Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Acchero

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Acchero »

Wat mij verbaast is dat Toine van Peperstraten een eigen foto heeft gekregen in de Radio 2-app. Die geef je niet zomaar aan een invaller. Thomas Hekker heeft er bijvoorbeeld geen. Zou dat een teken zijn?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Acchero schreef: 09 aug 2020 18:17 Wat mij verbaast is dat Toine van Peperstraten een eigen foto heeft gekregen in de Radio 2-app. Die geef je niet zomaar aan een invaller. Thomas Hekker heeft er bijvoorbeeld geen. Zou dat een teken zijn?
Het teken dat hij het tijdslot 16-18 op zaterdag gaat vullen?
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ikbenroy schreef: 06 aug 2020 00:30 Paul Rabbering doet goed de middagshow vindt ik zo, wellicht iets voor in de toekomst.
Heeft ie al 10 jaar op 3fm gedaan. Is geen reden geweest blijkbaar om hem op 2 op de middag te zetten.

Mijn persoonlijke voorkeur: Wat mij betreft komt hij niet op de middag.
Pot

Bericht door Pot »

Acchero schreef: 09 aug 2020 18:17 Wat mij verbaast is dat Toine van Peperstraten een eigen foto heeft gekregen in de Radio 2-app. Die geef je niet zomaar aan een invaller. Thomas Hekker heeft er bijvoorbeeld geen. Zou dat een teken zijn?
Ik dacht dat die foto's al eerder gemaakt waren, aangezien Toine een halfjaar geleden 't Wordt nu Laat presenteerde. Daarnaast was hij al invaller op Radio 2 (hoewel hij niet veel inviel).
Nu heeft hij op maandag t/m donderdag nog met Dionne Stax een programma op Radio 1 en is volgens mij actief bij Fox Sports. Ik kan me niet voorstellen dat hij dan nog een programma zal gaan doen, alhoewel: het Muziekcafé heeft nog geen presentator...
Oren open!
Henkjan2016

Phoenix schreef: 09 aug 2020 18:19
Het teken dat hij het tijdslot 16-18 op zaterdag gaat vullen?
Past Toine daar wel? Op T Wordt Nu Laat vond ik hem erg prettig, maar de gesprekken bij muziekcafe zijn toch van een andere aard en focussen veel meer op de muziek van de betreffende artiesten.
Acchero

Bericht door Acchero »

Pot schreef: 09 aug 2020 18:23
Ik dacht dat die foto's al eerder gemaakt waren, aangezien Toine een halfjaar geleden 't Wordt nu Laat presenteerde. Daarnaast was hij al invaller op Radio 2 (hoewel hij niet veel inviel).
Nu heeft hij op maandag t/m donderdag nog met Dionne Stax een programma op Radio 1 en is volgens mij actief bij Fox Sports. Ik kan me niet voorstellen dat hij dan nog een programma zal gaan doen, alhoewel: het Muziekcafé heeft nog geen presentator...
Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik dacht dat die foto's gemaakt waren nádat Toine gestopt was bij WNL. Die foto's zijn namelijk van dit jaar, en volgens mij is hij weg sinds januari. Maar goed, correct me if I'm wrong.
Pot

Bericht door Pot »

Ik dacht dat die foto's al eerder waren gemaakt, maar volgens mij viel Toine vaker in de laatste tijd, dus zo'n foto is wel logisch (wel gek dat Thomas er geen heeft)
Oren open!
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Cielke Sijben heeft er ook een, mogelijk hebben ze die gewoon ook voor de vervangers gemaakt.

Maar wie weet keer Toine van Peperstraten wel terug op Radio 2, er is op zondag nacht ook nog een tijdslot vrij tenslotte. Ik vind het ook veel meer een radio 2 dan een radio 1 man.
jessica

Bericht door jessica »

Pot schreef: 09 aug 2020 18:23
Zondag op maandagnacht waar nu de Verrukkelijke 15 zit komt ook nog vrij als tijdslot. Hij heeft op dit tijdslopt gezeten met 't Wordt nu Laat, maar dit is maar 1x per week. Ook nog na het sportweekend dus misschien ook een mogelijkheid.
Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker »

DavyGer schreef: 09 aug 2020 19:06 Cielke Sijben heeft er ook een

Ik zat gisteravond ff wat te klooien met de radio2 app en vond het wel grappig om te zien dat tussen 20 - 22 uur De Staat er op was met als Annemieke als dj, een foto van Emmely en de stem van Cielke richting mijn oor :)
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'
Henkjan2016

Dennis Dekker schreef: 11 aug 2020 17:18
DavyGer schreef: 09 aug 2020 19:06 Cielke Sijben heeft er ook een

Ik zat gisteravond ff wat te klooien met de radio2 app en vond het wel grappig om te zien dat tussen 20 - 22 uur De Staat er op was met als Annemieke als dj, een foto van Emmely en de stem van Cielke richting mijn oor :)
NPO heeft de database icm de website niet op orde. Op 3fm vervangen ze een foto wanneer iemand de show overneemt. Daarbij verandert meteen de foto bij de oude shows waarbij de oorspronkelijke dj wel aanwezig was.
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Henkjan2016 schreef: 09 aug 2020 18:22
Ikbenroy schreef: 06 aug 2020 00:30 Paul Rabbering doet goed de middagshow vindt ik zo, wellicht iets voor in de toekomst.
Heeft ie al 10 jaar op 3fm gedaan. Is geen reden geweest blijkbaar om hem op 2 op de middag te zetten.

Mijn persoonlijke voorkeur: Wat mij betreft komt hij niet op de middag.
Vind hem op 2 beter dan dat hij ooit op 3fm was.
Dat geldt ook zo voor Bart Arens.
Derossi

Bericht door Derossi »

Ik hoorde vanochtend bij de ochtendshow dat Frank van t Hof en Wouter van der Goes elkaar voorlopig niet meer willen samenwerken, dit naar aanleiding van een interview in de VIVA met van der Goes. Nu ben ik geen VIVA-lezer, weet iemand wat er precies gezegd is, wat geleid heeft tot deze split-up? Of is het een ordinaire mediastunt?
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

Derossi schreef: 13 aug 2020 15:25 Ik hoorde vanochtend bij de ochtendshow dat Frank van t Hof en Wouter van der Goes elkaar voorlopig niet meer willen samenwerken, dit naar aanleiding van een interview in de VIVA met van der Goes. Nu ben ik geen VIVA-lezer, weet iemand wat er precies gezegd is, wat geleid heeft tot deze split-up? Of is het een ordinaire mediastunt?
Is een geintje. Wouter is er alleen vandaag en morgen niet.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Kicken weer eens op de landelijke rado :-)

https://www.mediacourant.nl/2020/08/ruu ... en-gadver/
Laatst gewijzigd door Phoenix op 14 aug 2020 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Plaats reactie