Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Jeroen neemt zn programma van te voren op misschien geeft ie niet door wat ie draait
Kan het me niet voorstellen dat daar niet intern over wordt gecommuniceerd.StefanT schreef: 14 apr 2025 09:58 Jeroen neemt zn programma van te voren op misschien geeft ie niet door wat ie draait
VIC is wel playlistvrijDavyGer schreef: 14 apr 2025 10:03
Kan het me niet voorstellen dat daar niet intern over wordt gecommuniceerd.
Maar goed
Nachtradio kan ook gewoon niet tellen voor de playlist
-
Is ook wel eens gebeurd toen Mwaki een grote hit was. Gijs Staverman ging radio 2 verlaten en had zijn vrijdagavondshow toen al op een donderdag opgenomen. Rara wat gebeurde er Paul Rabbering die toen op vrijdag zat begon met Mwaki, en Gijs op vrijdagavond ook volgensmij. Denk dat daar niet op word gelet ofzo.Jari de Jonge schreef: 14 apr 2025 01:07 Daniel Lippens vanmiddag uuropener sky on fire van handsome poets
Van inkels choice vannacht uur opener: sky on fire van handsome poets
-------------
Word hier dan echt niet op gelet?
Ik weet het niet zeker omdat het zwart is weg gelakt, maar kan me voorstellen dat ze voor Klaas een dagelijks programma in gedachte hadden bij KRO-NCRV of een andere tv-presentator van de omroep. Wel echt goed van deze site dat ze dit hebben opgevraagd! Zou hier wel vaker iets van willen zien. Interessant proces altijd zo'n intekening.
https://www.radiofreak.nl/kro-ncrv-voch ... ezen-uren/
Wie heeft in Godsnaam bepaald dat Tannaz een beter alternatief is voor Evert Duipmans????????????????aapdedino schreef: 16 apr 2025 19:51 Ik weet het niet zeker omdat het zwart is weg gelakt, maar kan me voorstellen dat ze voor Klaas een dagelijks programma in gedachte hadden bij KRO-NCRV of een andere tv-presentator van de omroep. Wel echt goed van deze site dat ze dit hebben opgevraagd! Zou hier wel vaker iets van willen zien. Interessant proces altijd zo'n intekening.
-
Is dit hele touwtrek circus nou niet bij uitstek een bewijs dat het zuiltjessysteem alleen maar een blok-aan-het-been is anno 2025?aapdedino schreef: 16 apr 2025 19:51 Ik weet het niet zeker omdat het zwart is weg gelakt, maar kan me voorstellen dat ze voor Klaas een dagelijks programma in gedachte hadden bij KRO-NCRV of een andere tv-presentator van de omroep. Wel echt goed van deze site dat ze dit hebben opgevraagd! Zou hier wel vaker iets van willen zien. Interessant proces altijd zo'n intekening.
-
Sinds het vertrek van Evert Duipmans is de weekendochtend echt absoluut niet meer de moeite waard. Hij en eerder bijvoorbeeld Emmely de Wilt en Timur Perlin zorgden echt voor een leuke ochtend.StefanT schreef: 16 apr 2025 21:07 Wie heeft in Godsnaam bepaald dat Tannaz een beter alternatief is voor Evert Duipmans????????????????
-
Dit is eigenlijk nog erger dan de strijd om de luistercijfers. Hoezo wil het liefst elke omroep zoveel uren op de radio? Het gaat er toch om dat je gewoon radio kan maken voor de luisteraar?
Ze zijn wel leuk aan het woo'en hier bij radiofreak.nl, al de tweede dag dat er onderzoek wordt gedaan naar radio 2 met behoorlijk lange berichten. Waar komt dit opeens vandaan?
-
Denk dat Kicken hier ook nog wel zijn plasje over gaat doen. Hij en Bosman is wel een dingetje vaak in zijn columns.
-
Een kat in het nauw binnen KRO-NCRV die aan de stoelpoten van Bosman zaagt om niet zijn/haar eigen baan te verliezen, gok ik zo.DavyGer schreef: 17 apr 2025 10:37 Ze zijn wel leuk aan het woo'en hier bij radiofreak.nl, al de tweede dag dat er onderzoek wordt gedaan naar radio 2 met behoorlijk lange berichten. Waar komt dit opeens vandaan?
Dat is zeker niet uit te sluiten.Herman ven Schippers schreef: 17 apr 2025 12:03Een kat in het nauw binnen KRO-NCRV die aan de stoelpoten van Bosman zaagt om niet zijn/haar eigen baan te verliezen, gok ik zo.DavyGer schreef: 17 apr 2025 10:37 Ze zijn wel leuk aan het woo'en hier bij radiofreak.nl, al de tweede dag dat er onderzoek wordt gedaan naar radio 2 met behoorlijk lange berichten. Waar komt dit opeens vandaan?
Maar ik vind het bijzonder dat Bosman zich zo erg met de programmering bemoeit. Daarvoor is er toch een zendermanager bij Radio 2 (en ook vervanging intern tijdens vakanties)?
De bron lijkt inderdaad bij KRO-NCRV vandaan te komen. Die zullen ongetwijfeld ontevreden zijn met het verlies van drie programma’s waar men tien jaar op gebouwd heeft (Wout2day, De Staat en Gijs 2.0/2.4) en het verlies van Ruud de Wild naar PowNed.
En dan onder het mom van ‘daling in bereik en negatieve trend’, moest de weekendprogrammering aangepakt worden. Dan sloeg die waarschijnlijk onvoldoende aan. Maar ik ben benieuwd hoe het er nu voor staat… Het zal toch niet gebeuren dat hij na zijn wanbeleid bij 3FM ook Radio 2 de nek om draait? Hoe wordt hij dan nog directeur TV+Audio bij de NPO?
Ze waren zich bij de KRO-NCRV hard aan het maken voor 3 dagen Evelien de Bruin van vr t/m zo van 14 tot 16 uur. Gelukkig is dat niet door gegaan. Daniel Lippens 10x beter. Dan maak je je wel hard voor je allerslechtste programma. Ik vind het niet raar dat de KRO-NCRV zoveel uren is kwijtgeraakt heleboel goede radiomakers weggegaan. Gijs, Wout en Stefan Stasse naar Radio5. Geen goede vervangers voor teruggekomen.
RadioFreak heeft zelf stukken opgevraagd, er is niets gelekt