Tims avondslot.
Ik heb hier rete viel zin in! En dit is misschien wel eens voor mij de definitieve schakeling om veronica met gijs allemade en qmusic met lars boele achter me te laten
Ik ben erbij maandag
Jari de Jonge schreef: 01 mei 2025 09:31
Tims avondslot.
Ik heb hier rete viel zin in! En dit is misschien wel eens voor mij de definitieve schakeling om veronica met gijs allemade en qmusic met lars boele achter me te laten
Ik ben erbij maandag
Ik ken tim al vanuit de l1 periode, ik ben benieuwd hoe het op radio2 gaat uitpakken. ik mis op dat tijdslot nog altijd stefan stassen vroeger. ik hoop dat zoiets terug komt. zal radio2 weer een tijdje gaan volgen.
StefanT schreef: 01 mei 2025 11:00
Ik heb het idee dat Tim een kruising is tussen Giel Beelen en Stefan Stasse
denk zelf wel dat radio 2 een betere plek voor tim is dan kink. hij is veel te snel doorgegroeid bij kink. ik hoop dat radio 2 meer rust zal geven aan tim en dat hij weer echt kan presenteren..
Ik ben heel erg blij voor Tim op t Broek. Het is een boeiend verteller. Oké, geen Stefan Stasse maar wel iemand die op een zelfde manier je als luisteraar mee kan nemen in zijn verhaal, een sfeertje neer kan zetten. Nu maar hopen dat hij een dergelijk programma neer kan zetten. Tim verdient het.
RodaJC2000 schreef: 02 mei 2025 00:30
Tim doet het echt prima tot nu toe deze proefuitzending, ookal is hij wat zenuwachtiger zoals idd eerder vermeld. Echt een aanwinst voor Radio 2!
heb ook even geluisterd, klonk alsof de beste man er al jaren zit, ging naar mijn mening best soepel, ondanks zijn zenuwachtigheid
Tim klinkt goed! Ben positief verrast. Hopelijk groeit hij in de loop van de tijd door naar het weekend overdag. De programmering in het weekend kan wel een boost gebruiken. Daar moet mijns inziens echt wel wat gaan gebeuren.
Radio 2 gaat van Inkels choice en soul night met shay schrappen in 2026. Zal 00-02 weer non-stop worden? Dat andere omroepen ook gaan snijden in dat geval. Bron: https://www.ad.nl/show/omroep-bnnvara-z ... ~a3febdd8/