Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Bart144

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Bart144 »

Bij de Platenbonanza zit altijd iemand van de muziekredactie bij. Die houdt in de gaten of de aangevraagde platen die dag al voorbij zijn gekomen bijvoorbeeld. (Gezien in de vlog van Matijn)
jessica

Bericht door jessica »

Henkjan2016 schreef: 26 jul 2017 22:35 Ik denk dat je gelijk hebt Dixon. Ook bij de bonanza hoor je betrekkelijk vaak dezelfde platen.
Dat is de sandwichformule. Dus eerst een bekende plaat die iedereen kent. Bijvoorbeeld Easy Lover van Phil Collins. Dan een relatief onbekende, dan weer een bekende etc. Dus in de bonanza ook vaak bekende dezelfde platen, maar de andere helft is minder vaak gehoord en minder bekend. Dat maakt het zo leuk om naar te luisteren. Het blijft toch steeds een verrassing.
Pieterbooy

Bericht door Pieterbooy »

Annemieke Schollaardt zou de overstap maken van 3FM naar Radio 2. Althans dat meldt De Telegraaf.
Daan!

Bericht door Daan! »

Nou fantastisch
Bart144

Bericht door Bart144 »

’Annemieke Schollaardt naar Radio 2’

Annemieke Schollaardt zou weleens de opvolger kunnen worden van Rob Stenders op de vroege middag van NPO Radio 2, zo melden bronnen in radioland.

Stenders vertrok bij Avrotros, maar de omroep staat zijn uren (elke werkdag van 14.00 tot 16.00 uur) niet af aan een ander. „Bij de NPO leeft al geruime tijd de wens om vrouwen een prominentere plek in de radioprogrammering te geven en daar past deze stap prima bij”, zegt een ingewijde. Bovendien is Schollaardt al werkzaam voor Avrotros: ze is op zaterdag en zondag te horen op 3FM tussen 16.00 en 19.00 uur. Een woordvoerster van Avrotros wil nog niets loslaten over de opvolging van Stenders.

De Telegraaf
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Zo blijkt maar weer dat bij de NPO de luisteraar er geen moer toe doet. Heb begin deze maand nog eens naar haar geluisterd in het weekend, maar het is niet om aan te horen. Een icoon als Rob Stenders vervangen door zo iemand omdat je je uren niet kwijt wilt. Afschaffen die publieke omroep, en gauw!
Kan me overigens niet voorstellen dat het waar is. Dit gaat luisteraars kosten en dat snapt Jurre Bosman ook wel, neem ik aan.
Felix vd Goot

Bericht door Felix vd Goot »

Wat is inderdaad de rol van Jurre Bosman hierin? Hij wilde (terecht) Rob Stenders op 2 hebben; de enige omroep die zendtijd vrij had, was AvroTros. Voor Ruud de Wild gold hetzelfde; niet een naam die je direct associeert met KroNcrv; toch zit hij daar nu..
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Jurre Bosman is nu 3FM onder handen aan het nemen toch? Wellicht dezelfde strategie?
Theimon

Bericht door Theimon »

Oei, Annemieke op dat slot :( Daar wordt een mens niet vrolijk van.
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Ik had de keuze voor Annemieke niet zien aankomen. Goede deejay voor NPO 3FM; niet voor NPO Radio 2. Maar ook dom van Stenders die bewust een risico genomen heeft. Had hier Michiel Veenstra eerder verwacht op dit tijdslot. Vrees wel dat het vertrek van Stenders luisteraars gaat kosten. Maar waar moet Stenders naar toe? Toch weer Radio Veronica? dat lijkt me nu het meest voor de hand liggend want op radio 10 vind ik hem niet passen met zijn rebelse manier van radio maken.
Niels707

Bericht door Niels707 »

Annemieke had ik niet verwacht en vind ik ook niet helemaal passen, al denk ik ook niet dat Michiel al aan NPO Radio 2 toe is.

Dat omroepgezeik is echt te idioot voor woorden. Zelf zou ik Paul Rabbering, Jeroen KIDV of eventueel zelfs Jeroen van Inkel er neergezet hebben..
Pieterbooy

De Facebookpagina van De Wild in de middag is aangepast naar Ruud de Wild. Toch best opmerkelijk?
Ominous

Bericht door Ominous »

Pieterbooy schreef: 02 aug 2017 14:29 De Facebookpagina van De Wild in de middag is aangepast naar Ruud de Wild. Toch best opmerkelijk?
Vond ik ook, maar zoals ik in het Stenders en Ekdom topic al zei kan het ook zijn omdat hij de pagina wilt gebruiken voor zijn eigen posts die niet direct met het programma hebben te maken. Het heeft me echter zeker nieuwsgierig gemaakt.
Pieterbooy

Ominous schreef: 02 aug 2017 14:54
Pieterbooy schreef: 02 aug 2017 14:29 De Facebookpagina van De Wild in de middag is aangepast naar Ruud de Wild. Toch best opmerkelijk?
Vond ik ook, maar zoals ik in het Stenders en Ekdom topic al zei kan het ook zijn omdat hij de pagina wilt gebruiken voor zijn eigen posts die niet direct met het programma hebben te maken. Het heeft me echter zeker nieuwsgierig gemaakt.
Zou inderdaad kunnen maar het lijkt mij dat je al een soort fan pagina hebt als je al zolang mee gaat? We zullen het zien..
2unlimited

Bericht door 2unlimited »

Hoe zijn de cijfers in de middag trouwens ben wel benieuwd of ruud de nummer 1 of 2 is geworden in die korte tijd
Plaats reactie