Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
-
Re: Radio 2 algemeen
Heb vanmiddag Evelien de Bruijn geluisterd maar goh, wat is ze slecht zeg, ze draait wel goeie platen maar ze kapt de platen gewoon af, wat ik verschrikkelijk vind, en ben dan ook blij dat ze geen Top 2000 presenteert en voortaan maar 1x in de week (vanaf januari) programma gaat maken van 12-14 hr. En ik kan zelf niet wachten totdat het 3 januari want dan is Klaas van Kruistum te horen! van 22:00 tot 00:00 met Alles kan op vrijdag
-
Dit doen er veel meer bij de NPO.djegovdoet2 schreef: ↑07 dec 2024 18:39 Heb vanmiddag Evelien de Bruijn geluisterd maar goh, wat is ze slecht zeg, ze draait wel goeie platen maar ze kapt de platen gewoon af, wat ik verschrikkelijk vind, en ben dan ook blij dat ze geen Top 2000 presenteert en voortaan maar 1x in de week (vanaf januari) programma gaat maken van 12-14 hr. En ik kan zelf niet wachten totdat het 3 januari want dan is Klaas van Kruistum te horen! van 22:00 tot 00:00 met Alles kan op vrijdag
-
Niet alleen bij de NPO, ook bij de commerciële radiostations worden platen weggedraaid.Henkjan2016 schreef: ↑07 dec 2024 19:18Dit doen er veel meer bij de NPO.djegovdoet2 schreef: ↑07 dec 2024 18:39 Heb vanmiddag Evelien de Bruijn geluisterd maar goh, wat is ze slecht zeg, ze draait wel goeie platen maar ze kapt de platen gewoon af, wat ik verschrikkelijk vind, en ben dan ook blij dat ze geen Top 2000 presenteert en voortaan maar 1x in de week (vanaf januari) programma gaat maken van 12-14 hr. En ik kan zelf niet wachten totdat het 3 januari want dan is Klaas van Kruistum te horen! van 22:00 tot 00:00 met Alles kan op vrijdag
-
Tja het is dat ik het hoorde bij E. de Bruijn, en dat hier ook mensen waren die Evelien niet echt fijn vonden toen ze het Oor Wilt Ook Wat presenteerde.Henkjan2016 schreef: ↑07 dec 2024 19:18Dit doen er veel meer bij de NPO.djegovdoet2 schreef: ↑07 dec 2024 18:39 Heb vanmiddag Evelien de Bruijn geluisterd maar goh, wat is ze slecht zeg, ze draait wel goeie platen maar ze kapt de platen gewoon af, wat ik verschrikkelijk vind, en ben dan ook blij dat ze geen Top 2000 presenteert en voortaan maar 1x in de week (vanaf januari) programma gaat maken van 12-14 hr. En ik kan zelf niet wachten totdat het 3 januari want dan is Klaas van Kruistum te horen! van 22:00 tot 00:00 met Alles kan op vrijdag
Emmely is er gewoon hoor de komende week volgens het programma-overzicht van NPO Radio 2 via de app. Alleen woensdag wordt ze door Martine ten Klooster vervangen. Een week daarop helaas weer Evelien.
Vond Evelien de Bruijn beter als side-kick .
Toen was het grappig en een en al vrolijkheid en nu is er soort van gespeelde vrolijkheid.
Als je die gezichten ziet is het onderling wel anders.
Vrolijkheid op commando.
Maar dit is een persoonlijke observatie
Toen was het grappig en een en al vrolijkheid en nu is er soort van gespeelde vrolijkheid.
Als je die gezichten ziet is het onderling wel anders.
Vrolijkheid op commando.
Maar dit is een persoonlijke observatie
Gisteren stond ze komende week ook afw maar blij dat ze er weer is
-
iig van van 16 t/m 20 december en miss ook de dagen voor kerst: Giel Beelen & Roelof de Vries met de Ochtenshow op Radio 2
Op Radiofreak staat nu een artikel over de rentree van Alfred van de Wege als presentator, als vervanger van Tannaz, maar dat heeft hij toch al eerder gedaan dit jaar?
Ik vind dit een hele rare constructie. Je bent directeur van het ene radiostation en bij het andere radiostation ga je als DJ bijklussen.
ik weet je hebt bij alle 2 radiostations een andere rol maar dan nog.
Als je nou geen directeur was dan kon het misschien nog, maar je bent verantwoordelijk voor het ene radiostation.
Giel wil zichtbaar blijven. Wat heb je aan een leuk salaris als niemand weet wat je doet bij YSR? En blijkbaar heeft bnnvara geen problemen met zijn dubbelrol.jessica schreef: ↑09 dec 2024 23:51Ik vind dit een hele rare constructie. Je bent directeur van het ene radiostation en bij het andere radiostation ga je als DJ bijklussen.
Als je nou geen directeur was dan kon het misschien nog, maar je bent verantwoordelijk voor het ene radiostation.
- Knite Force
Ik weet waar ik naar ga luisteren die week, de vorige editie is mij erg goed bevallen!StefanMiedema91 schreef: ↑09 dec 2024 20:05 iig van van 16 t/m 20 december en miss ook de dagen voor kerst: Giel Beelen & Roelof de Vries met de Ochtenshow op Radio 2
Het is inderdaad niet te begrijpen. BNNVARA is ongeloofwaardig op deze manier. Morad mocht niet aan de desk staan bij RTL Boulevard, maar een programmaleider op hetzelfde medium bij een ander station mag wel een programma presenteren.jessica schreef: ↑09 dec 2024 23:51Ik vind dit een hele rare constructie. Je bent directeur van het ene radiostation en bij het andere radiostation ga je als DJ bijklussen.
-
was lekker in de zomer inderdaad met deze vervanging, hopelijk is de chemie er volgende week ook weerKnite Force schreef: ↑10 dec 2024 08:40Ik weet waar ik naar ga luisteren die week, de vorige editie is mij erg goed bevallen!StefanMiedema91 schreef: ↑09 dec 2024 20:05 iig van van 16 t/m 20 december en miss ook de dagen voor kerst: Giel Beelen & Roelof de Vries met de Ochtenshow op Radio 2