Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Pot

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Pot »

Gewoon niet op reageren...
Oren open!
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Pot schreef: 22 jul 2020 17:37 Gewoon niet op reageren...
Is ook een idee inderdaad :-) Dank je.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Op de ée'n of andere manier zie ik muziekcafé toch gewoon op de zaterdagmiddag blijven, ook omdat AVROTROS dat al heeft aangegeven. Dus het zou zeker leuk zijn (zijn leuke uitzendingen nu met Wout) maar ik zie het niet gebeuren.
Luistervink2017

Bericht door Luistervink2017 »

De Nachtwacht schreef: 22 jul 2020 18:29 Op de ée'n of andere manier zie ik muziekcafé toch gewoon op de zaterdagmiddag blijven, ook omdat AVROTROS dat al heeft aangegeven. Dus het zou zeker leuk zijn (zijn leuke uitzendingen nu met Wout) maar ik zie het niet gebeuren.
Het gaat ook niet gebeuren.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Henkjan2016 schreef: 22 jul 2020 17:41
Of op de vijandlijst zetten, zoals ik heb gedaan. Daarmee zie je geen berichten van deze gebruiker. Dit is een handige functie en heb ik al vaker toegepast.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Trouwens, een leuk nieuwtje in de klantenservice van Rob Stenders vandaag. Het is de bedoeling om zo af en toe Stenders & Van Inkel te gaan doen op radio 2. Van Inkel wordt de vaste vervanger van Frank van 't Hof en dan is het idee de programma's deels aan elkaar vast te plakken.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Phoenix schreef: 22 jul 2020 18:38
Henkjan2016 schreef: 22 jul 2020 17:41
Of op de vijandlijst zetten, zoals ik heb gedaan. Daarmee zie je geen berichten van deze gebruiker. Dit is een handige functie en heb ik al vaker toegepast.
Thanks!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

DavyGer schreef: 22 jul 2020 19:07 Trouwens, een leuk nieuwtje in de klantenservice van Rob Stenders vandaag. Het is de bedoeling om zo af en toe Stenders & Van Inkel te gaan doen op radio 2. Van Inkel wordt de vaste vervanger van Frank van 't Hof en dan is het idee de programma's deels aan elkaar vast te plakken.
Welke programma's worden dan aan elkaar geplakt? Van 't Hof gaat toch op zondagmiddag een programma krijgen en daarvoor en daarna zit geen programma van Stenders noch een programma van BNNVARA.
jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 22 jul 2020 21:20
DavyGer schreef: 22 jul 2020 19:07 Trouwens, een leuk nieuwtje in de klantenservice van Rob Stenders vandaag. Het is de bedoeling om zo af en toe Stenders & Van Inkel te gaan doen op radio 2. Van Inkel wordt de vaste vervanger van Frank van 't Hof en dan is het idee de programma's deels aan elkaar vast te plakken.
Welke programma's worden dan aan elkaar geplakt? Van 't Hof gaat toch op zondagmiddag een programma krijgen en daarvoor en daarna zit geen programma van Stenders noch een programma van BNNVARA.
Platenpaleis en One Night Stenders op de vrijdagavond.
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Is het oke om het format van een programma dat je waarneemt te vervangen dan?

Lijkt me niet
wally

Bericht door wally »

Het lijkt erop dat er door Stenders c.s. een soort staatsgreep op Radio2 plaats vindt.
Een tijd geleden was er een vrijage van hem met Veronica, in de tijd met het Annemiek/AVRO/Tros tijdslot tussen 14-16 maar daar is een polderoplossing voor gevonden.
Dat van Inkel van radio5 , waar hij op werkdagen tussen 7 en 10 dus 15 uur maakt ,terug gaat naar dezelfde uren in het weekend op radio2 is dus gewoon een degradatie. Kan niet anders dan dat daar een belofte voor meer achter zit.... Let maar op.
Stenders vaart zijn eigen koers , pijntje in de rug en meneer zit vanuit de zolderkamer en kan lekker zijn gang gaan zonder teveel bemoeienis. Let wel...ik kat hem niet af op zijn kwaliteiten als programmamaker, hoewel hij wel eens zijn waffel mag houden.. Voorbeeld: haalt een beller in uitzending die verhaal mag houden over verzoekje en dat aankondigt: Stenders start nummer in en gaat nog het intro vol lullen met hetgeen net daarvoor gezegd is.
jessica

