Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
-
Re: Radio 2 algemeen
Evelien en Tannaz zie ik in 2026 niet meer in het Radio 2-schema terugkeren. Zijn beiden niet zo sterk, maar stralen uit dat ze zichzelf geweldig vinden. Dus ze zullen vast ook niet beter worden…
Ik merk dat er niet echt word verteld wat er duidelijk beter kan, vertel dat want dan kan de DJ er wellicht wel wat mee!!
- Zwarte Stoomboot
Ik lees een paar dingen, die mij ook opvallen.
Het is een beetje luie radio. Patrick Kicken (niet dat ik het altijd met 'm eens ben) is er ook al eens tegen tekeer gegaan: je vraagt luisteraars om te reageren en eigenlijk laat je ze de content voor je programma maken. Ik heb meer met programmamakers die zelf iets maken (ene Van Inkel bijvoorbeeld - ).
Tannaz klinkt alsof ze alles van een briefje leest.
Ik hoor presentatie en muziek niet echt één geheel vormen. Het hoeft ook niet per se 'retestrak', maar íets meer radiogevoel zou mooi zijn.
Haar manier van praten is niet de mijne, maar da's ook een kwestie van smaak natuurlijk. In opeenvolgende talks in de Top2000 het overbodige woord 'positie', te vaak 'topper!' tegen iemand die gewoon zijn of haar werk doet.
Leuk voor de lokale radio dit.Phoenix schreef: ↑05 jan 2025 20:47Lichte paniek bij Evelien en lekker Van Inkel als schuldige aanwijzen.jordiv30 schreef: ↑05 jan 2025 19:32 De eerste uitzending van Evelien op zondag begon vlekkeloos. Als er ergens een galmpje overheen zit kan je maar beter alle schuiven gewoon omhoog gooien, toch?
https://www.instagram.com/share/BADfndjaiB
Evelien is verschrikkelijk: Vraag me echt af waarom ze op de radio zit: als sidekick prima maar als DJ? Ze doet me denken aan Carola Hamer op de VARA-dinsdag op Radio 3 vroeger: Was ook niet naar te luisteren. Op basis waarvan zit Evelien op NPO Radio 2? En hiervoor moesten Evert Duipmans en Jasper de Vries wijken? Voor mij niet te begrijpen! Wat is het weekend van NPO Radio 2 toch slecht geworden. Gewoon jammer!
-
Het weerbedje is net ingestart dus ik denk dat Pauls 90s live is.
-
Je ziet nu ook op kijk live dat er een plaat is ingestart, alleen de webcam staat uit nu. Webcam is nu aangezet 20:11 uur en het is live
-
Klopt, Bart geurts, producer avrotros postte op z'n insta showtje doen
Met een foto in de studio, tijdens pauls 90s
Met een foto in de studio, tijdens pauls 90s
Paul zat er live idd
-
Fijn dat we weer een zondagse nacht progamma hebben en in de soulnight.
-
Inderdaad met betere muziek ook vanwege de soul Night.