Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Phoenix »

Ik zie eerder Morad terug naar 20-22 gaan en Daniël Lippens naar 16-18 mocht Ruud de Wild vertrekken.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …

Nu komt een zinvolle reactie 👇
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

boevieboy schreef: 05 aug 2024 19:23 Ik zie Daniël dit tijdslot niet op deze manier blijven doen. Ik denk dat ze hem hebben binnengehaald nu het kan en hem inzetten voor een tijdslot dat vacant is. Komend jaar of dit jaar zullen ze met hem (wellicht samen met Ivo) in gaan tekenen op een tijdslot op 3fm/ Radio 2.

Met Barend en Wijnand in de ochtend en Daniël en Ivo in de middag heb je als 3fm toch zeker iets leuks staan.
3fm haalde met B en W op primetime lagere scores dan nu met de vakantieprogrammering. Ik zie ze daarom niet snel samen voor vast worden ingezet.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Dat is wat mij betreft niet te vergelijken maar toch. Barend en wijnand of met Benner zijn voor elke zender een toevoeging. Waar dat ook mag zijn ochtend, middag. Wat dat betreft had Daniel ook naar 3FM kunnen gaan. Een glazenhuis editie met Ivo, Daniel, Barend en ach laten we Wijnand er ook bij doen. Maar wel een hele andere zender dan Slam!
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Deradiokenner schreef: 05 aug 2024 20:39 Dat is wat mij betreft niet te vergelijken maar toch. Barend en wijnand of met Benner zijn voor elke zender een toevoeging. Waar dat ook mag zijn ochtend, middag. Wat dat betreft had Daniel ook naar 3FM kunnen gaan. Een glazenhuis editie met Ivo, Daniel, Barend en ach laten we Wijnand er ook bij doen. Maar wel een hele andere zender dan Slam!
Barend en Benner een aanwinst voor elke zender? Ik begrijp dat het je smaak is, maar op basis van welke verdiensten zijn zij een aanwinst voor elke zender? Vooralsnog scoort 3FM niet bepaald torenhoog met deze middagshow. Laten we niet net doen alsof Barend en Benner een gegarandeerd succes zijn bij elk radiostation.

Dat is iets te enthousiast wat mij betreft.
rodie

Bericht door rodie »

Daniël Lippens heeft niets te zoeken op 3FM, hij heeft geen feeling met de muziek dat daar gedraaid wordt.
Daan!

Bericht door Daan! »

Hoe weet je dat?
StefanMiedema91

Bericht door StefanMiedema91 »

rodie schreef: 05 aug 2024 22:01 Daniël Lippens heeft niets te zoeken op 3FM, hij heeft geen feeling met de muziek dat daar gedraaid wordt.
dat zou je evt ook over Radio 2 en Lippens kunnen zeggen; denk dat meneer Lippens toe is aan een nieuw avontuur en Radio 2 draait nu tov 4 á 5 jaar geleden veel meer danceplaten ook (oa dankzij Ruud de Wild :D ), en verder wat breder alá 538 rond 2003-2008, daar zou ik als radiomaker ook voor vallen.

en oneens dat daniel lippens wat jonger is dan de gemiddelde radio 2 dj, FvhH is ook 32 en net verhuist, Jasper de Vries is ook niet echt oud, eigenlijk geldt dat voor de hele DJ-stal, alleen Keur en Van Inkel halen het gemiddelde behoorlijk hoog maar volgens mij is de de rest tussen de 30 en 50

edit: vind dit tot dusver wel de meest opvallendste transfer in radioland vh jaar tbh
NIcone900

Bericht door NIcone900 »

Daniel Lippens heb in altijd een radiomaker gevonden die een veel groter publiek moet bedienen, origineel, rap van tong en vaktechnisch van zijn generatie 1 van de betere. Radio 2 verjongt, slim bezig. Ze maken niet dezelfde fout wat 3FM ruim 10 jaar geleden heeft gedaan door niet te vernieuwen.

