Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Johnny_

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door Johnny_ »

Net eddy keur gehoort na een hele lange tijd, maar het lijkt tegenwoordig wel meer talkradio als een muziekshow. de ene beller na de andere, en vervolgens een lang gesprek. overigens wel 2 mooie nummers horen voorbij komen. denk dat eddy niet zo op zijn plek zit rond dit tijdstip, ik zou met eddy niet in slaap kunne vallen denk ik.
StefanT

Bericht door StefanT »

Johnny_ schreef: 20 apr 2024 00:36 Net eddy keur gehoort na een hele lange tijd, maar het lijkt tegenwoordig wel meer talkradio als een muziekshow. de ene beller na de andere, en vervolgens een lang gesprek. overigens wel 2 mooie nummers horen voorbij komen. denk dat eddy niet zo op zijn plek zit rond dit tijdstip, ik zou met eddy niet in slaap kunne vallen denk ik.
Het is van te voren opgenomen, dus aan het tijdstip kan het niet liggen.
StefanT

Bericht door StefanT »

Thomas Hekker een vaste stek zou verdiend zijn
StefanT

Bericht door StefanT »

Van Inkel is zijn stem kwijt werd vanochtend verteld
Jesse heeft een hersenschudding
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

Johnny_ schreef: 20 apr 2024 00:36 Net eddy keur gehoort na een hele lange tijd, maar het lijkt tegenwoordig wel meer talkradio als een muziekshow. de ene beller na de andere, en vervolgens een lang gesprek. overigens wel 2 mooie nummers horen voorbij komen. denk dat eddy niet zo op zijn plek zit rond dit tijdstip, ik zou met eddy niet in slaap kunne vallen denk ik.
Dat is altijd zo geweest bij de nachtwacht. Is altijd op voice-track. Dat programma/tijdstip is gemaakt voor talkradio.

Voorheen zat Shay Krueger daar , dat was live maar ook veel talk.
jessica

Bericht door jessica »

Is het laatste uur van Shay Krueger nog steeds voicetrack op zaterdagavond. Dat vind ik pas minachting van je luisteraars. Eerst 2 uur live een programma maken en dan omdat je vroeg thuis wil zijn dat laatste uur opgenomen maar wel net doen of het live is.
jessica

Bericht door jessica »

Is het laatste uur van Shay Krueger nog steeds voicetrack op zaterdagavond. Dat vind ik pas minachting van je luisteraars. Eerst 2 uur live een programma maken en dan omdat je vroeg thuis wil zijn dat laatste uur opgenomen maar wel net doen of het live is.
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

jessica schreef: 20 apr 2024 18:34 Is het laatste uur van Shay Krueger nog steeds voicetrack op zaterdagavond. Dat vind ik pas minachting van je luisteraars. Eerst 2 uur live een programma maken en dan omdat je vroeg thuis wil zijn dat laatste uur opgenomen maar wel net doen of het live is.

Omdat je vroeg thuis wil zijn? Hahaha dan moet je geen dj worden
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

jessica schreef: 20 apr 2024 18:34 Is het laatste uur van Shay Krueger nog steeds voicetrack op zaterdagavond. Dat vind ik pas minachting van je luisteraars. Eerst 2 uur live een programma maken en dan omdat je vroeg thuis wil zijn dat laatste uur opgenomen maar wel net doen of het live is.
Dit vind ik nou minachting van de DJ in kwestie van jouw kant. Je weet de reden toch helemaal niet? Zoveel redenen te bedenken die het tegenovergestelde zijn van 'vroeg thuis willen zijn'. DJ's hebben ook een priveleven met allerhande zaken die daar bij horen. Wel eens aan het moeten zorgen voor iemand gedacht bijvoorbeeld?
jessica

Bericht door jessica »

Ingebruik schreef: 20 apr 2024 19:19
Dit vind ik nou minachting van de DJ in kwestie van jouw kant. Je weet de reden toch helemaal niet? Zoveel redenen te bedenken die het tegenovergestelde zijn van 'vroeg thuis willen zijn'. DJ's hebben ook een priveleven met allerhande zaken die daar bij horen. Wel eens aan het moeten zorgen voor iemand gedacht bijvoorbeeld?
Dan moet je om een ander uitzendtijdstip vragen. Dit is landelijke radio. Blik dan de volledige 3 uur maar in. Dan kun je het opnemen wanneer je wil.
Het is zeker geen minachting van de DJ van mijn kant.

Zaken zijn zoals ze zijn. Minachting voor de luisteraar en anders moet je op dit tijdstip geen programma gaan maken. Een of twee keer per jaar kan ik me voorstellen dat er iets speciaals aan de hand is. Maar als je het iedere week doet dan mag je wat mij betreft over minachting spreken. Ik vind dat in ieder geval zo. Ieder ander mag het hiermee oneens zijn.
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

'zaken zijn zoals ze zijn' schrijven, maar vervolgens wel zeggen dat het een mening is. Dat strookt niet echt met elkaar.

Maar fijn dat we het oneens mogen zijn! Dat zijn we dan ook hartgrondig.
Pot

Bericht door Pot »

Om eerlijk te zijn zie ik het probleem ook niet zo. Soulnight is toch ook echt een muziekprogramma? Daar komen, denk ik, weinig tot geen inbellers en actuele zaken voorbij. Dan is de meerwaarde van live radio er ook niet, vind ik.
djegovdoet2

Bericht door djegovdoet2 »

Ja echt van 21 tot 23 live, en van 23 tot 00 vooraf opgenomen. Ze deed het 1x wel live dit jaar tussen 23-00 maar dat was het.
di-on-fm

Bericht door di-on-fm »

Niels Hoogland van 10-12 mei op de plaats van Paul Rabbering als invaller.
Misschien komt hij op de plek van Paul of Gijs?
StefanT

Bericht door StefanT »

Pot schreef: 21 apr 2024 13:31 Om eerlijk te zijn zie ik het probleem ook niet zo. Soulnight is toch ook echt een muziekprogramma? Daar komen, denk ik, weinig tot geen inbellers en actuele zaken voorbij. Dan is de meerwaarde van live radio er ook niet, vind ik.
Shay heeft juist heel veel interactie,na elk blokje muziek,
Plaats reactie