Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
StefanT

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door StefanT »

Jari de Jonge schreef: 22 apr 2024 20:38 Zie net dat herman hofman moet stoppen bij veronica.
Alweer, wat is dat ontzettend kloten man! Alweer met prc dezelfde reden als bij 3FM
Ik hoop dat ie bij radio2 wellicht een plekje kan krijgen.
Fijne jock!
Wat is de reden dan?
djegovdoet2

Bericht door djegovdoet2 »

Grote namen gaan naar Veronica hé, Wout en Frank van 16-19 iedere werkdag. De grote namen en bij dit soort zenders betekend het dat er 3 personen weg moeten.
StefanT

Bericht door StefanT »

Ik denk dat van Inkel ook nog gaat, kan me gewoon niet voorstellen dat hij primetime afstaat, dan weet ie misschien dat ie weggaat en ik gok op Veronica lunch
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Herman hofman in de avond op 2? En desiree of morad naar 14/16u?
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

Andres heeft bevestigd vanochtend aan het einde van zijn programma dat hij de komende maand niet op 3FM te horen is, maar dat heeft niks te maken met alle roddels over dat hij zou gaan overstappen naar radio 2. Hij gaat maar op vakantie.
StefanMiedema91

Bericht door StefanMiedema91 »

StefanT schreef: 22 apr 2024 09:40 Wildgroei had vannacht de allerlaatste uitzending
benieuwd wie die plek gaat opvullen; aankomende 2 weken is het met Gijs Hakkert omdat Evert Duipmans op vakantie is; zou Gijs Hakkert het ook definitief overnemen of wordt het Thomas Hekker of iemand anders?

Radio 2 kan zowieso wel iets meer DJ's gebruiken, want er zijn zowat geen invallers meer over, in het verleden konden Jasper de Vries en Evert Duipmans vaker invallen dan nu het geval is en Corne klijn valt ook nog maar weinig in voor Bart Arens, meestal is Paul Rabbering de grote vervanger van diverse shows laatste tijd, maar als die ook een doordeweeks programma krijgt, word dat niets meer qua invallen voor anderen
Jari de Jonge

Thomas Hekker neemt vanaf 13mei de plek van Wildgroei over.
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

Jari de Jonge schreef: 25 apr 2024 15:57 Thomas Hekker neemt vanaf 13mei de plek van Wildgroei over.

Klopt, staat op zijn instagram
Jari de Jonge

Herman Hofman op de plek van Gijs Staverman nu Hofman wegmoet bij Veronica?
StefanT

Bericht door StefanT »

Jari de Jonge schreef: 25 apr 2024 17:44 Herman Hofman op de plek van Gijs Staverman nu Hofman wegmoet bij Veronica?
Radio2 is geen asiel he
DMotion

Bericht door DMotion »

Radio2 is geen asiel he
Nee geen asiel lijkt mij, maar in mijn ogen wel een passende match:

- Herman heeft een alternatief randje qua muziek. Dat heeft radio2 ook.
- Herman is goed in de interactie met de luisteraars (jong en oud). Radio2 profileert zich als familiezender, goede interactie past ook.

In het verleden op op 3 kon hij ook prima anderen vervangen (op Veronica te weinig van mee gekregen - daar kan ik niks over zeggen). Maar op 2 een extra vaste kracht, die eventueel wat extra's kan doen, ook niet onhandig.

Het zou zonde zijn om zijn talent weg te gooien nadat hij 2 keer weg gestuurd is. Wellicht is hij te zachtaardig om een plekje te eisen (geen feit, maar persoonlijk idee). Hij hoort mijns inziens wel op de landelijke radio.
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

Paul Rabbering op de plek van Gijs Staverman en dan Herman Hofman op vrijdag, zaterdag en zondag lijkt me een goede zet.
StefanMiedema91

Bericht door StefanMiedema91 »

DMotion schreef: 25 apr 2024 22:40

Radio2 is geen asiel he

- Herman is goed in de interactie met de luisteraars (jong en oud). Radio2 profileert zich als familiezender, goede interactie past ook.

In het verleden op op 3 kon hij ook prima anderen vervangen (op Veronica te weinig van mee gekregen - daar kan ik niks over zeggen). Maar op 2 een extra vaste kracht, die eventueel wat extra's kan doen, ook niet onhandig.

Het zou zonde zijn om zijn talent weg te gooien nadat hij 2 keer weg gestuurd is. Wellicht is hij te zachtaardig om een plekje te eisen (geen feit, maar persoonlijk idee). Hij hoort mijns inziens wel op de landelijke radio.
kan het hier niet mee oneens zijn, sluit aan op wat ik eerder ook al zei over vervangers; daardoor blij dat Thomas Hekker ook de ploeg komt versterken.

ben zelf niet bekend met Herman Hofman, afgezien van de lofzang die hij hier op het forum krijgt, dus zou op zich wel benieuwd zijn of hij op Radio 2 komt evt
jessica

Bericht door jessica »

Jari de Jonge schreef: 25 apr 2024 17:44 Herman Hofman op de plek van Gijs Staverman nu Hofman wegmoet bij Veronica?
Zo werkt het niet bij Radio2. Daar moet je meestal vrij lang op je beurt wachten. Sowieso omdat lange tijd de programmering muurvast zat voor 80%.
Pas de laatste tijd zijn er wat openingen gekomen.

Ook Paul Rabbering moest weer in het weekend beginnen toen hij naar Radio2 kwam. Terwijl hij natuurlijk jarenlang middag programma's maakte in de weekprogrammering van 3FM.

Misschien dat hij nu zoveel jaren later zijn zelfde plekje 14-16 uur bij Radio2 gaat krijgen, maar ook dat is nog niet zeker. Dus zou Hofman naar Radio2 gaan dan voorzie ik toch een plekje in het weekend voor hem. Niet op een prominente plek.
StefanT

Bericht door StefanT »

DMotion schreef: 25 apr 2024 22:40

Radio2 heeft veel maar geen alternatief randje, je hoort sporadisch een vrije alternatieve keus of verzoek maar radio 2 is de meest mainstreame zender van Nederland
Plaats reactie