Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Als kersverse AVROTROS medewerker zie ik Tim op het Broek wel opduiken bij Eva Jinek om zo aan zijn bekendheid bij het grote publiek te werken. Afgelopen week zaten er ook Bart Arens, Emilie Sleven en Jan van Zanten over Nederlandse muziek te praten. Tim kan ook aanschuiven als het om andere muziekstromingen gaat.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …
Nu komt een zinvolle reactie 👇
Nu komt een zinvolle reactie 👇
Ik herinner me ineens dat Tim een paar jaar geleden een keer in de Staat van Stasse zichzelf voorstelde, in een soort Pitch voor de radioring ofzo. Zou hij de beoogde opvolger van Stasse zijn geweest?
Lijst valt me wat tegen, teveel 'zeiknummers'
-
Kennelijk kan je nu ook zien wanneer de bandopname wordt ingestart bij NPO R2:
Pauls 90S 11-10-24 Uur 1
Pauls 90S
wel grappig eigenlijk, weet dat het programma wel vooraf opgenomen is hoor, maar normaal zie je niet uur 1 en uur 2 staan, dus vond ik wel grappig
Pauls 90S 11-10-24 Uur 1
Pauls 90S
wel grappig eigenlijk, weet dat het programma wel vooraf opgenomen is hoor, maar normaal zie je niet uur 1 en uur 2 staan, dus vond ik wel grappig
-
inmiddels staat er Pauls 90S 11-10-24 Uur 2
Pauls 90S
Pauls 90S
Zag gisteren een x'je van Tim op het Broek
"Nieuwe plannen.. #alfredlagarde #binnenkortmeer"
Nieuwe podcast?
"Nieuwe plannen.. #alfredlagarde #binnenkortmeer"
Nieuwe podcast?
Je hebt kink- en stophoest.
Zag de tweet ook voorbijkomen. Benieuwd! En ook hoe het wordt opgezet.
Vervolg op de eerdere postcast serie? (Alfred zijn "NPO" periode?). Weer in samenwerking met Dion (ZZP volgens mij)? Of alvast een test met het nieuw radio/omroep team?
Tim kennende (als radiopersoon) komt er vast iets moois
Met Alfred was het vooral een gesproken podcast. Nu bij de NPO kan Tim misschien ook muziek laten horen. De rechten betaald de NPO wel. Bij Kink hebben ze daar minder geld voor en het geld wat ze hebben besteden ze liever aan het voeren van rechtszaken.
Dat weet ik nog zo net niet. De Niet Te Missen Podcast op 3FM werd paar jaar terug ook teruggebracht naar alleen maar snippets van de muziek ipv de hele nummers.
-
Valt me op dat Van Inkel iedere keer die koptelefoon te hard heeft staan, echt steeds die piep door de microfoon heen
Heeft ws niets te betekenen maar ik wil toch even benoemen dat Annemieke, Paul en Daniel vanaf 2 jan 25 (nog) niet in het schema staan. Een dag eerder nog wel trouwens maar 1 jan is vaak toch een afterpartydag
https://www.nporadio2.nl/programmering/2025/1/2
-
Vast niet, de verdere mening van mij is wel bekend ;-)StefanT schreef: ↑14 okt 2024 14:41 Heeft ws niets te betekenen maar ik wil toch even benoemen dat Annemieke, Paul en Daniel vanaf 2 jan 25 (nog) niet in het schema staan. Een dag eerder nog wel trouwens maar 1 jan is vaak toch een afterpartydag
-
Zojuist valt het hele radio 2 systeem eruit.
Daniel Lippens draait momenteel vanaf cd.
Dit gebeurde on air.
De omniplayrr knipperde rood
Dit gebeurde on air.
Radio5 had hetzelfde, daar repareerden ze met de noodband opJari de Jonge schreef: ↑17 okt 2024 21:15 Zojuist valt het hele radio 2 systeem eruit.
Dit gebeurde on air.
29 november start stemweek top 2000. 7 december kaartverkoop van het cafe.