Bericht door jessica »

Stenders verwoord het meer als uitlopen in elkaars programma's. Ik denk niet dat het Platenpaleis als Jeroen het overneemt ineens hele andere muziek gaat draaien. Denk eerder als Jeroen het platenpaleis overneemt dat hij daarna nog 1 uurtje blijft zitten om in het programma van Stenders zelf mee te presenteren. Het zal niet echt Stenders in van Inkel worden, maar wel een dan een uurtje dat ze samen op de zender zijn. Niets mis mee. Ik hoorde laatst ook Gerard Ekdom nog even bij Stenders op vrijdagavond in de uitzending. Is toch leuk.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

wally schreef: 23 jul 2020 00:07 Het lijkt erop dat er door Stenders c.s. een soort staatsgreep op Radio2 plaats vindt.
Een tijd geleden was er een vrijage van hem met Veronica, in de tijd met het Annemiek/AVRO/Tros tijdslot tussen 14-16 maar daar is een polderoplossing voor gevonden.
Dat van Inkel van radio5 , waar hij op werkdagen tussen 7 en 10 dus 15 uur maakt ,terug gaat naar dezelfde uren in het weekend op radio2 is dus gewoon een degradatie. Kan niet anders dan dat daar een belofte voor meer achter zit.... Let maar op.
Stenders vaart zijn eigen koers , pijntje in de rug en meneer zit vanuit de zolderkamer en kan lekker zijn gang gaan zonder teveel bemoeienis. Let wel...ik kat hem niet af op zijn kwaliteiten als programmamaker, hoewel hij wel eens zijn waffel mag houden.. Voorbeeld: haalt een beller in uitzending die verhaal mag houden over verzoekje en dat aankondigt: Stenders start nummer in en gaat nog het intro vol lullen met hetgeen net daarvoor gezegd is.
Hier kan ik me helemaal in vinden. Stenders is de beste jock van Nederland, maar weet zaken naar zijn hand te zetten. Eerder was er een vrijage met Veronica/Talpa inderdaad, maar daar ging Talpa niet in mee. Let op, bij het volgend contracteindemoment zal Stenders weer openlijk gaan flirten met andere zenders. Dit doet Stenders al decennia lang. De laatste column van Patrick Kicken was hierin ook vrij duidelijk.
RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Hij heeft wel iets Brabanderigs over zich die Rob inderdaad. Goede jock, maar hij naaide destijds ook Giel Beelen met de overstap naar Yorin. Beelen had al bijna getekend toen Stenders ineens tekende. Dat staat of in het boek Mannetjes van de Radio of in Stenders Leesvermaak.

Over Stenders Leesvermaak. Hij zei dat er een deel 2 komt, een vervolg.

In Stenders Leesvermaak schreef Rob ook dat Edwin Evers een Robert Jensen clausule in zn contract had. Zodra Jensen bij 538 zou worden aangenomen mocht Evers per direct onstlag mogen nemen. Evers was nogal geschoffeerd door Jensen toen hij even de baas was.
joostpas

Bericht door joostpas »

RealSunchaser schreef: 23 jul 2020 09:52 Hij heeft wel iets Brabanderigs over zich die Rob inderdaad. Goede jock, maar hij naaide destijds ook Giel Beelen met de overstap naar Yorin. Beelen had al bijna getekend toen Stenders ineens tekende. Dat staat of in het boek Mannetjes van de Radio of in Stenders Leesvermaak.

Over Stenders Leesvermaak. Hij zei dat er een deel 2 komt, een vervolg.

In Stenders Leesvermaak schreef Rob ook dat Edwin Evers een Robert Jensen clausule in zn contract had. Zodra Jensen bij 538 zou worden aangenomen mocht Evers per direct onstlag mogen nemen. Evers was nogal geschoffeerd door Jensen toen hij even de baas was.
Dus als ik je goed begrijp zijn Brabanders erop gebrand om anderen te "naaien"?
Nogal kortzichtige reactie eerlijk gezegd die kant noch wal raakt.

Uiteindelijk blijft het Hilversum, waar de bazen nog net niet over elkaar heen rollen.
Het lijkt mij echter niet dat Peter de Vries (zenderbaas NPO radio 2+5) alles doet wat Stenders wilt.
Hij heeft voldoende knowhow om die zender te runnen lijkt mij.
Plaats reactie