Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Daan!

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Daan! »

lucapols schreef: 05 jul 2025 14:48 Het mag ook wat positiever over Tannaz, als het je niet aanstaat dan druk je toch de zender weg? Ik denk dat je dit al doet maar ik hoor ZO vaak dat ze het niet goed doet volgens de forum. Ook worden er geen tips gegeven wat ze beter kan doen volgens jullie volgensmij. Als er nou duidelijk tips worden gegeven kan ze er echt oprecht iets mee!
Stoppen. Dat is de beste tip die ik kan geven.

Maar als ze dan toch wil blijven, bereid een verhaal voor. Zorg dat het een kop en een staart heeft, betrek minder op jezelf.
Daarnaast, let eens goed op het volume en maak niet te veel "leuke" grapjes.
Romeo

Bericht door Romeo »

Ik laat Tannaz toch in haar waarde, ik ben allelen blij dat ze wordt overgenomen door Thomas drie weken lang dan luister ik weer. Ik trek haar niet, de stem niet, het geschreeuw, de kinderachtige grappen, het woke opgeheven vingertje. Ze past wmb niet op radio2 en nee ik heb geen tips hoe ze beter kan worden. Denk ook niet dat ze dat in zich heeft. Dit is de big leauge van de radio, dat ze uberhaubt is aangenomen op 2 vind ik persoonlijk een miskleun,
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Het is net Carola Hamer 2.0. Die was net zo erg. Ze was te horen op de VARA-dinsdag op destijds Radio 3.
Op zaterdag- en zondagmorgen luister ik nu steevast naar Jorien Renkema op Q-Music en luister niet meer naar Tannaz. Hoef ik me ook niet meer te ergeren. Waarom mezelf kwellen? En hoezo MOETEN we positiever over Tannaz zijn? Ik vind haar oervervelend, schreeuwen, flauwe grappen maken:
Het is haar karakter en dat verander je niet zomaar. Moest Evert Duipmans hier nu voor wijken?

Maar goed: Ik luister dus naar Jorien op zaterdag- en zondagmorgen. Wat een vakvrouw is dat!!
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Tannaz lijkt zichzelf erg geweldig te vinden, dat is hetgene wat mij het meest irriteert.
Sowieso is ze constant bezig met zichzelf en is haar humor erg puberaal vind ik.

Ben een paar maanden geleden gestopt met luisteren, ik vind het ook helemaal niks.
jessica

Bericht door jessica »

Ik heb nog nooit geluisterd naar haar in het weekend. Sta nooit zo vroeg op. Dus dat is mij dan bespaart gebleven.
di-on-fm

Bericht door di-on-fm »

Volgend weekend is er weer North Sea Jazz ‘‘s avonds te beluisteren op NPO Radio 2.
Vind het jammer dat er al een paar jaar geen “Soul&Jazz lijst” (t/m 2019) opgevolgd door het “Soul ABC” meer te beluisteren is in dat weekend, overdag.
Laatst gewijzigd door di-on-fm op 05 jul 2025 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
StefanT

Bericht door StefanT »

di-on-fm schreef: 05 jul 2025 22:39 Volgend weekend is er weer North Sea Jazz ‘‘s avonds te beluisteren op NPO Radio 2.
Vind het jammer dat er al een paar jaar geen “Soul ABC” of de “Soul&Jazz lijst” (laatste keer in 2018) meer te beluisteren is in dat weekend, overdag.
De soul ABC was er tijdens Covid toen er geen NSJ was
di-on-fm

Bericht door di-on-fm »

StefanT schreef: 05 jul 2025 22:55
di-on-fm schreef: 05 jul 2025 22:39 Volgend weekend is er weer North Sea Jazz ‘‘s avonds te beluisteren op NPO Radio 2.
Vind het jammer dat er al een paar jaar geen “Soul ABC” of de “Soul&Jazz lijst” (laatste keer in 2018) meer te beluisteren is in dat weekend, overdag.
De soul ABC was er tijdens Covid toen er geen NSJ was
Klopt, ook in 2022 was er een Soul Night Weekend (8-10 juli) met de Soul ABC.

Staat nog op de site van Radio 2
Van vrijdag 8 juli 16:00 uur t/m zondag 10 juli hoor je de lekkerste soul, funk, disco en jazz tijdens het NPO Radio 2 Soul Night Weekend.
Met dagelijks tussen 07:00 en het Soul Night ABC, en tussen 22:00 uur en 24:00 uur live tracks vanaf North Sea Jazz.

Sinds 2023 alleen nog op zaterdagavond tijdens de Soul Night en op zondagavond in het programma van Blokhuis.
JhB

Bericht door JhB »

Wat een vreselijk mens die Tannaz, yak snel lozen die :mad:
Jelmerrr1

Bericht door Jelmerrr1 »

Deradiokenner schreef: 06 jul 2025 11:53
StefanT schreef: 05 jul 2025 22:23
Moorkop schreef: 05 jul 2025 07:31 Valt me wel op dat Emmely nogal eens afwezig is op de donderdagen.
Ze presenteert een festival, Heb niet onthouden welke
Royal Park…. Was best verbaasd dat ze daar was, en Radio 2 moest het doen met de allerslechtste vrouwelijke dj op de radio.

Daar verschillen de meningen dus over. Zelf vind ik Evelien het minste op radio 2. Desiree vind ik best prima
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Op Instagram zie ik Tannaz vertellen dat ze 'comedyradio' maakt. Dat comedy het allermoeilijkste vak ter wereld is, lijkt haar te ontgaan, dat niveau haalt ze bij lange na niet.
Toch is ze zeer zelfvoldaan en vertelt ze onironisch dat ze comedyradio maakt.
Dat is dus wat me zo irriteert: ze vindt zichzelf een geweldige dj, maar het is allemaal zo kinderlijk en dommig. Ze heeft niet door dat Dumpert haar heel hard uitlacht, omdat ze daar wel doorhebben hoe kinderlijk het allemaal is.

Die gaat geen lange carriere tegemoet vrees ik.

De video gaat over man-onvriendelijkheid, wat er man-onvriendelijk zou zijn ontgaat me overigens.
Daan!

Bericht door Daan! »

Per direct van zender halen deze vrouw. Dit wordt een gebed zonder end.
Jelmerrr1

Bericht door Jelmerrr1 »

Iets heel anders: evelien is al voor 3e keer op rij op dezelfde dag of dag voor het programma vervangen. 2x door Gijs en 1x door Desiree. Weet iemand waarom?
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

Misschien vakantie ? Dat hebben veel mensen.

Ik vind haar beter dan een DJ die livestreamt tijdens het auto rijden die op 2-4 in het weekend zit en een ongeluk veroorzaakt .

https://nos.nl/artikel/2312818-radio-53 ... livestream

Radio 538-dj Daniël Lippens is door de zender geschorst omdat hij een autorit livestreamde. Daarbij reed hij een fietser aan, nadat hij al bijna een andere fietser en een wandelaar had geraakt die beiden voorrang hadden.

Hij heeft sorry gezegd maar uberhaupt dat je dat al doet tijdens het autorijden..

En dat zit nu op 2-4.
Laatst gewijzigd door Stephan123 op 06 jul 2025 16:49, 5 keer totaal gewijzigd.
Jelmerrr1

Bericht door Jelmerrr1 »

Normaal wordt dat dan wel in de weem voorafgaand aangepast. Ze zou eigenlijk afgelopen donderdag invallen en last minute aangepast. Net als vandaag en vorige week. Gisteren stond ze nog in de gids namelijk.
Plaats reactie