Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
StefanMiedema91

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door StefanMiedema91 »

djegovdoet2 schreef: 24 mar 2025 12:55
Jari de Jonge schreef: 23 mar 2025 23:08 Corne klein is de laatste paar weken iedere x voicetrack tussen 23u/00u
Is bij Shay Kreuger (Soul Night met Shay) ook het geval, zou kunnen dat ze de radiostudio afsluiten ofzo
als iemand invalt voor "van inkels choice" zit diegenen wel live in de studio, dus dat ze de studio willen afsluiten zou dan denk ik niet het punt moeten zijn.

denk eerder dat de dj van dienst een uur eerder thuis wil zijn; daar mag imho wat van gevonden worden
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

StefanMiedema91 schreef: 24 mar 2025 12:58 denk eerder dat de dj van dienst een uur eerder thuis wil zijn; daar mag imho wat van gevonden worden
Waarom mag dat? Dat is een beetje het probleem van deze tijd: iedereen meent maar dat hij/zij overal wat van mag (en moet) vinden, vrijwel altijd zonder de volledige situatie te kennen. En erger nog: dit ook overal menen te moeten ventileren.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Ingebruik schreef: 24 mar 2025 13:33
StefanMiedema91 schreef: 24 mar 2025 12:58 denk eerder dat de dj van dienst een uur eerder thuis wil zijn; daar mag imho wat van gevonden worden
Waarom mag dat? Dat is een beetje het probleem van deze tijd: iedereen meent maar dat hij/zij overal wat van mag (en moet) vinden, vrijwel altijd zonder de volledige situatie te kennen. En erger nog: dit ook overal menen te moeten ventileren.
Aan de andere kant doe jij het ook. Wat óók mag.

Terug naar Corné: Bij Frank op Veronica ging het daar laatst ook over.

We weten niet wat de afspraken zijn die daar over gemaakt zijn, dat maakt het lastiger oordelen.
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Herman ven Schippers schreef: 24 mar 2025 16:25

We weten niet wat de afspraken zijn die daar over gemaakt zijn, dat maakt het lastiger oordelen.
Dat zie ik toch anders. Ik constateer iets, kijk maar om je heen wat dit gedrag veroorzaakt.

Maar goed, je hebt gelijk: laten we het maar over radio hebben, het is tenslotte een radioforum.
StefanMiedema91

Ingebruik schreef: 24 mar 2025 16:39
Herman ven Schippers schreef: 24 mar 2025 16:25

Dat zie ik toch anders. Ik constateer iets, kijk maar om je heen wat dit gedrag veroorzaakt.

Maar goed, je hebt gelijk: laten we het maar over radio hebben, het is tenslotte een radioforum.
dat ik zei dat men er iets over mag vinden, kan idd positief of negatief zijn; weet zelf ook niet wrm ze dit doen en kan diverse redenen bedenken wrm dit gebeurd.
wou gwn tegenwicht bieden aan het argument dat dan de studio afgesloten kon worden
djegovdoet2

Bericht door djegovdoet2 »

StefanMiedema91 schreef: 24 mar 2025 12:58
djegovdoet2 schreef: 24 mar 2025 12:55
Jari de Jonge schreef: 23 mar 2025 23:08 Corne klein is de laatste paar weken iedere x voicetrack tussen 23u/00u
Is bij Shay Kreuger (Soul Night met Shay) ook het geval, zou kunnen dat ze de radiostudio afsluiten ofzo
als iemand invalt voor "van inkels choice" zit diegenen wel live in de studio, dus dat ze de studio willen afsluiten zou dan denk ik niet het punt moeten zijn.

denk eerder dat de dj van dienst een uur eerder thuis wil zijn; daar mag imho wat van gevonden worden
Ja meestal wel, of voor de bezuinigingen ofzo, of de hele studio grondig reinigen 😂
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Ik luister Paul's 90's even terug, voor het eerst. En eerlijk, ik had hier wel iets meer uptempo en zo verwacht. Maar het zijn wel gewoon credible plaatjes uit de jaren negentig. Ik had iets meer partyswung verwacht voor de vrijdagavond. Is dit altijd zo? Of komt het omdat er iemand anders zit? (Hoor nu Queen - Innuendo. Prachtig, maar ik had meer dansbare muziek verwacht)
RadioFever

