Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Ik vraag me af of Giel Beelen niet zoiets heeft van wat een ruimte en mogelijkheden zou er nu voor mij zijn op Radio2. Maar goed weet niet wat ie achter de schermen doet van YourSafe maar t zal vast goed betalen
Giel zie ik echt niet meer terug keren naar de publieken
Omdat Ruud Ruud is. Altijd ten koste van een ander .StefanT schreef: 16 apr 2024 20:27 Ruud de WIld noemde vanmiddag een omroep waar Gijs heen zou gaan en toen hoorde je Gijs schreeuwen dat heb ik helemaal niet gezegd, waarom treitert hij Gijs eigenlijk? Ging heel lang door..
Vervelende show om naar te luisteren.
Volgens Kicken gaat Staverman op de plek van van Someren zitten
Bron: https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... -de-middag
Bron: https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... -de-middag
Alvast even puzzelen wat er evt na 1 juni kan gaan gebeuren als Gijs is vertrokken.
Paul Rabbering van AVROTROS terug naar KRO-NCRV
Muziekcafe naast de zaterdag (live Vorstin) ook op zondag (studio)
Martine ten Klooster (tijdelijk ivm zwangerschap) op zaterdag en zondagmiddag.
In schema vorm
Maandag - Vrijdag
14-16 Paul (KRO-NCRV)
22-24 Paul 90’s
Of Eddy’s Nachtwacht 2 uur naar voren schuiven en van 0-7 Top 2000 non-stop
Zaterdag en Zondag
14-16 Martine in de Middag (EO)
16-18 Muziekcafe (AVROTROS)
In schema vorm
Maandag - Vrijdag
14-16 Paul (KRO-NCRV)
22-24 Paul 90’s
Zaterdag en Zondag
-
zou idd groot voorstander zijn om "Paul's 90's" of een dergelijk programma gepresenteerd door Paul Rabbering op vrijdag avond zeker waarderen; of evt een duo met Bart Arens, die timmert momenteel ook weer aan de bak als Live dj in Clubs onder noemer MaasMedium/ClubCaviar, samen met een andere djdi-on-fm schreef: 17 apr 2024 19:48 Alvast even puzzelen wat er evt na 1 juni kan gaan gebeuren als Gijs is vertrokken.
In schema vorm
Maandag - Vrijdag
14-16 Paul (KRO-NCRV)
22-24 Paul 90’s
Zaterdag en Zondag
Dat muziekcafe, dat vind ik echt een hele vreemde eend in de radio2 bijt
Ik denk dat als Van Inkel niet verkast dat hij de beste papieren heeft voor Gijs zn uren incl de vrijdag en dat Eddy vier uur krijgt vrijdagmiddag en Pauls 90 van 22 tot 00 vrijdagavond
-
in principe, behalve de setting, is Muziekcafe beetje wat Evers nu ook op vrijdag doet, programma met veel live muziek en wat interviews (behalve dat Muziekcafe maar 2 uur duurt)StefanT schreef: 17 apr 2024 20:11 Dat muziekcafe, dat vind ik echt een hele vreemde eend in de radio2 bijt
past naar mijn mening prima zo op de zaterdag middag, iedereen die er komt en naar luistert geniet, maar als je het mist is het ook prima.
opzich leuker dan een standaardprogramma zo op de zaterdagmiddag, vind juist Paul! tussen spijkers met Koppen en Muziekcafe een vreemde eend in de bijt, maar dat kan hem aan mij liggen? (hou van Paul Rabbering en zn programma's, maar op zaterdag past zn programma minder tussen de eerder genoemde programma's vind ik)
-
dat van inkel die uren overneemt is zeker mogelijk, hij was de laatste tijd wel de vervanger van Staverman; vraag is dan wie zijn huidige uren gaat overnemen?StefanT schreef: 17 apr 2024 20:16 Ik denk dat als Van Inkel niet verkast dat hij de beste papieren heeft voor Gijs zn uren incl de vrijdag en dat Eddy vier uur krijgt vrijdagmiddag en Pauls 90 van 22 tot 00 vrijdagavond
denk alleen niet dat Keur 4 uur wil gaan doen, op 3fm was hij ook maar tot 19u, met als laatste uur verzoekjes, clasht ook beetje met Het Platenpaleis (tenzij dat programma verdwijnt)
en nu ik er over denk, Paul's 90's was leuk, maar zou leuker zijn als Paul Rabbering z'n mix kwaliteiten in een vrijdagavondshow kwijt kan (evt met hulp/aanvulling van Bart Arens) om zo een leuke dance show te maken, maar dat is mijn voorkeur
Extra edit: Morad is ook bezig samen met Jaimy Ruijter van 3fm als techno duo, kan daarop aansluiten evt; 2 uur lang super kneiter muziek waar 538 en slam zich van achterovergeslagen worden

StefanT schreef: 17 apr 2024 20:11 Dat muziekcafe, dat vind ik echt een hele vreemde eend in de radio2 bijt
Was destijds ook een tijdje zowel op zaterdag als zondagmiddag met Daniël Dekker
Ruud de Wild gaat een hele show besteden aan manifesteren. Bullshit en geldklopperij in zendtijd van ons belastinggeld
-
Ik vermoed dat Andres Odijk de opvolger wordt van Gijs Stijverman vanaf 1 juni a.s. Zie voor uitleg mijn posting bij 3FM
In een topic posten lijkt mij voldoende.GerardVanDenEnde schreef: 18 apr 2024 23:59 Ik vermoed dat Andres Odijk de opvolger wordt van Gijs Stijverman vanaf 1 juni a.s. Zie voor uitleg mijn posting bij 3FM
Maar serieus: op basis waarvan? Een toevallige samenloop? Andres maakt een programma in de nacht en zit denk ik zelfs nog in het opleidingstraject van de NPO. Dan zou hij dus naar de dagprogrammering moeten op een drie keer zo veel beluisterd station. Klinkt allemaal erg plausibel.
En qua niveau vind ik hem echt lokale omroep.
-
Ma tot Do
14.00 tot 15.59: Paul Rabbering
Vrijdag
14.00 tot 15.59: Jasper de Vries
22.00 tot 23.59: Paul Rabbering of Bart Arens
Za & Zo
14.00 tot 15.59: Paul Rabbering
Vrijdag