Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Henkjan2016 »

Ik denk zelf dat bij een verschuiving van Annemiek naar de avond, de omroep van Stenders de uren op vrijdag weer op zou willen pakken.
Henkjan2016

Pascal. K schreef: 06 jun 2020 19:10 Leuk, maar als een ieder zijn droom lijstjes gaat posten...
...dit is geen droomlijstje, zoals is gemeld onderaan de post.

...
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Nee inderdaad, in mijn droomlijstje zouden Ruud de Wild, Gijs Staverman en Corné Klijn niet opgenomen worden ;)

Die uren van Annemieke op vrijdag verdienen ze met Giel wel terug. Ik denk dat KRO-NCRV minder blij zou zijn met deze programmering. Maar die kunnen met talenten het blok 02.00 - 04.00 uur wel vullen.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Henkjan2016 schreef: 06 jun 2020 19:16
Pascal. K schreef: 06 jun 2020 19:10 Leuk, maar als een ieder zijn droom lijstjes gaat posten...

...
Ajb zet deze onzin lekker in een apart topic. Zolang het niet een officiële programmering is en alleen maar op gevoel en geruchten is het maar een droom/ideaal/fantasie lijstje.

Zitten we straks met 100 verschillende programmeringen die er verder weinig toe doen.
Pot

Bericht door Pot »

Pascal. K schreef: 06 jun 2020 19:31
Henkjan2016 schreef: 06 jun 2020 19:16

...
Ajb zet deze onzin lekker in een apart topic. Zolang het niet een officiële programmering is en alleen maar op gevoel en geruchten is het maar een droom/ideaal/fantasie lijstje.

Zitten we straks met 100 verschillende programmeringen die er verder weinig toe doen.
Er worden hier ook zoveel geruchten gedeeld. Giel Beelen gaat dit doen, of dat. Terwijl er (nog) niets bekend is. Als we alle onzin van dit forum afhalen houden we niks over.

Ik vind het overigens wel interessant om te bekijken. Stuur ze dan maar voor mij door :lol:
Bovendien is dit ook redelijk nog realistisch i.p.v. dat Bart van Leeuwen de ochtend gaat doen op Radio 2.
Oren open!
jessica

Bericht door jessica »

Ik dacht dat voor droomlijstjes een apart onderwerp was aangemaakt. Anders krijgen we hier straks bij ieder station weer 10 verschillende droomlijstjes. Als het onderwerp er nog niet is graag er een aanmaken zodat het niet meer hier komt te staan.

Verwachte verschuivingen kunnen hier wel gewoon blijven, maar niet hele weekprogrammeringen. Dat haalt de discussie volledig weg hier.
radiodaan

Bericht door radiodaan »

jessica schreef: 06 jun 2020 17:39 Frank geeft aan dat hij minder uren wil gaan presenteren vanwege dat hij vaker thuis wil zjn met zijn zoontje en dan gaan jullie hem bij allerlei nieuwe programma's indelen.

Gaat niet gebeuren. Hij doet alleen nog het platenpaleis. Missschien ook de soulnight nog, maar dat is een programma dat hij kan opnemen of live vanuit zijn huis presenteren. Denk dat het daar voorlopig bij blijft. Eer Komen dus 10 uur in het weekend vrij op radio2 (uren Daniel Dekker meegerekend).
Ik vind het zelf wel een beetje vreemd klinken, in het weekend is hij vanaf 9 uur al vrij ;), dus tijd zat zou je denken. Maar hij heeft vast nog wel andere taken voor Radio 2 behalve die 10 uur radio per week of andere persoonlijke redenen daarvoor. Als vier uur per weekend in de middag voor hem wel lukt, zie ik Frank ook nog wel Muziekcafé gaan presenteren. Zal die daarvoor wel (gedeeltelijk) naar Avrotros moeten gaan, maar hij deed daar ook al elke zaterdag de productie van de uitzendingen in De Vorstin.
Henkjan2016

radiodaan schreef: 06 jun 2020 19:59
jessica schreef: 06 jun 2020 17:39 Frank geeft aan dat hij minder uren wil gaan presenteren vanwege dat hij vaker thuis wil zjn met zijn zoontje en dan gaan jullie hem bij allerlei nieuwe programma's indelen.

