Zeker de leukste thuis?repelsteel schreef: ↑12 dec 2024 19:41Emmely de Wilt & Morad El Ouakili nemen dit jaar de taak van Wout & Frank over, zij zullen op nieuwjaarsnacht de vooraf opgenomen NpoRadio2 Top 2000 MuziekMix live instarten vanuit het top2000 café door op de ‘play’ button te drukken.Jari de Jonge schreef: ↑12 dec 2024 18:47 Emmely de Wilt & Morad El Ouakili nemen dit jaar de taak van Wout & Frank over, zij zullen op nieuwjaarsnacht de NpoRadio2 Top 2000 MuziekMix maken live vanuit het top2000 café.
Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
-
Re: Radio 2 algemeen
De Top 2000 lijkt wel wat door te verjongen. In de bovenste regionen winnen vooral nummers van na 2000. Dat valt wel duidelijk op. Een positieve ontwikkeling als je het mij vraagt, zeker voor de toekomst van de lijst.
Je merkt het ook aan de playlist van Radio 2. Deze is de afgelopen jaren ook verjongd. Er worden over het algemeen meer nieuwe nummers gedraaid dan een paar jaar geleden.
Het val wel op als je een normale vraag heb en stelt aan een NPO radio dj's via de NPO app.
De zelfde vraag aan verschillende dj's.
Dat maar 30 % antwoord geef en de rest denk niet interessant.
Vind ik een beetje neer buigend naar de luisteraar .
De zelfde vraag aan verschillende dj's.
Dat maar 30 % antwoord geef en de rest denk niet interessant.
Vind ik een beetje neer buigend naar de luisteraar .
- Knite Force
Wordt dat niet door de productie gedaan?
Geen productie helemaal niets.
Ik verwachte gewoon een antwoord van ja of nee en misschien kleine info.
Door de drukte zal het ook niet wezen want ze zaten rustig te eten , praten en koffie te drinken.
Ik vind het heel tegen vallen.
Ik verwachte gewoon een antwoord van ja of nee en misschien kleine info.
Door de drukte zal het ook niet wezen want ze zaten rustig te eten , praten en koffie te drinken.
Ik vind het heel tegen vallen.
Ze krijgen honderden appjes per uur he, overdag nog meer dan in de avond, ze moeten ook nog een show maken
Zowel de producer als de DJ appt soms terug, ze kunnen natuurlijk niet alle appjes beantwoorden.
Dat is zeker niet over de top. Ligt aan het programma, maar met Alle 13 van Annemieke komt het over de duizend en de ochtendshow ookcbradio schreef: ↑18 dec 2024 20:44 Ik denk dat die honderden appjes per uur een beetje over de top is.
Ze praten , eten en drinken koffie en maken tussen door een programma.
Maar oke ik vind alles prima dus naar een radio station die wel me vragen wel wil beantwoorden met iets minder dan honderden appjes per uur
En vragen zijn uberhaubt niet verplicht om te beantwoorden.
Trouwens, als je de radio2 app spamt (of als je vervelend bent) kom je in een filterbak terecht waar de DJs jouw appjes helemaal niet meer zien
In het nieuwe jaar zag ik 2 dagen Leo Blokhuis als invaller van Jan Willem staan... Ik vind hem persoonlijk geen type voor een vlotte ochtendshow terwijl Alfres juist best lekker aan invallen is en dat tijdslot op nieuwjaarsdag wel doet.
Kleine schoonmaak geweest, graag inhoudelijk reageren.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
Lijkt erop dat Eddy Keur er nog een extra programma bij doet volgend jaar: Eddy's Nachtwacht Soulnight op zondagnacht. Niks over gelezen bij de audiopresentatie...
-
Keur en soulmuziek, dat rijm ik totaal niet. En weer een programma van band, doe dan gewoon nonstop