Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door jessica »

waterveenmos schreef:
10 mar 2020 15:49
Netty schreef:
10 mar 2020 14:02
Ook ik ben benieuwd wie Timur op gaat volgen. Persoonlijk vind ik Frank van 't Hoff niet de juiste persoon om de zaterdag en zondagmorgen in te vullen.
Heeft die een opvolger nodig dan? Ik zie nergens dat ie weggaat.
Timur heeft Rob Stenders ook al niet meer vervangen deze week. Ga er maar vanuit dat hij weggaat bij Radio2. Hij gaat niet 5dagen 3FM lunch doen en dan nog 2 morgens in het weekend op Radio2.

RealSunchaser

Bericht door RealSunchaser »

Was Stefan Stasse ziek of had hij vakantie?

waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

jessica schreef:
13 mar 2020 12:34
Timur heeft Rob Stenders ook al niet meer vervangen deze week. Ga er maar vanuit dat hij weggaat bij Radio2. Hij gaat niet 5dagen 3FM lunch doen en dan nog 2 morgens in het weekend op Radio2.
Misschien had ie iets anders te doen? Ik ga er eigenlijk niet vanuit dat Timur naar 3FM gaat. Op Radio 2 heeft ie nu op de zaterdag- en zondagochtend best veel vrijheid, zowel creatief als muzikaal. Eigenlijk weet ie elke keer wel weer te verrassen met spontane items, maar ook met zijn vrije muzikale keuzes waarin zomaar 60's, neo-klassieke pianomuziek en 'lang-niet-meer-gehoord' alternatives in kan zitten. Deze tijdstippen in het weekend lenen zich daar volgens mij ook prima voor. Zo'n brede muzikale keuze mag ie denk ik nooit gaan draaien als ie een dagelijks lunchprogramma bij 3FM krijgt, en ik vraag me ook af of hij vijf dagen in de week deze creatieve radio kan maken. Timur is volgens mij gestopt indertijd bij 3FM omdat ie vijf werkdagen achter elkaar een sleur begon te vinden, en het gevoel had dat ie zichzelf aan het herhalen was. Moet ie nu dat risico weer gaan nemen, alleen maar omdat 3FM niet lekker draait?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot »

Er wordt gepresenteerd vanaf thuis. Ik hoor net een compressor compleet dichttrekken ;-)

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Zwarte Stoomboot schreef:
16 mar 2020 09:37
Er wordt gepresenteerd vanaf thuis. Ik hoor net een compressor compleet dichttrekken ;-)
Gijs zit gewoon in de studio?

Dennis Dekker

Bericht door Dennis Dekker »

De komende tijd wordt het programma 't Wordt nu laat uitsluitend (en zonder gasten) gepresenteerd door Carolien Borgers. De Andere presentatrices zijn hard nodig bij de extra uitzendingen van Goeiemorgen Nederland/Op1.
'Mesdames, monsieurs, Le disc-jockey ... est de retour'

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Volgende week vrijdag 27 maart organiseert radio 2 een online festival waarbij bandjes en artiesten vanuit huis optreden en alles doorgeprikt wordt op radio 2. Van 18:00-0:00.

Stophoest

Bericht door Stophoest »

Mooi initiatief. Een beetje exposure voor de NL-artiesten in een tijd waarin voor hen ook lastig rondkomen is. Vooral omdat 'men' het echt moet hebben van de concerten. Gepresenteerd door Frank, Wouter en Rob neem ik aan.
En vrijdag op Kink alleen maar NL-muziek. Top!
Je hebt kink- en stophoest.

Pot

Bericht door Pot »

Ruud de Wild ligt onder vuur vanwege een hiv-grap over het songfestival die woensdag te horen was in de 'Top 5 over vijf'.
In het programma van Ruud de Wild kwam een lijstje voorbij met 'voordelen nu het songfestival niet doorgaat'.

Nummer één in de top 5 was voldgens Ruud de Wild: "Het hiv-virus zal in elk geval beheerst blijven." Hoewel Ruud de grap niet zelf maakte, maar een luisteraar, vinden velen het te ver gaan op social media.
Bron: Radio.NL
Oren open!

Radio liefhebber

Bericht door Radio liefhebber »

Pot schreef:
19 mar 2020 11:41
Ruud de Wild ligt onder vuur vanwege een hiv-grap over het songfestival die woensdag te horen was in de 'Top 5 over vijf'.
In het programma van Ruud de Wild kwam een lijstje voorbij met 'voordelen nu het songfestival niet doorgaat'.

Nummer één in de top 5 was voldgens Ruud de Wild: "Het hiv-virus zal in elk geval beheerst blijven." Hoewel Ruud de grap niet zelf maakte, maar een luisteraar, vinden velen het te ver gaan op social media.
Bron: Radio.NL
De leiding staat pontificaal achter Ruud. Waar andere stations zo'n dj meteen op non-actief zetten (Lex Gaarthuis bijv. van Radio 10), mag Ruud gewoon doorgaan.

Smid70

Bericht door Smid70 »

Radio liefhebber schreef:
19 mar 2020 13:28
De leiding staat pontificaal achter Ruud. Waar andere stations zo'n dj meteen op non-actief zetten (Lex Gaarthuis bijv. van Radio 10), mag Ruud gewoon doorgaan.
Is Lex Gaarthuis op non-actief gezet dan?

Radio liefhebber

Smid70 schreef:
19 mar 2020 13:56
Met zijn Corona lied.

Smid70

Bericht door Smid70 »

19 mar 2020 14:05
Smid70 schreef:
Met zijn Corona lied.
Die is niet op non-actief gezet

Radio liefhebber

Smid70 schreef:
19 mar 2020 14:14
19 mar 2020 14:05
Smid70 schreef:

Met zijn Corona lied.
Die is niet op non-actief gezet
Klopt helemaal, hij heeft wel de wind van voren gehad, maar is niet op non-actief gezet. Maar even concreet op de uitspraken van Ruud, sta je achter hem of ben je het er ook niet mee eens.

Smid70

Bericht door Smid70 »

Ik vind eerlijk gezegd dat iedereen nogal graag geschokt en verontwaardigd is.
Storm in een glas water.

Was het slim, nee, maar het was ook niet Ruud de Wild die de opmerking uitsprak. Hij is dan wel eindverantwoordelijk maar ik hoor niemand z'n beklag doen over Thijs.

Hij heeft z'n excuses trouwens ook al weer gemaakt
"De grens opzoeken is wat we steeds doen. Soms ten koste van goed fatsoen. Gisteren viel de top 5 totaal verkeerd. Smakeloos, onbehouwen, niet goed genoeg over nagedacht en vooral te pijnlijk. Weer iets geleerd."

Plaats reactie