Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
RealSunchaser

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door RealSunchaser »

Stenders is toch baas van de BNN Vara opleiding? Maar vooralsnog komt daar geen talent uit. Ik bedoel, Van Inkel en Stenders komen nu. Waar blijft t nieuwe talent. O wacht maak daar wel een topic over
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

joostpas schreef: 23 jul 2020 10:07
RealSunchaser schreef: 23 jul 2020 09:52 Hij heeft wel iets Brabanderigs over zich die Rob inderdaad. Goede jock, maar hij naaide destijds ook Giel Beelen met de overstap naar Yorin. Beelen had al bijna getekend toen Stenders ineens tekende. Dat staat of in het boek Mannetjes van de Radio of in Stenders Leesvermaak.

Over Stenders Leesvermaak. Hij zei dat er een deel 2 komt, een vervolg.

In Stenders Leesvermaak schreef Rob ook dat Edwin Evers een Robert Jensen clausule in zn contract had. Zodra Jensen bij 538 zou worden aangenomen mocht Evers per direct onstlag mogen nemen. Evers was nogal geschoffeerd door Jensen toen hij even de baas was.
Dus als ik je goed begrijp zijn Brabanders erop gebrand om anderen te "naaien"?
Nogal kortzichtige reactie eerlijk gezegd die kant noch wal raakt.

Uiteindelijk blijft het Hilversum, waar de bazen nog net niet over elkaar heen rollen.
Het lijkt mij echter niet dat Peter de Vries (zenderbaas NPO radio 2+5) alles doet wat Stenders wilt.
Hij heeft voldoende knowhow om die zender te runnen lijkt mij.
Het begint er wel steeds meer op te lijken dat stenders een grote vinger in de pap heeft. Iets dat ik geheel niet erg vind overigens. Dan wordt de muziek alleen maar beter.

Maar voorbeelden

V15, bonanzadagen, caroline op de radio, cielke is destijds gestart bij kx en zo zijn er vast nog wel wat dingetjes. Evt komst van Jeroen?

Als radio 2 geheel bonanza zal worden? Mijn steun hebben ze.
RealSunchaser

Henkjan2016 schreef: 23 jul 2020 10:13
Dat bestaat al. Het heet Spotify.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Nouja laten we welwezen. Stenders heeft jarenlang in het verdomhoekje gezeten.

Ik zie wat er nu gebeurt op radio 2 als het grote gelijk van Rob Stenders, dat zijn manier van radio maken gewoon werkt en een flinke markt heeft. Daar kun je alleen maar respect voor hebben.
RealSunchaser

Stenders heeft NOOIT in het verdomhoekje gezeten. Overal is hij binnengehaald en behandeld als kroonprins. Hij mocht doen wat ie wilde, alleen zijn eigen ego en eigenwijsheid maakte t regelmatig stuk. Hij kreeg primetime ochtend, hij krijgt zn verzoekplatenprogramma, hij kon meerdere malen aan de slag bij commerciele stations. Hij is een groot radiotalent maar zn ego is net zo groot. Hij heeft nooit in verdomhoekjes gezeten.
joostpas

Bericht door joostpas »

RealSunchaser schreef: 23 jul 2020 10:50 Stenders heeft NOOIT in het verdomhoekje gezeten. Overal is hij binnengehaald en behandeld als kroonprins. Hij mocht doen wat ie wilde, alleen zijn eigen ego en eigenwijsheid maakte t regelmatig stuk. Hij kreeg primetime ochtend, hij krijgt zn verzoekplatenprogramma, hij kon meerdere malen aan de slag bij commerciele stations. Hij is een groot radiotalent maar zn ego is net zo groot. Hij heeft nooit in verdomhoekjes gezeten.
Het lijkt wel of je koste wat kost Stenders wilt afbranden.
Ben je jaloers op 'm😉?

