Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Henkjan2016 »

In mijn beleving is hij het niet kwijt geweest, getuige de avondshow op 2 vlak voor zijn sabattical.
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

Giel Beelen op de plek van Jeroen van Inkel en Eddy Keur zou echt heerlijk zijn. Fijn hem weer te horen op NPO Radio 2 inderdaad.
Henkjan2016

StefanMiedema91 schreef: 25 jul 2024 20:26
MFM schreef: 25 jul 2024 18:54 Giel zijn ochtendversie van JWSO is prima te beluisteren in deze zomerperiode.
Waarschijnlijk ook omdat hij inderdaad tijdelijk de vervanger is, het blijft herkenbaar en daardoor is het niet opeens een totaal ander geluid in de ochtend.
helemaal mee eens, Roelof en Carmen krijgen ook goed de ruimte; echt alsof er niets is veranderd; maar nog steeds hoop ik dat Giel ergens zijn "openingsjingle" gaat gebruiken (tis de vroegste ochtenshow, van NL op je radio) (Giel weet dat je meeleest ;) )
De vogeltjes zitten heel subtiel in het openingsstukje verwerkt. Ze zijn dus aanwezig. ;-)
StefanT

Bericht door StefanT »

Deradiokenner schreef: 02 aug 2024 10:41 Giel heeft me verbaasd, ik ben geen radio 2 luisteraar maar na een paar dagen Giel geluisterd te hebben voelde het toch weer vertrouwd om deze man te horen. De interactie met Roelof is ook prima. Je kan wat vinden van deze man en misschien was hij het even kwijt maar wat mij betreft bieden ze hem nu meteen een de weekendochtend aan of iets anders. Dit smaakt voor mij naar meer!
Giel had zichzelf al opnieuw uitgevonden op Radio2. Zijn avondshow was top
TimSchuh

Bericht door TimSchuh »

31 aug sluit Giel af dat hij en Roelof gaan praten met de baas en dat die ochtend zijn laatste uitzending was, maar hij was er de dag er na gewoon weer. Die uitzending heb ik niet geluisterd. Dus ik weet niet of hij er op teruggekomen is. Misschier was het ook wel een grapje, maar het klonk niet zo. Weet iemand meer?

https://www.nporadio2.nl/uitzendingen/j ... m-start-op - echt aan het einde net als ze met Corne praten.
Henkjan2016

TimSchuh schreef: 04 aug 2024 17:15 31 aug sluit Giel af dat hij en Roelof gaan praten met de baas en dat die ochtend zijn laatste uitzending was, maar hij was er de dag er na gewoon weer. Die uitzending heb ik niet geluisterd. Dus ik weet niet of hij er op teruggekomen is. Misschier was het ook wel een grapje, maar het klonk niet zo. Weet iemand meer?

https://www.nporadio2.nl/uitzendingen/j ... m-start-op - echt aan het einde net als ze met Corne praten.
Ze zitten er tot JanWillem en Jeroen terug zijn, dit hebben zij afgelopen maandag verteld.
marce1

Bericht door marce1 »

TimSchuh schreef: 04 aug 2024 17:15 31 aug sluit Giel af dat hij en Roelof gaan praten met de baas en dat die ochtend zijn laatste uitzending was, maar hij was er de dag er na gewoon weer. Die uitzending heb ik niet geluisterd. Dus ik weet niet of hij er op teruggekomen is. Misschier was het ook wel een grapje, maar het klonk niet zo. Weet iemand meer?

Op 31 juli sloot Giel ermee af dat het de laatste uitzending voor juli (/ jullie) was. Dit was een kleine variatie op zijn grap om op 31 mei te zeggen dat het de laatste uitzending van mei (/ mij) is.
TimSchuh

Bericht door TimSchuh »

Ach, het is zo simpel. Gewoon een flauw grapje! :-)
waeyen

Bericht door waeyen »

marce1 schreef: 04 aug 2024 19:33

Op 31 juli sloot Giel ermee af dat het de laatste uitzending voor juli (/ jullie) was. Dit was een kleine variatie op zijn grap om op 31 mei te zeggen dat het de laatste uitzending van mei (/ mij) is.
Dit grapje doet die toch al heel wat jaren 😂
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Casper180

Bericht door Casper180 »

Ik ben benieuwd waar Morad nu naartoe gaat verhuizen. Hij wilde radio blijven maken, maar zijn tijdslot wordt nu weggekaapt. Enig idee welke prominente tijdsloten Powned heeft voor hem binnen Radio 2? Verder ben ik erg benieuwd hoe Daniel het gaat doen op 2. Ik vraag me ook af of Erik Jan mee komt. Die past namelijk perfect in de doelgroep van 2
Feivel

Bericht door Feivel »

Daniël terug naar de NPO... Nee, die zag ik ook niet aankomen. Wel naar een ander station, nu SLAM alleen nog digitaal (en in de Randstand) te ontvangen is. Q lag voor mij het meest voor de hand. Ik dacht altijd dat hij de NPO-tijd niet z'n beste tijd vond.
Henkjan2016

Casper180 schreef: 05 aug 2024 17:24 Ik ben benieuwd waar Morad nu naartoe gaat verhuizen. Hij wilde radio blijven maken, maar zijn tijdslot wordt nu weggekaapt.
Welkom op het forum.

Het tijdslot is toch van BNNVARA, waar hij weg is gegaan/gestuurd. Dit heeft naar mijn idee weinig te maken met wegkapen.

De enige gedachtengang dat hij dat tijdslot nog 'reserveerde' is naar mijn mening een ballon die hier op dit forum omhoog wordt gehouden.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Henkjan2016 schreef: 05 aug 2024 17:31
Casper180 schreef: 05 aug 2024 17:24 Ik ben benieuwd waar Morad nu naartoe gaat verhuizen. Hij wilde radio blijven maken, maar zijn tijdslot wordt nu weggekaapt.
Welkom op het forum.

Het tijdslot is toch van BNNVARA, waar hij weg is gegaan/gestuurd. Dit heeft naar mijn idee weinig te maken met wegkapen.

De enige gedachtengang dat hij dat tijdslot nog 'reserveerde' is naar mijn mening een ballon die hier op dit forum omhoog wordt gehouden.
Dan zou POWNED, waar hij nu van is, moeten intekenen voor dat tijdstip en dan hopen dat ze die plek krijgen. Maar volgens mij gebeurd dat niet midden in het jaar. Dus was wel een beetje te verwachten dat BNNVARA dat weer zelf ging invullen.

Had zelf gehoopt dat giel er weer zin in zou hebben(of weer benaderd zou worden), vond zijn laatste avondshow erg leuk. Maar wie weet kan Daniël verrassen, als hij wat creatieve vrijheid heeft (zoals hij vooral op SLAM had) vind ik hem erg goed.
Jelmerrr1

Bericht door Jelmerrr1 »

Toch jammer dat Jasper niet gewoon doordeweeks dat tijdslot kan doen met het platenpaleis en dan een andere dj in het weekend.
Plaats reactie