Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 13 jul 2024 21:20
jessica schreef: 13 jul 2024 20:13 Die droomprogrammeringen voor de Top2000 mogen in een ander onderwerp.
Hierboven lees ik verwachtingen en voorspellingen op basis van de recente en huidige ontwikkelingen. Dat is wat anders dan droomprogrammeringen.
Het maakt mij niet uit welke naam er aan gehangen is. Het zijn programmeringen. En het is een half jaar voor tijd. 1 maand vooraf kan ik de speculatie nog begrijpen. Maar ja er wordt in dit onderwerp ook volop over tv gesproken wat niets met Radio2 te maken heeft. Dat vond ik nog minder passen.

Soms plaatsen mensen hun opmerking gewoon in een onderwerp wat veel gelezen wordt maar niets met het onderwerp te maken heeft. TV dingen kunnen in overige media.
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Radio2 maakt gebruik van nieuwe camera's geloof ik. En nieuwe posities van de camera's in de studio
jessica

Bericht door jessica »

De zaterdag en zondag zijn qua beleving hele andere dagen. Je hoeft dus niet perse precies dezelfde programmering te hebben.
Eigenlijk mis ik nog steeds wel Cappuchino op de zaterdagmorgen op radio2. Muziekcafe mag van mij dan weer weg.
Over Spijkers met Koppen of dat op zijn plaats zit nog steeds is al heel veel gezegd.
cbradio

Bericht door cbradio »

Ik lees graag dit radio forum maar post alleen als het nodig is.
Laten we gewoon even wachten met de Dj  indeling van de top 2000.
De programmering   kan binnen een paar weken of maanden weer helemaal verandert zijn.
Gezien dat binnen een jaar al aardig wat Dj's en andere mensen zijn op gestapt.
En de luistercijfers van NPO Radio 2 schommelen  ook als een gek.
Dus heb geduld wat het kom sneller dichter bij dan je denkt.
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

De Nachtwacht schreef: 13 jul 2024 16:28
GerjanCluistra schreef: 12 jul 2024 15:38
Jari de Jonge schreef: 12 jul 2024 11:58 Ik weet dat het nog ooontzettend verweg is, maar kleine vraag.
Denken jullie dat Corne Klijn & Jasper de Vries weer de top 2000 doen dit jaar sinds een flinke afwezigheid, en door het gat van Gijs, Wout & Frank
De Top 2000, dat is nog ver weg man. Zou het alleen wel gek vinden om een invaller van Radio 10 de Top 2000 mede te laten presenteren. https://www.radio10.nl/djs/jasper-de-vries
Opvallend dat hij daar nog tussenstaat. Heeft daar volgens mij al heel lang niet meer ingevallen, denk zelfs al niet meer vanaf dat hij weer vaste uren op 2 heeft (dat zou ook logisch zijn). Dit lijkt mij eigenlijk een slordigheidje van r10.
Hij staat er niet meer tussen maar, zijn pagina is nog niet verwijderd.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

GerjanCluistra schreef: 15 jul 2024 16:09
De Nachtwacht schreef: 13 jul 2024 16:28
GerjanCluistra schreef: 12 jul 2024 15:38

De Top 2000, dat is nog ver weg man. Zou het alleen wel gek vinden om een invaller van Radio 10 de Top 2000 mede te laten presenteren. https://www.radio10.nl/djs/jasper-de-vries
Opvallend dat hij daar nog tussenstaat. Heeft daar volgens mij al heel lang niet meer ingevallen, denk zelfs al niet meer vanaf dat hij weer vaste uren op 2 heeft (dat zou ook logisch zijn). Dit lijkt mij eigenlijk een slordigheidje van r10.
Hij staat er niet meer tussen maar, zijn pagina is nog niet verwijderd.
Ik zie het nu idd. Dan lijkt het me niet dat hij daar nog invaller is.
StefanMiedema91

Bericht door StefanMiedema91 »

Gijs Hakkert zelfstandig op het apparaat valt zeker niet tegen; genot om naar te luisteren, hoop dat ie evt z'n eigen programma krijgt, lekker snel qua respons, beetje rebels ook, niets mis mee
Jari de Jonge

