Deezers schreef: ↑10 dec 2024 07:56
Giel wil zichtbaar blijven. Wat heb je aan een leuk salaris als niemand weet wat je doet bij YSR? En blijkbaar heeft bnnvara geen problemen met zijn dubbelrol.
Blijft apart, Roelof zou de ochtendshow waarnemen met Morad die werd ontslagen omdat hij ook TV wilde doen bij RTL en dan haken ze Giel als vervanger van een concurrerend station.
Maar Giel in de ochtend klonk wel vertrouwd weer, ik zie hem zeker weer eens naar Radio2 komen.
Denken jullie dat Morad misschien zijn goede vriend Jaimy de Ruijter meeneemt naar radio2/zijn progamma?
Die kondigde onlangs zijn vertrek bij 3fm aan.
Jari de Jonge schreef: ↑11 dec 2024 16:18
Denken jullie dat Morad misschien zijn goede vriend Jaimy de Ruijter meeneemt naar radio2/zijn progamma?
De nieuwe programmering van Radio 2 is toch onlangs al gedeeld?
De nieuwe programmering van Radio 2 is toch onlangs al gedeeld?
Acchero schreef: ↑09 dec 2024 22:16
Op Radiofreak staat nu een artikel over de rentree van Alfred van de Wege als presentator, als vervanger van Tannaz, maar dat heeft hij toch al eerder gedaan dit jaar?
Ik vind dit een hele rare constructie. Je bent directeur van het ene radiostation en bij het andere radiostation ga je als DJ bijklussen.
ik weet je hebt bij alle 2 radiostations een andere rol maar dan nog.
Als je nou geen directeur was dan kon het misschien nog, maar je bent verantwoordelijk voor het ene radiostation.
Het is inderdaad niet te begrijpen. BNNVARA is ongeloofwaardig op deze manier. Morad mocht niet aan de desk staan bij RTL Boulevard, maar een programmaleider op hetzelfde medium bij een ander station mag wel een programma presenteren.
Onzin, Giel biedt zijn diensten als Freelancer. Dat hij onder contract staat bij YSR is iets anders. Als Giel dit gewoon in overleg doet met zijn 1e opdrachtgever is er toch niks aan de hand? En daarbij een kind kost gewoon veel geld, een gezin moet gewoon onderhouden blijven.
Nee, Jaimy wil niet meer in de avond werken. Enige mogelijkheid zie ik in een samenwerking met Daniel Lippens.
jessica schreef: ↑09 dec 2024 23:51
Ik vind dit een hele rare constructie. Je bent directeur van het ene radiostation en bij het andere radiostation ga je als DJ bijklussen.
ik weet je hebt bij alle 2 radiostations een andere rol maar dan nog.
Als je nou geen directeur was dan kon het misschien nog, maar je bent verantwoordelijk voor het ene radiostation.
Het is inderdaad niet te begrijpen. BNNVARA is ongeloofwaardig op deze manier. Morad mocht niet aan de desk staan bij RTL Boulevard, maar een programmaleider op hetzelfde medium bij een ander station mag wel een programma presenteren.
Onzin, Giel biedt zijn diensten als Freelancer. Dat hij onder contract staat bij YSR is iets anders. Als Giel dit gewoon in overleg doet met zijn 1e opdrachtgever is er toch niks aan de hand? En daarbij een kind kost gewoon veel geld, een gezin moet gewoon onderhouden blijven.
Ik neem Giel ook niets kwalijk, maar de beleidsmakers van BNNVARA wel. Morad moest eruit omdat bij nota bene het TV-programma Boulevard aan de slag gaat en daarom zijn uren direct moest afstaan. Giel Beelen werkt in dezelfde branche en is actief voor een concurrerend bedrijf, maar mag wel gewoon een programma maken bij Radio 2/BNNVARA. Dat vind ik ontzettend hypocriet. Net als dat van Roosmalen en Groenteman wel een programma op SBS6 konden maken.
Ik begrijp ook niet dat Radio 2 dit zelf toestaat. Wat te denken van informatie die doorgespeeld kan worden. Ik zeg echt niet dat het daadwerkelijk speelt, maar er is altijd 'gevaar'.
Ik neem Giel ook niets kwalijk, maar de beleidsmakers van BNNVARA wel. Morad moest eruit omdat bij nota bene het TV-programma Boulevard aan de slag gaat en daarom zijn uren direct moest afstaan. Giel Beelen werkt in dezelfde branche en is actief voor een concurrerend bedrijf, maar mag wel gewoon een programma maken bij Radio 2/BNNVARA. Dat vind ik ontzettend hypocriet. Net als dat van Roosmalen en Groenteman wel een programma op SBS6 konden maken.
Ik begrijp ook niet dat Radio 2 dit zelf toestaat. Wat te denken van informatie die doorgespeeld kan worden. Ik zeg echt niet dat het daadwerkelijk speelt, maar er is altijd 'gevaar'.
Giel heeft genoeg kennis hoor. Ook zonder dat hij nu bij BNNVara rondloopt zou hij genoeg weten. Maar om het nu een concurrent te noemen….
Giel heeft genoeg kennis hoor. Ook zonder dat hij nu bij BNNVara rondloopt zou hij genoeg weten. Maar om het nu een concurrent te noemen….
Dat is wel een makkelijke gedachte. Welke leidinggevende functies heeft Giel hiervoor gehad? Informatie doorspelen is voor veel functies een reden om een concurrentiebeding toe te passen. Maar voor Peter de Vries en Radio 2 blijkbaar niet. Als Radio 2 een strategie bedenkt en Giel krijgt indirect informatie door zijn positie als inval-DJ, dan kan Yoursaferadio daar weer op inspelen.
Pot schreef: ↑12 dec 2024 13:27
Als Radio 2 een strategie bedenkt en Giel krijgt indirect informatie door zijn positie als inval-DJ, dan kan Yoursaferadio daar weer op inspelen.
Ik denk dat Radio 2 'm in dit geval wel aandurft, omdat er waarschijnlijk geen radiostation dat verder van R2 afstaat dan YSR.
Emmely de Wilt & Morad El Ouakili nemen dit jaar de taak van Wout & Frank over, zij zullen op nieuwjaarsnacht de NpoRadio2 Top 2000 MuziekMix maken live vanuit het top2000 café.
Jari de Jonge schreef: ↑12 dec 2024 18:47
Emmely de Wilt & Morad El Ouakili nemen dit jaar de taak van Wout & Frank over, zij zullen op nieuwjaarsnacht de NpoRadio2 Top 2000 MuziekMix maken live vanuit het top2000 café.
Emmely de Wilt & Morad El Ouakili nemen dit jaar de taak van Wout & Frank over, zij zullen op nieuwjaarsnacht de vooraf opgenomen NpoRadio2 Top 2000 MuziekMix live instarten vanuit het top2000 café door op de ‘play’ button te drukken.
Jari de Jonge schreef: ↑12 dec 2024 18:47
Emmely de Wilt & Morad El Ouakili nemen dit jaar de taak van Wout & Frank over, zij zullen op nieuwjaarsnacht de vooraf opgenomen NpoRadio2 Top 2000 MuziekMix live instarten vanuit het top2000 café door op de ‘play’ button te drukken.
De enige dj die er daadwerkelijk ooit live zat op nieuwjaarsnacht na de top 2000 was Rob Stenders.