Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
waterveenmos

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door waterveenmos »

Gisteravond presenteerde Toine van Peperstraten het programma van Wouter, en hij suggereerde er vandaag ook te zijn. Is de ochtendshow en z'n eigen programma teveel voor Wouter, of zou er wat anders aan de hand zijn? Ik vond het wel raar, aangezien Toine niet werd aangekondigd en ook niet in het programmaschema stond.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
SamH

Bericht door SamH »

Toine heeft wel op Twitter aangekondigd dat hij het de komende twee weken doet, en was ook gisteren niet op Radio 1 te horen.
Toen bekend werd gemaakt dat de komende weken het Top 40 Hitdossier in Wout2day te horen zou zijn, werd juist nog benoemd dat Wouter het zou gaan presenteren. Volgens mij stond hier een paar weken terug ergens dat hij geopereerd was, misschien is zoveel uur radio hem (bij nader inzien) nog teveel? Frank is namelijk wel enorm veel op de radio de laatste tijd, naast de ochtendshow met Wouter nog in plaats van Stenders en Annemieke (dus ma-zo 14-16) en nog in de Soulnight.
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Toine heeft t al vaker overgenomen maar ik vind t persoonlijk niet passen bij radio2. Zet dan Van Inkel op de Top40 throwbackspecials, en ja hij heeft zn ochtendshow ook nog maar Van Inkel die de top40 twee weken doet zou echt geweldig zijn geweest.
Smid70

Bericht door Smid70 »

Phoenix schreef: 26 jul 2020 14:46 Overigens denk ik wel dat deze thema's makkelijk op Veronica of Radio 10 hadden gekund.
Wat heeft dat met Radio 2 te maken?
Janno

Bericht door Janno »

Misschien moeten we een nieuw topic starten over programma's die ook wel op een andere zender zouden kunnen... :))
radiodaan

Bericht door radiodaan »

Aankomende zaterdag is al de laatste uitzending van Daniel Dekker op radio 2 (in Tilburg). Zal er dan vanaf zondag al een opvolger worden gekozen of eerst een Corne die het een tijdje doet.
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

De thema’s die Radio 2 houdt (met name die op de vrijdagen) zie ik niet bij Radio 10 of Veronica. Overigens doet Radio 2 het in alle opzichten beterder dan die twee Talpa-stations.
jessica

Bericht door jessica »

radiodaan schreef: 28 jul 2020 21:34 Aankomende zaterdag is al de laatste uitzending van Daniel Dekker op radio 2 (in Tilburg). Zal er dan vanaf zondag al een opvolger worden gekozen of eerst een Corne die het een tijdje doet.
Waarschijnlijk tot oktober sowieso Corne en misschien wordt hij wel de definitieve opvolger. Wie moet het anders doen van de AvroTros. Bart Arens en Annemieke zie ik niet gebeuren. Want respectievelijk al een weekprogramma en een programma dat er precies voor zit. Of ze moeten iemand halen van SterrenNL.
castmember

Bericht door castmember »

Misschien een hele gekke invalshoek, maar Cornald Maas misschien, is wel iemand die zich richt op de muziek en cultuur en ook zeker feeling heeft voor live optredens, zowel binnen en buiten het songfestival. Verder een groot prediker voor het Nederlands product. Hij staat wel vooral bekend als mr Songfestival maar tegelijkertijd gaan zijn interesses veel verder dan dat.

Bovendien zijn de laatste jaren de songfestival artiesten ook geen artiesten om je meer echt voor te schamen . . .
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
SamH

Bericht door SamH »

Stefan Stasse is tijdelijk niet op NPO Radio 2 te horen vanwege gezondheidsproblemen. De dj heeft hartproblemen, zo bevestigt een woordvoerder van KRO-NCRV aan BuzzE.

„Stefan is afwezig vanwege hartklachten. Het gaat goed met hem maar hij doet even een stap terug om rust te nemen”, aldus de zegsvrouw. Ze verwacht dat de 60-jarige dj in september terugkeert.

Het avondprogramma van Stefan wordt tot die tijd overgenomen door verschillende collega’s. De afgelopen weken waren al onder anderen Caroline Brouwer en Frank van ’t Hof te horen. De komende weken nemen Emmely de Wilt en Annemieke Schollaardt het tijdslot voor hun rekening.

Bron: https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... rtklachten
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Logische verklaring dus waarom er meerdere vervangers de show presenteren.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Lijkt erop dat Felix zelf stopt met SMK

https://www.radiotrefpunt.nl/entry/5384 ... o-radio-5/
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Jammer van Stasse de man is een beetje wat Eric Corton was voor 3FM hij geeft de zender smoel met een unieke sound en programma. Overigens vind ik de vervanging (met name die van Frank) uitstekend klinken.

Beterschap voor hem gewenst.
rocks

Bericht door rocks »

Kijk wel eens mee via de webcam en wat ik me zo af vroeg... waarom zitten die DJ's toch altij aan die mic terwijl ze daar niet hoeven aan te zitten :-)
Dat viel me gewoon op... Ook bij Jeroen afgelopen zondag en die liep me toch heen en weer op dat kleine vierkante meterr :-)

Zelf zou ik gewoon rustig blijven zitten of staan achter de tafel....
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

rocks schreef: 31 jul 2020 05:33 Kijk wel eens mee via de webcam en wat ik me zo af vroeg... waarom zitten die DJ's toch altij aan die mic terwijl ze daar niet hoeven aan te zitten :-)
Dat viel me gewoon op... Ook bij Jeroen afgelopen zondag en die liep me toch heen en weer op dat kleine vierkante meterr :-)

Zelf zou ik gewoon rustig blijven zitten of staan achter de tafel....
Als je drie uur radio maakt is het best prettig om wat te kunnen bewegen, weet ik uit eigen ervaring. En dat kan soms ook prima op een paar vierkante meter.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Plaats reactie