StefanMiedema91 schreef: 16 jul 2024 22:30 Gijs Hakkert zelfstandig op het apparaat valt zeker niet tegen; genot om naar te luisteren, hoop dat ie evt z'n eigen programma krijgt, lekker snel qua respons, beetje rebels ook, niets mis mee
Doet ie goed hé!!
Die producers worden tegenwoordig beter dan de desbetreffende dj zelf, jk noem een Duncan Vrosh (De Wild in de middag) Anneli Verhees (Blokhuis) Jesse Sprikkelman (RinkeldeKinkel)
Romeo

Bericht door Romeo »

En Alfred van der Wege doet t ook erg leuk, luistert lekkerder weg dan Tannaz
Jari de Jonge

Hoe keek iedereen tegen Giel aan vanmorgen?
Persoonlijk klonk het niet slecht, maar ik vond moraf & Roelof een betere chemie hebben.
Giel is echt een solo Jock
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Jari de Jonge schreef: 22 jul 2024 13:05 Hoe keek iedereen tegen Giel aan vanmorgen?
Persoonlijk klonk het niet slecht, maar ik vond moraf & Roelof een betere chemie hebben.
Ik merkte bij mezelf dat ik het lekker vertrouwd vond om Giel weer in de ochtend te horen. Inhoudelijk en qua vorm is voor mij 1 show te weinig om te oordelen, dus dat doe ik over een tijdje wel.
StefanMiedema91

Ingebruik schreef: 22 jul 2024 17:42
Jari de Jonge schreef: 22 jul 2024 13:05 Hoe keek iedereen tegen Giel aan vanmorgen?
Ik merkte bij mezelf dat ik het lekker vertrouwd vond om Giel weer in de ochtend te horen. Inhoudelijk en qua vorm is voor mij 1 show te weinig om te oordelen, dus dat doe ik over een tijdje wel.
ben het hier mee eens; ook vond ik Giel niet te overheersend, hij probeert wel iedereen de ruimte te geven vond ik; het zal natuurlijk ook wennen zijn om na altijd solo gepresenteerd te hebben zo ineens in een samenwerking te komen.

btw wat vind men van de mening dat Roelof bijna als 2 druppels water als JKidV klinkt op bepaalde momenten; als ik niet te actief luister krijg ik bijna het idee alsof JKidV er zit :lol:
Willemmm

Bericht door Willemmm »

Vond het lang niet slecht voor een eerste keer. Heb alle jaren Giel in de ochtend op 3FM gehoord. Klonk daarom ook zeer vertrouwd, maar in de vormgeving van jwstartop ook wel onwennig. Vond Giel soms ook best wel wat gespannen. Dit luistert over twee, drie dagen heerlijk weg. Zeker weten. Dan gaat de chemie ook werken. Ik zeg vaste waarneming deze twee. Zo blij dat we geen Wouter&Frank meer hebben. Solo zijn ze prima, maar samen was het niet te harden.
StefanMiedema91

Willemmm schreef: 22 jul 2024 18:32 Vond het lang niet slecht voor een eerste keer. Heb alle jaren Giel in de ochtend op 3FM gehoord. Klonk daarom ook zeer vertrouwd, maar in de vormgeving van jwstartop ook wel onwennig. Vond Giel soms ook best wel wat gespannen. Dit luistert over twee, drie dagen heerlijk weg. Zeker weten. Dan gaat de chemie ook werken. Ik zeg vaste waarneming deze twee. Zo blij dat we geen Wouter&Frank meer hebben. Solo zijn ze prima, maar samen was het niet te harden.
W&F in de ochtend was idd wel een heel andere sfeer; kreeg vanochtend het idee dat G&R beetje het serieuzere sfeertje van JW&JKidV aanhouden, vind ik zelf wel plezieriger; alhoewel Giel bij de Introrally wel zat te "blunderen", maar dat snap ik wel deels, Morad had hetzelfde "probleem" met zijn eerste introrally's
Pot

Bericht door Pot »

Ik heb niet kunnen luisteren, maar Giel is een van de weinige DJ's die op voorhand beter is met minder mensen om zich heen. Hij is dan echt puur, alsof hij bij je in de auto zit. Dat heeft zelfs Edwin Evers niet in mijn ogen. Helaas kwamen er bij Veronica ook meer mensen naast zitten.
Plaats reactie