Hij doet het goed met de bonanza, one night Stenders en sinds kort met Blokhuis de verrukkelijke 15.
Maar vroeger had hij wel een beetje de naam van lastige jongen, waar ik het overigens niet mee eens was.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

RealSunchaser schreef: 23 jul 2020 10:30
Het gaat mij om radio, niet enkel het draaien van losse nummers.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Wat een kul. Alsof er achter de Bonanza geen idee zit, Stenders heeft ook gewoon een format in zijn hoofd hoe iets volgens hem het best tot zijn recht komt. Wat ook zo is.
RealSunchaser

joostpas schreef: 23 jul 2020 11:09

Het lijkt wel of je koste wat kost Stenders wilt afbranden.
Ben je jaloers op 'm😉?
Helemaal niet, ik vind m een van de beste jocks van Nederland. Maar Stenders is gewoon opporunistisch hoor, gaat voor t geld, waar niets mis mee is, en zijn ego zorgt al decennia voor problemen met werkgevers. Ik geef aan dat ie niet zielig en ondergewaardeerd is. Zelfs Lex Harding zegt t, hij is de beste DJ van Nederland maar onmogelijk om mee te werken
Herman ven Schippers

Henkjan2016 schreef: 23 jul 2020 11:10
Het gaat mij om radio, niet enkel het draaien van losse nummers.
Het gaat mij om beiden. Ik hoor bij Stenders dagelijks nog nummers die ik zelf niet op zou zetten, maar in die vorm ontzettend goed passen. Wekelijks ontdek ik via Stenders nog nummers die ik via Spotify nooit ontdekt had.
RealSunchaser

Herman ven Schippers schreef: 23 jul 2020 11:34
Het gaat mij om beiden. Ik hoor bij Stenders dagelijks nog nummers die ik zelf niet op zou zetten, maar in die vorm ontzettend goed passen. Wekelijks ontdek ik via Stenders nog nummers die ik via Spotify nooit ontdekt had.
Dat is niet exclusief bij de Bonanza. Ik ontdek net zoveel nieuwe muziek (of oude muziek wat ik nog niet kende) bij Wout, Stefan Stasse en Annemieke.
Herman ven Schippers

RealSunchaser schreef: 23 jul 2020 11:38
Herman ven Schippers schreef: 23 jul 2020 11:34
Dat is niet exclusief bij de Bonanza. Ik ontdek net zoveel nieuwe muziek (of oude muziek wat ik nog niet kende) bij Wout, Stefan Stasse en Annemieke.
Dit was op de uitspraak dat je dan ook wel Spotify op kunt zetten.
jessica

Bericht door jessica »

RealSunchaser schreef: 23 jul 2020 10:50 Stenders heeft NOOIT in het verdomhoekje gezeten. Overal is hij binnengehaald en behandeld als kroonprins. Hij mocht doen wat ie wilde, alleen zijn eigen ego en eigenwijsheid maakte t regelmatig stuk. Hij kreeg primetime ochtend, hij krijgt zn verzoekplatenprogramma, hij kon meerdere malen aan de slag bij commerciele stations. Hij is een groot radiotalent maar zn ego is net zo groot. Hij heeft nooit in verdomhoekjes gezeten.
Hij heeft toch wel een tijdje in het verdomhoekje gezeten. In zijn eindtijd bij 3FM. Zijn dagelijkse programma tussen 2 en 4 op 3 FM moest plaatsmaken voor Rabradio van Paul Rabbering. Voor Stenders bleef alleen de vrijdagmiddag bij Powned over van 2 tot 4 RobRadio. Wat ik dan wel weer een leuke titel vond. Dan had hij ook nog 2 uur op vrijdagavond en dat was het dan wel.

Ze vonden bij 3FM dat hij te oud werd en ze wilden hem eigenlijk wel weg hebben.
Daan!

Bericht door Daan! »

Stenders moest plaatsmaken voor Ekdom die naar de lunch kwam. Domien nam vervolgens 10-12 over.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Daan! schreef: 23 jul 2020 19:02 Stenders moest plaatsmaken voor Ekdom die naar de lunch kwam. Domien nam vervolgens 10-12 over.
Klopt, in de tijd van Stenders eetvermaak zat Rabbering er al en deed Ekdom de arbeidsvitaminen.

Overigens had hij later bij powned op vrijdagavond 3 uur, van 22:00-1:00, dus geen 2.
Plaats reactie