Bericht door RadioFever »

Herman ven Schippers schreef: 25 mar 2025 10:34 Ik luister Paul's 90's even terug, voor het eerst. En eerlijk, ik had hier wel iets meer uptempo en zo verwacht. Maar het zijn wel gewoon credible plaatjes uit de jaren negentig. Ik had iets meer partyswung verwacht voor de vrijdagavond. Is dit altijd zo? Of komt het omdat er iemand anders zit? (Hoor nu Queen - Innuendo. Prachtig, maar ik had meer dansbare muziek verwacht)
Ja, het is niet echt meer een partymix/swung vrijdag en zaterdagavond. Klaas heeft een aardig programma maar niet echt party of uptempo. Zaterdag begint Corné wel aardig party maar daarna zakt het in met Shay,vage "niche" muziek en overdreven presentatie. (Om maar niets te zeggen wat er na 24 uur komt...dan gaat ie echt heel hard uit).
Wat nieuw bloed/inspiratie voor de vrijdag en zaterdagavond/nacht zou niet verkeerd zijn. Genoeg nieuwe dj's die er vast iets spannenders van kunnen maken.
StefanT

Bericht door StefanT »

Herman ven Schippers schreef: 25 mar 2025 10:34 Ik luister Paul's 90's even terug, voor het eerst. En eerlijk, ik had hier wel iets meer uptempo en zo verwacht. Maar het zijn wel gewoon credible plaatjes uit de jaren negentig. Ik had iets meer partyswung verwacht voor de vrijdagavond. Is dit altijd zo? Of komt het omdat er iemand anders zit? (Hoor nu Queen - Innuendo. Prachtig, maar ik had meer dansbare muziek verwacht)
Het tweede uur heeft alleen dansbare liedjes
Durashift

Bericht door Durashift »

Ik vind de vrijdagavond prima, met van Inkel en Paul's '90. Na 22.00 uur moet ik er ff aan denken om over te schakelen naar 3FM, voor de -+dance met Justin Verkijk; tegenwoordig op vrijdagavond.
StefanT

Bericht door StefanT »

Durashift schreef: 30 mar 2025 04:15 Ik vind de vrijdagavond prima, met van Inkel en Paul's '90. Na 22.00 uur moet ik er ff aan denken om over te schakelen naar 3FM, voor de -+dance met Justin Verkijk; tegenwoordig op vrijdagavond.
Ik schakel vrijdag 22 u over naar Jannes Drop en Rob Stenders, lekker freewheel radio, ze draaien wat we in hun opkomt en van 0000 tot ver na 01000 doen ze een soort Alle 13, liedjes rond 1 thema , maar het worden er soms wel 20. En verzoekjes zijn welkom
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Corne op voicetrack vandaag
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Toen stenders enco nog bij radio2 zaten deden ze eens in de zoveel tijd ookwel eens een thema avond
Net niet top 40, net niet top 2000, fijn om te horen dat de fantastische djs van de avondprogrammering dat vasthouden met vorig jaar de 70s, en nu de 80s
StefanT

Bericht door StefanT »

Ze deden ook wel eens avond van de Longsongs, was heerlijk. Ik mis Wout en Frank wel bij Radio2
StefanMiedema91

vannacht voor het eerst Eddy's Nachtwacht volledig geluisterd en verbaasd me dat, ondanks dat het vooraf opgenomen is, alsnog het heerlijke relaxte nacht sfeertje heeft, ook geen oproepjes om direct te appen, lekkere 12 tot 2

wel wat "Keur-humor" , maar gedoseerd, waardoor het wel lekker luisterbaar blijft
Plaats reactie