Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
-
Re: Radio 2 algemeen
zeker niet ontevreden over Daniel Lippens op R2; klinkt lekker, alsof minder het draaiboek wordt voorgelezen en meer eigen input is
-
heerlijke chaotische show met Keur in de Middag ivm z'n 40 jarig jubileum
-
Wat een verschrikkelijke show. Dit haalt het niveau nog niet van een net beginnend nachtprogramma op een lokaal hobbyzendertje.
Even speculeren, wie doet er mee.
Tim zou een plek krijgen in de avond. Welk tijdslot denken jullie? Op de plek van Daniel Lippens 20-22 ligt voor de hand, maar ergens heb ik het gevoel dat Emmely van tijdstip, of zender ruilt. Nergens op gebaseerd, maar ergens heb ik dat idee. Emmely wilde in eerste instantie ook geen avond doen, zo zei ze in de krant na het vertrek van Stefan Stasse. Verder, en dit is speculeren, stel dat ze kinderen wil, dan is 18-20 niet echt een handige tijd, dat is quality-time om met je baby door te brengen.
+ zei niet iemand laatst dat de muziekmix tussen 18-20 uur de laatste tijd sterk afweek naar wat Tim altijd draait?
Ik heb alleen geen idee welk tijdslot Emmely heen zou kunnen, of welke andere zender.
https://www.radiofreak.nl/tim-op-het-br ... p-radio-2/
Tim zou een plek krijgen in de avond. Welk tijdslot denken jullie? Op de plek van Daniel Lippens 20-22 ligt voor de hand, maar ergens heb ik het gevoel dat Emmely van tijdstip, of zender ruilt. Nergens op gebaseerd, maar ergens heb ik dat idee. Emmely wilde in eerste instantie ook geen avond doen, zo zei ze in de krant na het vertrek van Stefan Stasse. Verder, en dit is speculeren, stel dat ze kinderen wil, dan is 18-20 niet echt een handige tijd, dat is quality-time om met je baby door te brengen.
+ zei niet iemand laatst dat de muziekmix tussen 18-20 uur de laatste tijd sterk afweek naar wat Tim altijd draait?
Ik heb alleen geen idee welk tijdslot Emmely heen zou kunnen, of welke andere zender.
-
Dat was ik. Het wijk niet sterk af, maar er worden ineens echte kink-klassiekers gedraaid op dat tijdstip. Nummers die ik op andere momenten niet hoor en ook daarvoor geheel niet gedraaid werden en ook nog eens ver van de muziekmix van radio 2 afligt. Ik heb daarom niet de indruk dat deze nummers als ‘extra’ aan de muziekmix van radio 2 in het algemeen zijn toegevoegd,StefanT schreef: ↑04 okt 2024 19:11 Even speculeren, wie doet er mee.
Ik ga mee in je visie.
Wat ik opvallend vind aan de informatie uit de uitspraak is, dat het lijkt alsof het helemaal nog niet zeker was dat Tim dit avondprogramma op radio 2 krijgt. De pitch hiervoor vindt medio oktober plaats. Dan is het toch raar dat je al bij voorbaat je contract opzegt?
Ik vind het wel gek maar ik vind het niet raar - Morrison
Zover ik weet moeten omroepen en kunnen omroepen zich voor oktober op een tijdslot inschrijven en dan gaat de leiding een besluit nemen. Ik weet dat de hele avond een kunstgreep was na het ontslag door Wout en het gedwongen vertrek van Stefan Stasse (die plaats moest maken voor Stenders.) Maar ik vond Emmely, Morad en Desiree echt een gouden trio voor de avond. Ik heb geen idee wat ze vanaf 1 jan gaan doen. Gaat Ruud de Wild weg? Zou daar Morad kunnen komen, of Emmely en Morad van 18 tot 20, wat ik denk dat hij dat niet wil want dat is niet te combineren met Boulevard. Is Daniel Lippens een placeholder en zo ja waarom dan niet Jasper even aangehouden door de week.Piet Puk schreef: ↑04 okt 2024 21:36 Wat ik opvallend vind aan de informatie uit de uitspraak is, dat het lijkt alsof het helemaal nog niet zeker was dat Tim dit avondprogramma op radio 2 krijgt. De pitch hiervoor vindt medio oktober plaats. Dan is het toch raar dat je al bij voorbaat je contract opzegt?
Ik heb ook het gevoel dat Van Inkel best naar Veronica zou willen gaan, gezien die line-up. Naar verluidt wilde hij niet de uren van Gijs overnemen.
En waar zou Tim dan moeten komen in de avond
Ik kan deze puzzle niet oplossen
Tim zal toch wel als vervanger van Ruud de Wild gehaald zijn. Alleen is er nu een probleem voor de 1e drie maanden.
Wie zingt eigenlijk de jingle van vroeg pieken met wie er vandaag aan de lijn hangt?
-
Ik denk Evert zelf, want hij heeft wel vaker eigen gezongen liedjes in de show. Maar vraag het hem tijdens de uitzending in de app of via instagram, want hij reageert eigenlijk altijd.
Ben benieuwd wat een goede advocaat bedenkt wat de limieten van het concurrentiebeding zijn. Mag-ie uberhaupt niet werken voor een concurrerend station, of mag-ie alleen niet presenteren. En is dat presenteren dan de hoofdpresentator, of ook een sidekick of een enkel item?
Mag-ie wel bureau/redactiewerk doen?
Kan me voorstellen dat daarin nog wel wat mogelijkheden zitten om de eerste maanden van 2025 te overbruggen om een programma al wel "neer te zetten" qua feel, om dan in april van presentator te wisselen.
Als dat zo zal zijn.
Heelveel AVROTROS achter elkaar.
6-9 BNNVARA
9-12 AVROTROS
12-14 AVROTROS
14-16 AVROTROS
16-18 AVROTROS
Ik voorspel dat Tim op de plek van Desiree komt en dat zij doorschuift naar 0-2 uur (Desiree in het donker).
Morad krijgt een plek in de Soulnight (bijvoorbeeld 0-2) en blijft dan vooral invaller.