toe. Ook omdat ik Annemieke nooit briljant heb gevonden, ook niet bij haar 3FM tijd. Daarom vond ik het ook geweldig dat ze een weekendshow had, want in het weekend heb ik vrijwel nooit de radio aan :)
density1

Bericht door density1 »

Ze was bloednerveus zag ik op de camerabeelden dus geef het de tijd.
Fiekert123

Bericht door Fiekert123 »

Ik moet toch ook helaas concluderen dat ik haar als vervanger van Rob Stenders zie. Die humor mis je dan toch wel. Die eigenzinnigheid van rob maakte het toch een beter programma in mijn optiek. Over de muziek blijf ik zeggen dat t geweldig is dat ze alles proberen te draaien. Ondanks dat blijf ik t wel luisteren.
Dirk72

Bericht door Dirk72 »

Annemiek is geen slechte DJ en heeft haar eigen geluid en doet het goed.
Wat ik wel jammer vind is dat ze wel het concept behouden hebben van verzoekplaten.
Het voelt mijn inziens nu als een kloon van de Platenbonanza met een andere naam.
Dit geeft mij het gevoel dat het de Platenbonanza minus de humor en stijl van Rob is.
Zelfde gevoel wat Theimon heeft eigenlijk
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Wat een ontzettend leuk programma van timur. Hoop dat hij dat iedere vrijdagavond blijft doen.
Laatst gewijzigd door De Nachtwacht op 02 sep 2017 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
jessica

Bericht door jessica »

Timur zei zelf in het begin dat hij vandaag Rob Stenders verving. Dat zou kunnen betekenen dat Rob nog in gesprek is voor een terugkeer en dat ze deze uren nog voor hem reserveren. Zou ook kunnen betekenen dat hij voorlopig/definitief dit programma doet. Heb het eerste uur gehoord. Klonk heel leuk. Met het linken van liedjes, overigens ook een oud concept van Rob Stenders al uit de begintijd van KXradio. Bij Rob heette het programma toen Linkmiegels.
Plaats reactie