Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
StefanT

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door StefanT »

djegovdoet2 schreef: 18 jan 2025 00:14
Ze presenteert van Maandag t/m Donderdag van 22:00 tot 00:00 ''Dees moet je horen!''
Ja dat weet ik. Het is echter vrijdagavond
djegovdoet2

Bericht door djegovdoet2 »

Oh sorry! Ja dan weet ik ook niet wat er aan de hand is haha. Zou ze misschien vandaag of. Morgen te horen zijn?
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Ja Desiree doet vandaag Muziekcafé. Maar dat is eigenlijk altijd live toch?
petoi

Bericht door petoi »

Kan ook zijn dat ze ergens een interview opnam of gewoon even liep te experimenteren met jingles etc voor bv een invalbeurt.
StefanT

Bericht door StefanT »

Ja of ze was haar oplader vergeten
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

aapdedino schreef: 18 jan 2025 10:03 Ja Desiree doet vandaag Muziekcafé. Maar dat is eigenlijk altijd live toch?
Het muziekcafe is altijd live, Eddy's nachtwacht is altijd opgenomen net zoals vele nachtprogramma's.

Het programma van Paul 90's is ook 9 van de 10 keer opgenomen.
RadioFever

Bericht door RadioFever »

aapdedino schreef: 18 jan 2025 10:03 Ja Desiree doet vandaag Muziekcafé. Maar dat is eigenlijk altijd live toch?
Ja was live en met Desiree. Heb een stukje gehoord, vond het wel goed klinken. Frisse,vlotte presentatie/interviews meer "live" gevoel als bij Carolien. Wat mij betreft mag ze vaker invallen :D
djegovdoet2

Stephan123 schreef: 18 jan 2025 16:32
Het muziekcafe is altijd live, Eddy's nachtwacht is altijd opgenomen net zoals vele nachtprogramma's.

Ja en Van Inkels Choice is ook altijd vooraf opgenomen, tenzij Gijs Hakkert of iemand anders het programma presenteert. Paul's 90s was 2 weken geleden wel LIVE maar ik snap niet waarom Het Platenpaleis daarvoor weg moest voor een vooraf opgenomen programma. Jasper zat gisteren op de plek van Paul en hij zei ook op zijn instagram dat het een paar weken geleden was dat hij voor het laatst op vrijdagavond zat.
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

djegovdoet2 schreef: 18 jan 2025 23:36

Ja en Van Inkels Choice is ook altijd vooraf opgenomen, tenzij Gijs Hakkert of iemand anders het programma presenteert. Paul's 90s was 2 weken geleden wel LIVE maar ik snap niet waarom Het Platenpaleis daarvoor weg moest voor een vooraf opgenomen programma. Jasper zat gisteren op de plek van Paul en hij zei ook op zijn instagram dat het een paar weken geleden was dat hij voor het laatst op vrijdagavond zat.
Of iets live of opgenomen is, vinden vooral jij en wat andere users van belang. Voor de luisteraar en zeker die op dat tijdstip, maakt dat echt geen ruk uit. Die horen in dit geval gewoon Paul met hun favoriete platen uit de 90's, die horen herinneringen. Hebben überhaupt niet eens weet van de mogelijkheid tot opnemen.
djegovdoet2

Ingebruik schreef: 19 jan 2025 09:50
djegovdoet2 schreef: 18 jan 2025 23:36

Of iets live of opgenomen is, vinden vooral jij en wat andere users van belang. Voor de luisteraar en zeker die op dat tijdstip, maakt dat echt geen ruk uit. Die horen in dit geval gewoon Paul met hun favoriete platen uit de 90's, die horen herinneringen. Hebben überhaupt niet eens weet van de mogelijkheid tot opnemen.
Ja en ik heb gewoon geluisterd naar Paul's 90s hoor was goeie muziek, maar vind het dan jammer dat het dan op het nieuwe tijdstip alsnog niet LIVE was, twee weken geleden wel dus hopelijk blijft dat zo, en ja hij draait goeie muziek zoals ik zei en ja Paul klinkt goed maar wat ik mis is de interactie met de luisteraar zeggen app naar de studio terwijl het van de band komt.
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Radiooidar schreef: 17 jan 2025 10:40 Je zult je maar opgeven voor het Zestigsecondespel terwijl Jeroen van Inkel invalt. Al zou je binnen één milliseconde antwoorden, dan nog kun je geen score van vijftien halen want die man hakkelt nog meer dan Ruud de Wild normaliter doet. En die is gelukkig slim genoeg om geen quiz op basis van tijd te doen. Kan niet wachten op Daniël Lippens maandag, een enigszins fatsoenlijke vervanger.
Merk daar nu wel verandering in
Wellicht heeft hij je bericht gelezen😆
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

Jari de Jonge schreef: 21 jan 2025 10:30 Merk daar nu wel verandering in
Haha, dat zou mooi zijn. Dan heb ik nog wel wat tips voor hem. Om te beginnen: een app spreek je uit als 'ep' en niet 'aadubbelpee' :D
MrVolkswagen

Bericht door MrVolkswagen »

Jammer dat Aan de slag momenteel geen programma is waar de muziek centraal staat. Ik hoor meer naam jingles en station-calls voorbijkomen als programma naam shouts. Met alle respect voor Jeroen want de aard van het beestje verander je niet 1,2,3.
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

MrVolkswagen schreef: 22 jan 2025 10:41 Jammer dat Aan de slag momenteel geen programma is waar de muziek centraal staat. Ik hoor meer naam jingles en station-calls voorbijkomen als programma naam shouts. Met alle respect voor Jeroen want de aard van het beestje verander je niet 1,2,3.
Met van inkel is een muziek progamma sowieso moeilijk.
Met uitzondering van van inkels choice, das n fijne.
Denk dat volgende week met Daniel Lippens het progamma weer wat meer normaal wegluisterd.
Van Inkel is gewoon een geval apart qua progamma maker haha
Lobke

Bericht door Lobke »

Radiooidar schreef: 21 jan 2025 20:17
Jari de Jonge schreef: 21 jan 2025 10:30 Merk daar nu wel verandering in
Om te beginnen: een app spreek je uit als 'ep' en niet 'aadubbelpee' :D
Oh, aan die aadubbelpee stoor ik mij ook zo! En aan dat belachelijke item over iemand met een bepaalde naam vinden. Zo vervelend voor de mensen die van hem telefoon krijgen en erg vervelend om naar te luisteren.
Plaats reactie