Gaat niet gebeuren. Hij doet alleen nog het platenpaleis. Missschien ook de soulnight nog, maar dat is een programma dat hij kan opnemen of live vanuit zijn huis presenteren. Denk dat het daar voorlopig bij blijft. Eer Komen dus 10 uur in het weekend vrij op radio2 (uren Daniel Dekker meegerekend).
Ik vind het zelf wel een beetje vreemd klinken, in het weekend is hij vanaf 9 uur al vrij ;), dus tijd zat zou je denken. Maar hij heeft vast nog wel andere taken voor Radio 2 behalve die 10 uur radio per week of andere persoonlijke redenen daarvoor. Als vier uur per weekend in de middag voor hem wel lukt, zie ik Frank ook nog wel Muziekcafé gaan presenteren. Zal die daarvoor wel (gedeeltelijk) naar Avrotros moeten gaan, maar hij deed daar ook al elke zaterdag de productie van de uitzendingen in De Vorstin.
Lees het artikel dan eens goed.
Henkjan2016

jessica schreef: 06 jun 2020 19:55 Ik dacht dat voor droomlijstjes een apart onderwerp was aangemaakt. Anders krijgen we hier straks bij ieder station weer 10 verschillende droomlijstjes. Als het onderwerp er nog niet is graag er een aanmaken zodat het niet meer hier komt te staan.

Verwachte verschuivingen kunnen hier wel gewoon blijven, maar niet hele weekprogrammeringen. Dat haalt de discussie volledig weg hier.
Als je wederom eerst eens leest wat er geplaatst wordt. Daarna vind ik een reactie meer op zijn plaats. Het is geen droomlijst, hij/zij vat de verschillende meningen van de forumleden in een schema samen.
Daan!

Bericht door Daan! »

Net zo oninteressant dus. De meeste onderbouwingen van die meningen komen niet verder dan: “ik vind dat, ik schrijf wat ik denk, zij verdient het, het is frisser”.
steef1973

Bericht door steef1973 »

Ach meneer de DJ moet 6 uurtjes in weekend werken tot 9h en heeft geen tijd voor zoontje na die tijd. Hoe doen al die duizenden vaders dat die 40 uur en meer in de week werken en iedere dag vroeg op moeten. Meneertje roept ik heb er geen zin meer in en mag uitslapen met behoudt van ongetwijfeld riant salaris. De ene dj heeft burnout klachten van paar uurtjes platen aan elkaar praten en de ander heeft er geen zin meer in. Zie hier t hedendaagse radiolandschap. Chapeau.
Daan!

Bericht door Daan! »

Vier berichten en vier berichten met niet onderbouwd gezeur. Chapeau!
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

steef1973 schreef: 07 jun 2020 15:01 Ach meneer de DJ moet 6 uurtjes in weekend werken tot 9h en heeft geen tijd voor zoontje na die tijd. Hoe doen al die duizenden vaders dat die 40 uur en meer in de week werken en iedere dag vroeg op moeten. Meneertje roept ik heb er geen zin meer in en mag uitslapen met behoudt van ongetwijfeld riant salaris. De ene dj heeft burnout klachten van paar uurtjes platen aan elkaar praten en de ander heeft er geen zin meer in. Zie hier t hedendaagse radiolandschap. Chapeau.
Wat is dat toch voor rare reflex om anderen de maat te nemen terwijl je niet weet hoe de situatie in elkaar zit? Zo wonderlijk, die mensen die denken een iemand te kennen omdat ze 'm een paar uutjes op de radio horen.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Henkjan2016

waterveenmos schreef: 07 jun 2020 17:01
steef1973 schreef: 07 jun 2020 15:01 Ach meneer de DJ moet 6 uurtjes in weekend werken tot 9h en heeft geen tijd voor zoontje na die tijd. Hoe doen al die duizenden vaders dat die 40 uur en meer in de week werken en iedere dag vroeg op moeten. Meneertje roept ik heb er geen zin meer in en mag uitslapen met behoudt van ongetwijfeld riant salaris. De ene dj heeft burnout klachten van paar uurtjes platen aan elkaar praten en de ander heeft er geen zin meer in. Zie hier t hedendaagse radiolandschap. Chapeau.
Wat is dat toch voor rare reflex om anderen de maat te nemen terwijl je niet weet hoe de situatie in elkaar zit? Zo wonderlijk, die mensen die denken een iemand te kennen omdat ze 'm een paar uutjes op de radio horen.
Of wellicht gewoon negeren, Daan heeft zeker een punt.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Leuke programmering maar ik vind Giel niks voor de lunch, meer voor de late avond waarin hij nieuwe muziek en bandjes ontdekt. Daar vind ik hem meer voor geschikt. In ieder geval om de dag af te sluiten.
Plaats reactie