Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
De Nachtwacht

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door De Nachtwacht »

StefanT schreef: 18 apr 2025 09:36
Pot schreef: 17 apr 2025 22:45

De bron lijkt inderdaad bij KRO-NCRV vandaan te komen.
RadioFreak heeft zelf stukken opgevraagd, er is niets gelekt
Dat klopt, maar je gaat niet zomaar, zonder enige aanleiding, deze stukken opvragen.
Pot

Bericht door Pot »

StefanT schreef: 18 apr 2025 09:36
Pot schreef: 17 apr 2025 22:45

De bron lijkt inderdaad bij KRO-NCRV vandaan te komen.
RadioFreak heeft zelf stukken opgevraagd, er is niets gelekt
Maar dan zetten ze alsnog erg in op KRO-NCRV/Radio 2/Jurre Bosman. Dat is dan ook wel opvallend. Waarom deed men dat voorheen niet? En waarom niet bij NPO Klassiek of Radio 1?
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Nu gaat het er ook over dat VPRO, HUMAN, NTR en WNL een pitch hebben gedaan naar zendtijd. Denk dat ze echt alle communicatie omtrent de nieuwe programmering van Radio 2 hebben opgevraagd.

Klassiek had geen nieuwe programmering. Radio 2 wel. Misschien wel een idee dat ze dit bij 3FM ook nog even doen, van de gewijzigde programmering van vorig jaar.
StefanT

Bericht door StefanT »

De Nachtwacht schreef: 18 apr 2025 10:38
Dat klopt, maar je gaat niet zomaar, zonder enige aanleiding, deze stukken opvragen.
Misschien was het wel nav een column van Kicken
henkradiohenk

Bericht door henkradiohenk »

StefanT schreef: 18 apr 2025 18:19
De Nachtwacht schreef: 18 apr 2025 10:38
Misschien was het wel nav een column van Kicken
maar de vraag blijft: met welk doel? wat heb je hieraan?
of: welke omroep/directeur/bestuurder heeft (ineens) een hekeltje aan Bosman gekregen?
JhB

Bericht door JhB »

Nou, de schreeuwer is weer aanwezig, wat een vervelend zichzelf heel leuk vindende vrouw is dat toch; en nu weer heel grappig denken te zijn met zogenaamd zacht praten. Vooral dat 'ik ben een Iraniër' :cry:
Maak er geen idioot programma van :mad:

Het wordt slechter niet beter, het weekend in de ochtend voordat zij er was beviel me een stuk beter eerlijk gezegd
Laatst gewijzigd door JhB op 19 apr 2025 09:50, 4 keer totaal gewijzigd.
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Inderdaad verschrikkelijk! Draai gewoon muziek. Wat mis ik Evert Duipmans toch op dat tijdstip: Wat mis ik hem met zijn fijne rustige manier van presenteren wat pastte op de zaterdag- en zondagochtend. Tannaz is inderdaad erg vervelend en het lijkt met de week erger te worden. Het is echt een aparte dame hoor. Op basis waarvan heeft ze deze uren gekregen? Het weekend op NPO Radio 2 is erg achteruit gegaan, moet echt op de schop.
Daan!

Bericht door Daan! »

Vanwege de reacties hier, ook geprobeerd naar haar te luisteren, maar er is inderdaad geen doorkomen aan. Na twee talks ben ik weggezapt.
Eens met de kritiek hier op haar.
Lex In Het weekend

Bericht door Lex In Het weekend »

Ik ben nu toch wel erg nieuwsgierig. Ik zal morgenvroeg ook eens even gaan luisteren.
Lexinhetweekend.
JhB

Bericht door JhB »

Komt van inkel weer met die super flauwe zooi zoals elke week op hetzelfde moment, echt het gaat bergafwaarts met Radio 2. a dubbel p -zzz ,. op zoek naar een of andere naam - slappe hap - :mad:
Lex In Het weekend

Bericht door Lex In Het weekend »

Wij zijn hier met een paar man in de tuin bezig en zijn wat aan het klussen (radiostudio bouwen) in de garage. Heerlijk de radio erbij aangezet en zijn het er allemaal over eens dat het toch altijd heerlijk is om naar Jeroen te luisteren. Hij is en blijft een echte vakman en liefhebber.
Lexinhetweekend.
Gepe

Bericht door Gepe »

Zitten hier een paar anti-Van Inkel luisteraars merk ik al een tijd. Zal wel persoonlijke rancune zijn, of het zal iets met jaloezie te maken hebben. Samen met Stenders is Van Inkel nog steeds de beste jock van de Nederlandse radio. En daar kunnen die paar meningen van steeds diezelfde radioamateurs niks aan veranderen.
Voer eendjes,geen oorlog.....
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Gepe schreef: 19 apr 2025 21:42 Zitten hier een paar anti-Van Inkel luisteraars merk ik al een tijd. Zal wel persoonlijke rancune zijn, of het zal iets met jaloezie te maken hebben. Samen met Stenders is Van Inkel nog steeds de beste jock van de Nederlandse radio. En daar kunnen die paar meningen van steeds diezelfde radioamateurs niks aan veranderen.
Zal geen persoonlijke rancune zijn, maar gewoon smaak. verschillende mensen, verschillende wensen. Je kan niet alles goed of leuk vinden.

Inkel is een goede jock van zijn generatie, maar zo zijn er wel meerdere die in hun ding goed zijn. Evers, is ook goed, maar een totaal andere jock dan Inkel.
4711

Bericht door 4711 »

Moorkop schreef: 19 apr 2025 08:12 Inderdaad verschrikkelijk! Draai gewoon muziek. Wat mis ik Evert Duipmans toch op dat tijdstip: Wat mis ik hem met zijn fijne rustige manier van presenteren wat pastte op de zaterdag- en zondagochtend. Tannaz is inderdaad erg vervelend en het lijkt met de week erger te worden. Het is echt een aparte dame hoor. Op basis waarvan heeft ze deze uren gekregen? Het weekend op NPO Radio 2 is erg achteruit gegaan, moet echt op de schop.
Wat denk je…. Diversiteit. Lekker WOKE allemaal. Totaal geen expert binnen de radio wereld deze mevrouw Tannaz.
JhB

Bericht door JhB »

Gepe schreef: 19 apr 2025 21:42 Zitten hier een paar anti-Van Inkel luisteraars merk ik al een tijd. Zal wel persoonlijke rancune zijn, of het zal iets met jaloezie te maken hebben. Samen met Stenders is Van Inkel nog steeds de beste jock van de Nederlandse radio. En daar kunnen die paar meningen van steeds diezelfde radioamateurs niks aan veranderen.
Nou, dat valt wel mee hoor enkel het feit dat alles voorspelbaar is en ook nu en dan tegen het flauwe aan is jammer.
Plaats reactie