Dan kunnen ze Evert Duipmans wel weer terug halen
Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Ik mis Duipmans op de radio. Goede DJ, creatief,vakkundig.
Van Inkel kreeg (volgens Kicken) de 4 uren die Rabbering nu doet aangeboden maar wilde dat niet meer, denk dat ie weekend prettig vind.
Stel dat ie weg zou gaan, dan zou het ook zomaar kunnen dat Desiree vd Heijde naar die plek gaat natuurlijk
Van Inkel kreeg (volgens Kicken) de 4 uren die Rabbering nu doet aangeboden maar wilde dat niet meer, denk dat ie weekend prettig vind.
Stel dat ie weg zou gaan, dan zou het ook zomaar kunnen dat Desiree vd Heijde naar die plek gaat natuurlijk
Ik verwacht met de uitbreiding van Eddy dat Desiree 00-02 komt. Ik verwacht ook dat Jeroen gewoon blijft eigenlijk.
-
Is het nieuwtje van van inkel nou al geweest? Ik luister even naar de buren, ivo van Breukelen
Hij vertelt het net, hij wordt opa! 🥰🥰
-

-
Man heeft een glazen bolPot schreef: ↑21 mar 2025 17:21 Ik zit even op z’n socials te kijken, maar op Instagram volgt hij Radio 1, 2 én Veronica. En aangezien er op Veronica een plek vrij lijkt te komen…
Maar goed, we denken wel vaker dat het wat speciaals is, gerelateerd aan de radio. Misschien wordt hij ook ‘gewoon’ opa of zoiets.
Die tannaz, blegh wat een onzin kraamt die toch uit, geef mij Evert maar weer. Dat semi drukke leuke gedoe 

-
Daniel lippens tot 18u vandaag
Martine ten klooster is ziek
Martine ten klooster is ziek
Opvallend, meestal vervangt Gijs bij ziekte en Carolien bij vakantie/zwangerschapsverlof
-
Zal wel.last minute zijn
Voordat ik de kop op de frontpage las, zag ik Van Inkel met een zwarte achtergrond en dacht even aan vervelend nieuws..
Gelukkig was het leuk nieuws, erg leuk voor hem!
-
Corne klein is de laatste paar weken iedere x voicetrack tussen 23u/00u
Jeroen vanuit huis vandaag ivm ziek. JW wel in studio.
-
Is bij Shay Kreuger (Soul Night met Shay) ook het geval, zou kunnen dat ze de radiostudio afsluiten ofzoJari de Jonge schreef: ↑23 mar 2025 23:08 Corne klein is de laatste paar weken iedere x voicetrack tussen 23u/00u