Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Net eddy keur gehoort na een hele lange tijd, maar het lijkt tegenwoordig wel meer talkradio als een muziekshow. de ene beller na de andere, en vervolgens een lang gesprek. overigens wel 2 mooie nummers horen voorbij komen. denk dat eddy niet zo op zijn plek zit rond dit tijdstip, ik zou met eddy niet in slaap kunne vallen denk ik.
Het is van te voren opgenomen, dus aan het tijdstip kan het niet liggen.Johnny_ schreef: 20 apr 2024 00:36 Net eddy keur gehoort na een hele lange tijd, maar het lijkt tegenwoordig wel meer talkradio als een muziekshow. de ene beller na de andere, en vervolgens een lang gesprek. overigens wel 2 mooie nummers horen voorbij komen. denk dat eddy niet zo op zijn plek zit rond dit tijdstip, ik zou met eddy niet in slaap kunne vallen denk ik.
Thomas Hekker een vaste stek zou verdiend zijn
Van Inkel is zijn stem kwijt werd vanochtend verteld
Jesse heeft een hersenschudding
Jesse heeft een hersenschudding
-
Dat is altijd zo geweest bij de nachtwacht. Is altijd op voice-track. Dat programma/tijdstip is gemaakt voor talkradio.Johnny_ schreef: 20 apr 2024 00:36 Net eddy keur gehoort na een hele lange tijd, maar het lijkt tegenwoordig wel meer talkradio als een muziekshow. de ene beller na de andere, en vervolgens een lang gesprek. overigens wel 2 mooie nummers horen voorbij komen. denk dat eddy niet zo op zijn plek zit rond dit tijdstip, ik zou met eddy niet in slaap kunne vallen denk ik.
Voorheen zat Shay Krueger daar , dat was live maar ook veel talk.
Is het laatste uur van Shay Krueger nog steeds voicetrack op zaterdagavond. Dat vind ik pas minachting van je luisteraars. Eerst 2 uur live een programma maken en dan omdat je vroeg thuis wil zijn dat laatste uur opgenomen maar wel net doen of het live is.
Is het laatste uur van Shay Krueger nog steeds voicetrack op zaterdagavond. Dat vind ik pas minachting van je luisteraars. Eerst 2 uur live een programma maken en dan omdat je vroeg thuis wil zijn dat laatste uur opgenomen maar wel net doen of het live is.
-
jessica schreef: 20 apr 2024 18:34 Is het laatste uur van Shay Krueger nog steeds voicetrack op zaterdagavond. Dat vind ik pas minachting van je luisteraars. Eerst 2 uur live een programma maken en dan omdat je vroeg thuis wil zijn dat laatste uur opgenomen maar wel net doen of het live is.
Omdat je vroeg thuis wil zijn? Hahaha dan moet je geen dj worden
Dit vind ik nou minachting van de DJ in kwestie van jouw kant. Je weet de reden toch helemaal niet? Zoveel redenen te bedenken die het tegenovergestelde zijn van 'vroeg thuis willen zijn'. DJ's hebben ook een priveleven met allerhande zaken die daar bij horen. Wel eens aan het moeten zorgen voor iemand gedacht bijvoorbeeld?jessica schreef: 20 apr 2024 18:34 Is het laatste uur van Shay Krueger nog steeds voicetrack op zaterdagavond. Dat vind ik pas minachting van je luisteraars. Eerst 2 uur live een programma maken en dan omdat je vroeg thuis wil zijn dat laatste uur opgenomen maar wel net doen of het live is.
Dan moet je om een ander uitzendtijdstip vragen. Dit is landelijke radio. Blik dan de volledige 3 uur maar in. Dan kun je het opnemen wanneer je wil.Ingebruik schreef: 20 apr 2024 19:19Dit vind ik nou minachting van de DJ in kwestie van jouw kant. Je weet de reden toch helemaal niet? Zoveel redenen te bedenken die het tegenovergestelde zijn van 'vroeg thuis willen zijn'. DJ's hebben ook een priveleven met allerhande zaken die daar bij horen. Wel eens aan het moeten zorgen voor iemand gedacht bijvoorbeeld?jessica schreef: 20 apr 2024 18:34 Is het laatste uur van Shay Krueger nog steeds voicetrack op zaterdagavond. Dat vind ik pas minachting van je luisteraars. Eerst 2 uur live een programma maken en dan omdat je vroeg thuis wil zijn dat laatste uur opgenomen maar wel net doen of het live is.
Het is zeker geen minachting van de DJ van mijn kant.
Zaken zijn zoals ze zijn. Minachting voor de luisteraar en anders moet je op dit tijdstip geen programma gaan maken. Een of twee keer per jaar kan ik me voorstellen dat er iets speciaals aan de hand is. Maar als je het iedere week doet dan mag je wat mij betreft over minachting spreken. Ik vind dat in ieder geval zo. Ieder ander mag het hiermee oneens zijn.
'zaken zijn zoals ze zijn' schrijven, maar vervolgens wel zeggen dat het een mening is. Dat strookt niet echt met elkaar.
Maar fijn dat we het oneens mogen zijn! Dat zijn we dan ook hartgrondig.
Maar fijn dat we het oneens mogen zijn! Dat zijn we dan ook hartgrondig.
Om eerlijk te zijn zie ik het probleem ook niet zo. Soulnight is toch ook echt een muziekprogramma? Daar komen, denk ik, weinig tot geen inbellers en actuele zaken voorbij. Dan is de meerwaarde van live radio er ook niet, vind ik.
-
jessica schreef: 20 apr 2024 18:34 Is het laatste uur van Shay Krueger nog steeds voicetrack op zaterdagavond. Dat vind ik pas minachting van je luisteraars. Eerst 2 uur live een programma maken en dan omdat je vroeg thuis wil zijn dat laatste uur opgenomen maar wel net doen of het live is.
Ja echt van 21 tot 23 live, en van 23 tot 00 vooraf opgenomen. Ze deed het 1x wel live dit jaar tussen 23-00 maar dat was het.
Niels Hoogland van 10-12 mei op de plaats van Paul Rabbering als invaller.
Misschien komt hij op de plek van Paul of Gijs?
Misschien komt hij op de plek van Paul of Gijs?
Shay heeft juist heel veel interactie,na elk blokje muziek,Pot schreef: 21 apr 2024 13:31 Om eerlijk te zijn zie ik het probleem ook niet zo. Soulnight is toch ook echt een muziekprogramma? Daar komen, denk ik, weinig tot geen inbellers en actuele zaken voorbij. Dan is de meerwaarde van live radio er ook niet, vind ik.