Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
rutgrrr

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door rutgrrr »

Weet iemand wat de luistercijfers van Stenders zijn/waren op Radio 2? Veel reuring wil niet zeggen dat er ook veel geluisterd wordt.
Offtopic is het nieuwe ontopic.
alex..

Bericht door alex.. »

2unlimited schreef: 02 aug 2017 18:09 Hoe zijn de cijfers in de middag trouwens ben wel benieuwd of ruud de nummer 1 of 2 is geworden in die korte tijd
Hij is nog steeds nummer 2.
Toen de discussie over vrouwen op de radio startte, heeft een van de landelijke kranten een grafiek gemaakt met de luistercijfers per tijdvak.
Roggie

Bericht door Roggie »

Ik zou wel eens willen weten hoe de ontwikkeling van de luistercijfers überhaupt is nadat besloten is dat Radio 2 concurrent van 3FM moest worden. Sowieso vreemd dat binnen het bestel er 2 zenders elkaar moeten beconcurreren terwijl de groep luisteraars die zich vroeger heel thuis voelden bij Radio 2 in de steek is gelaten en eigenlijk geen plek meer heeft in het bestel. Alternatief de slaapverwekkende bejaardenzender Radio5 is gewoon geen alternatief.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Radio 5 is geen alternatief voor het oude Radio 2. De zender is niet via FM te beluisteren en dat nota bene voor een zender die zicht richt op een oudere doelgroep.
Radio 2 en 3 zitten juist in elkaars verwater, terwijl één van beide zenders beter als online zender kan doorgaan. Radio 3 kan het beste door als online zender, omdat deze zich richt op een jonge doelgroep.
Maar goed, de discussie is hier al vaker gevoerd, de Publieke Omroep heeft een commerciële aanpak, waardoor de zenders (2 en 3), die zich richten op de commercieel aantrekkelijkste groep luisteraars, op de FM zitten (terwijl deze groep ook al het meest bediend wordt door commerciële zenders), terwijl de zender met de voor adverteerders minder aantrekkelijke groep luisteraars, die ook minder bediend wordt door commerciële zenders, louter online of via kabel te beluisteren is.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Acchero

Bericht door Acchero »

Is het afgelopen met de nachtprogramma's?
Ik zie dat de muzieknacht terug is.
Herman van Schippers

Bericht door Herman van Schippers »

Oeh, Pietertje (Sidekick Ekdom) heeft tijdens z'n vakantie besloten om niet verder te gaan bij de ochtendshow. Gaat iets achter de schermen doen bij RuuddeWild.

Iets met dat hij het niet trok en hij niet leuk was voor z'n omgeving door het tijdstip. Mijn mening > ga in godsnaam eens een week mee met bouwvakkers of een weekje in de fabriek werken, slappe gelul dit.

Extra:

STENDERS EN EKDOM IN DE OCHTEND. Zomaar een ideetje, van mij. Voor jullie.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Pieter is al jaren vaste sidekick en vind het volgens mij prachtig. Zit toch ook regelmatig al bij frank in de uren daarvoor?

Moet iets anders achter zitten idd.

Of Ekdom weg of Pieter vervangen.
pvkrs

Bericht door pvkrs »

Pieter gaat volgens Gerard bij de middagshow van 3FM iets doen (je moet maar durven zei Gerard). Het vroege opstaan gaar toch zijn tol eisen.
Luistervink2017

Bericht door Luistervink2017 »

Pieter gaat met Mark en Rámon de middagshow op 3FM maken. Ik ga hem missen als kiespijn. Sorry maar vindt dat hij een irritante stem heeft.
Herman van Schippers

Bericht door Herman van Schippers »

Luistervink2017 schreef: 21 aug 2017 09:01 Pieter gaat met Mark en Rámon de middagshow op 3FM maken. Ik ga hem missen als kiespijn. Sorry maar vindt dat hij een irritante stem heeft.
Ik ben het helemaal met je eens, vond hem ook teveel tweede Ekdom. Levert geen leuke radio op, ze zullen elkaar niet aan.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Over smaak valt niet te twisten, maar ook ik vind dat Pieter geen prettige radiostem heeft en een irritatiefactor was bij Ekdom.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot »

Wie zijn trouwens die lachzakkleuters die nu tussen 16 en 18 uur zitten als vervanging van Ruud de Wild?
Daan!

Bericht door Daan! »

Gewoon even een klikkie doen en je weet het. Paul Rabbering en Frank van 't Hof.
Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot »

Nou, bedankt. Ik word er - ondanks het vele lachen - niet vrolijk van. :))
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Herman van Schippers schreef: 21 aug 2017 06:14 Iets met dat hij het niet trok en hij niet leuk was voor z'n omgeving door het tijdstip. Mijn mening > ga in godsnaam eens een week mee met bouwvakkers of een weekje in de fabriek werken, slappe gelul dit.
Want alleen als je met je handen werkt kun je een baan als zwaar of onevenredig belastend ervaren?

Hij is wellicht geen ochtendmens, dat kan toch? Dat heeft helemaal niks met slap gelul te maken. De een is een ochtendmens, de ander een avondmens en weer een ander maakt het niet uit, die kan bij wijze van spreken alles door elkaar doen. Denk aan mensen in ploegendiensten, of aan piloten.

Misschien kon hij er op deze manier wel niet genoeg voor z'n gezin zijn, kwam er zo teveel op de schouders van z'n vrouw terecht en wil hij dat helemaal niet. Of misschien kan zij dat wel niet aan, om welke redenen dan ook. Kan allemaal, je weet het niet. Dus zo oordelen is wellicht wat over the top?

Het een is niet beter dan het ander en gelukkig kunnen de meeste mensen die keuze maken en zit je elkaar daar niet mee in de weg, dus prima lijkt me.

Wat ik wel interessant vindt, zou er een vervangend iemand gezocht worden die naast Gerard komt te zitten?
Plaats reactie