Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
FloridaFM

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door FloridaFM »

Helemaal met je eens Zwarte Stoomboot!

Ik stoor mij vooral aan Frank van 't Hof. Waarschijnlijk een aardige jongen en prima DJ maar dan wel op een commercieel station.

Frank hoort zichzelf enorm graag praten en heeft een enorm hoog spreektempo. Slikt veel woorden in.
Ik vermoed dat hij zijn manier van presenteren overgenomen heeft van Sander de Heer waarvan hij tot 2 jaar terug de sidekick was. Zelfde manier van presenteren. en vooral jezelf graag horen praten. Twee DJ's waarvoor ik "wegzapte" van radio 2.

Ik weet het, over smaak valt niet te twisten en radio 2 is aan het verjongen, maar Ruud de Wild kan mij niet snel genoeg terugkeren van vakantie!
Herman van Schippers

Bericht door Herman van Schippers »

Ingebruik schreef: 21 aug 2017 17:53
Herman van Schippers schreef: 21 aug 2017 06:14 Iets met dat hij het niet trok en hij niet leuk was voor z'n omgeving door het tijdstip. Mijn mening > ga in godsnaam eens een week mee met bouwvakkers of een weekje in de fabriek werken, slappe gelul dit.
Want alleen als je met je handen werkt kun je een baan als zwaar of onevenredig belastend ervaren?

Nope, dat zeg ik niet. Er wordt altijd zo gezeikt over dat tijdstip, "Och, we hebben het zo zwaar in de ochtend", terwijl het voor heel veel mensen een normaal tijdstip is. En dan hebben de mensen in deze sector over het algemeen een baantje wat ze leuk vinden en wat ook nog een redelijk salaris kent.
2unlimited

Bericht door 2unlimited »

Michiel veenstra naast ekdom!
Theimon

Bericht door Theimon »

Ekstra ochtend!! :P
density1

Bericht door density1 »

De nieuwe programmering van 3 FM is vorige week net bekend gemaakt met daarin Veenstra. Zou een beetje onlogisch zijn als hij alsnog zou overstappen naar Radio 2 dus.
Theimon

Bericht door Theimon »

Hey, zolang mensen hier compleet verzonnen en onmogelijke programmeringen op dit forum smijten, dan kan het geen kwaad om ff een wishful thinking opmerkinkje neer te smijten toch? :)
density1

Bericht door density1 »

Laten we het realistisch houden.
2unlimited

Bericht door 2unlimited »

Ja want op dit forum word ook heel vaak iets realistisch gehouden.
gerard909

Bericht door gerard909 »

Herman van Schippers schreef: 21 aug 2017 06:14 En dan hebben de mensen in deze sector over het algemeen een baantje wat ze leuk vinden en wat ook nog een redelijk salaris kent.
-zzz
Inderdaad. Iedereen die vroeg op kan staan zou zo'n baantje prima aan moeten kunnen. Zeker met bijbehorende ambtenaarlijke vergoedingen.
Radio, maar met je maten.
Herman van Schippers

Het mooie van de zomervakantie, is dat je nog eens wat nieuwe stemmen en combinaties hoort. Vooral, 'Hé, wat een leuke dj, daar moet ik eens wat vaker naar luisteren'. Frank van't Hof heeft dat bij mij dus niet.
Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot »

Herman van Schippers schreef: 24 aug 2017 18:25 Het mooie van de zomervakantie, is dat je nog eens wat nieuwe stemmen en combinaties hoort. Vooral, 'Hé, wat een leuke dj, daar moet ik eens wat vaker naar luisteren'. Frank van't Hof heeft dat bij mij dus niet.
Eens :))
Nico Simons

Bericht door Nico Simons »

Nee die Frank is absoluut geen succes tussen 16 en 18 uur, dieptepunt dat kleuter gedoe de camping. Maar erger Paul Rabbering die ik hoog had zitten valt nu ook volledig door de mand. Paul had het beter alleen kunnen doen 3 weken lang tussen 16 en 18 uur.
jessica

Bericht door jessica »

Henkjan2016 schreef: 31 aug 2017 22:12 Avrotros nu ook vervelend in de kwestie nieuwsshow (de Bie)
De Bie wil aan eind van contract graag naar max, met het programma nieuwsshow, en wordt ontslagen als verrader.
Volgens mij weten wij alles nog niet.
Misschien dit programma volgend jaar op een ander tijdstip programmeren en dan Spijkers met Koppen naar Radio1
Herman van Schippers

Nico Simons schreef: 31 aug 2017 16:27 Nee die Frank is absoluut geen succes tussen 16 en 18 uur, dieptepunt dat kleuter gedoe de camping. Maar erger Paul Rabbering die ik hoog had zitten valt nu ook volledig door de mand. Paul had het beter alleen kunnen doen 3 weken lang tussen 16 en 18 uur.
Paul heeft toch ook wel eens de ochtendshow overgenomen, met Sander de Heer? Of JKIDV? Was - dacht ik, best aardig. Dit is huilen. Heel hard. En vooral hahaha om hahaha elk woord hahahaha van Frank hahahahaha lachen. Hahahahaha.
pvkrs

Bericht door pvkrs »

http://www.nporadio2.nl/annemiekesalijst

Heeft toch wel iets weg van de platenbonanza...
Plaats reactie