Succes Daniel, zie graag je programma’s op Radio 2 tegemoet!
NIcone900

Bericht door NIcone900 »

rodie schreef: 05 aug 2024 22:01 Daniël Lippens heeft niets te zoeken op 3FM, hij heeft geen feeling met de muziek dat daar gedraaid wordt.
Klopt. 3FM heeft geen luisteraars. Je bent gek daar radio te willen maken
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

NIcone900 schreef: 06 aug 2024 05:31. Ze maken niet dezelfde fout wat 3FM ruim 10 jaar geleden heeft gedaan door niet te vernieuwen.
Deze is interessant, ik mis hem namelijk volledig.

NPO zet muziekmix grotendeels over naar Radio 2, djs vertrekken naar radio 2, nieuw talent krijgt de kans (hetgeen zoals inmiddels bekend mislukt is).

Waarin vind ik hier het ‘niet vernieuwen’?
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

repelsteel schreef: 05 aug 2024 20:47
Deradiokenner schreef: 05 aug 2024 20:39 Dat is wat mij betreft niet te vergelijken maar toch. Barend en wijnand of met Benner zijn voor elke zender een toevoeging. Waar dat ook mag zijn ochtend, middag. Wat dat betreft had Daniel ook naar 3FM kunnen gaan. Een glazenhuis editie met Ivo, Daniel, Barend en ach laten we Wijnand er ook bij doen. Maar wel een hele andere zender dan Slam!
Barend en Benner een aanwinst voor elke zender? Ik begrijp dat het je smaak is, maar op basis van welke verdiensten zijn zij een aanwinst voor elke zender? Vooralsnog scoort 3FM niet bepaald torenhoog met deze middagshow. Laten we niet net doen alsof Barend en Benner een gegarandeerd succes zijn bij elk radiostation.

Laat ik toch reageren, want blijkbaar ga jij er aan voorbij dat ze boven zender gemiddelde scoren. Barend de ster van 3FM is en op een andere zender waarschijnlijk alleen maar gaat groeien. Ja hij is dus voor elke zender een aanwinst. De opvolger van Ruud de Wild voor radio 2 in mijn ogen.
Pot

Bericht door Pot »

Deradiokenner schreef: 06 aug 2024 08:53
repelsteel schreef: 05 aug 2024 20:47

Laat ik toch reageren, want blijkbaar ga jij er aan voorbij dat ze boven zender gemiddelde scoren. Barend de ster van 3FM is en op een andere zender waarschijnlijk alleen maar gaat groeien. Ja hij is dus voor elke zender een aanwinst. De opvolger van Ruud de Wild voor radio 2 in mijn ogen.
Barend en Benner scoorden een tijdje geleden inderdaad een stukje boven zendergemiddelde. Maar echt niet zo extreem als VI en ESO dat deden in het verleden.

Barend doet zich voor als 'ster', maar of hij dat nou echt is? Hij kan prima een grote bek opzetten en een mening hebben (die van tevoren al in te vullen is), maar dan ben je niet opeens een ster. Laat staan dat je geschikt bent voor Radio 2, met een ander publiek.
jessica

Bericht door jessica »

NIcone900 schreef: 06 aug 2024 05:32
Klopt. 3FM heeft geen luisteraars. Je bent gek daar radio te willen maken
Als ik kon kiezen tussen 3FM en Radio2 zou ik ook naar Radio2 gaan.
Knite Force

Bericht door Knite Force »

Tsjonge, wat klinkt Giel prettig in de ochtend. Alsof hij nooit is weggeweest.
jessica

Bericht door jessica »

Knite Force schreef: 07 aug 2024 11:12 Tsjonge, wat klinkt Giel prettig in de ochtend. Alsof hij nooit is weggeweest.
Dat is omdat die man meer radio is zijn pink heeft dan de rest in hun hele lichaam. Hij kan het gewoon heel goed. Luister er niet naar want ik luister naar geen enkel ochtendprogramma omdat ik dan nog slaap. Maar Giel is een geweldige radiomaker.
Plaats reactie