Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
djegovdoet2

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door djegovdoet2 »

En nu is van Inkel te horen en het is 01:48. En om 02:00 is zijn show voorbij haha
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

djegovdoet2 schreef: 12 aug 2024 01:44 Het is 01:43 en ze hebben nu Van Inkels Choice weten in te starten maar het ging wel 3x fout
Waren er mensen op beeld??
djegovdoet2

Jari de Jonge schreef: 12 aug 2024 01:53
djegovdoet2 schreef: 12 aug 2024 01:44 Het is 01:43 en ze hebben nu Van Inkels Choice weten in te starten maar het ging wel 3x fout
Waren er mensen op beeld??
Nee, dat niet
djegovdoet2

Nou op dit moment is het journaal van 02:00 uur niet geweest en is de uitzending van Jeroen van Inkel gestopt
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

djegovdoet2 schreef: 12 aug 2024 02:04 Nou op dit moment is het journaal van 02:00 uur niet geweest en is de uitzending van Jeroen van Inkel gestopt
🤣🤣
StefanMiedema91

Bericht door StefanMiedema91 »

luister nu Platenpaleis met Evert Duipmans, wat is deze man als dj lekker aan het bloeien; hij kan alleen maar beter worden, luistert lekker weg, goede gesprekken met luisteraars en ook nog interactief met de appers (zeg dit omdat hij uitgebreid reageerde op een vraag over een fragment).

imho kan dit nog wel eens een grote naam worden, of niet ofc

edit: nog vergeten; meeste van z'n vormgeving maakt ie volgens mij zelf, of iig gedeeltelijk
Jelmerrr1

Bericht door Jelmerrr1 »

Ja Evert doet het echt goed. Zeker inderdaad in de interactie. Komt ook heel oprecht over in zijn belangstelling.
jessica

Bericht door jessica »

Wildgroei deed hij toch samen met een andere DJ? Waar is die gebleven?
StefanT

Bericht door StefanT »

jessica schreef: 13 aug 2024 01:07 Wildgroei deed hij toch samen met een andere DJ? Waar is die gebleven?
Die studeerde nog destijds en wilde aan zijn scriptie werken. Dat was toen Wildgroei nog 3 uur per zondagnacht was. Maar het duo werd steeds vaker gevraagd als invaller, waaronder Staat v Stasse. Denk dat het niet meer te combineren viel. Evert werd daarna de invalkracht van Radio 2 met veel nachtdiensten.
di-on-fm

Bericht door di-on-fm »

jessica schreef: 13 aug 2024 01:07 Wildgroei deed hij toch samen met een andere DJ? Waar is die gebleven?
Dit was Jeroen Mulder
StefanT

Bericht door StefanT »

Hoewel Jeroen en Evert een prima duo was, heeft het Evert goed gedaan dat hij solo verder is gegaan, hij is gegroeid, Jeroen was meer de aangever en die de kar trok, maar dat kan Evert ook. Hij was ook degene die sowieso al achter het mengpaneel stond. Evert is bijzonder adrem en idd muzikaal. Hij is zover ik weet niet de DJ die controversiële dingen zal doen, maar heeft juist wel een eigen geluid. De DJ Next Door, zoals Bart Arens, Paul Rabbering en Corne Kleijn, je weet precies wat je krijgt, goede muziek, vriendelijke telelfoongesprekjes, muziekfeitjes, wat spelletjes. Ik luister er graag naar. Heel goed dat hij uit de nacht is doorgestroomd.
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Ben het er volledig mee eens: Evert Duipmans wordt steeds beter: Fijne DJ om naar te luisteren: Geen poespas maar erg goed door zijn eenvoud. Evert zijn gesprekken met luisteraars zijn oprecht en geïnteresseerd. Luister graag naar hem op zaterdag- en zondagmorgen: Fijn wakker worden met Evert in een rustige stijl. Ik mis Jeroen van Inkel niet eens meer op de vroege zaterdag- en zondagmorgen en dat zegt toch genoeg! Volgens mij is Evert ook leraar wat ik eens gelezen heb. Past gewoon heel goed op NPO Radio 2. Complimenten aan hem!
StefanMiedema91

Bericht door StefanMiedema91 »

Henkjan2016 schreef: 03 aug 2024 10:57
StefanMiedema91 schreef: 25 jul 2024 20:26
MFM schreef: 25 jul 2024 18:54 Giel zijn ochtendversie van JWSO is prima te beluisteren in deze zomerperiode.
Waarschijnlijk ook omdat hij inderdaad tijdelijk de vervanger is, het blijft herkenbaar en daardoor is het niet opeens een totaal ander geluid in de ochtend.
helemaal mee eens, Roelof en Carmen krijgen ook goed de ruimte; echt alsof er niets is veranderd; maar nog steeds hoop ik dat Giel ergens zijn "openingsjingle" gaat gebruiken (tis de vroegste ochtenshow, van NL op je radio) (Giel weet dat je meeleest ;) )
De vogeltjes zitten heel subtiel in het openingsstukje verwerkt. Ze zijn dus aanwezig. ;-)
en de 'jungle' geluiden; heerlijk; heerlijk des Giels Beelen; zoals ik eerder vermelde, de dynamiek tussen Roelof en Giel is Goed; hetzelfde als tussen JW en JKidV; zou bijna permanent Giel en Roelof wel willen, zo vertrouwd klinkt het.

maar wat ik bedoelde was de jingle van Giel zijn nachtprogramma op R2: "de vroegste, leukste ochtendshow, op je radio...."", kan een link delen, maar zat bij Giel in z'n "ochtendshow"op rond 05:10, en na z"n verhuizing naar de avond in z'n program op rond 22;10
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Oke, dus BNNVARA heeft Daniel Lippens aangetrokken, PowNed wil met Morad in de programmering van 2025 en AVROTROS probeert Tim op het Broek te contracteren (https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... aten-gaan/)
Waar laten we al deze dj's? Tim vervanger van Corné binnen die omroep zodat iemand anders naar het weekend schuift? AVROTROS heeft al zo veel zendtijd overdag (van 9 tot 4).
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Heel erg chique richting een werknemer die zo veel voor je zender betekend heeft en enorm heeft bijgedragen aan het imago van die zender. Daarmee loopt je merk echt ontzettende schade op. Want volgens mij is Tim op het Broek erg populair onder de luisteraar van KINK.

En het is niet zo dat een rechtszaak uiteindelijk er toe gaat leiden dat Tim gewoon blijft. Dat is gewoon uitstel van executie, met een gedemotiveerde medewerker die zich misschien wel ziek meldt als gevolg. Zo'n situatie kent alleen verliezers.

Sowieso een concurrentiebeding van een jaar, ik vind het echt van de zotte. Bijna niemand kan dat financieel aan, misschien een top DJ met het salaris van Edwin Evers, maar ik kan mij niet voorstellen dat Tim op de balkenende norm zit, waarschijnlijk daar ook nog eens veel onder. Dat is dan automatisch een wurg contract, want als DJ kun je nergens anders heen als je je beroep wil uitoefenen.
Plaats reactie