Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Gijs vertrekt bij Radio2.
[Edit Admin5: Grensoverschrijdend/gal spuwend epistel én dit nieuwe account verwijderd.]
[Edit Admin5: Grensoverschrijdend/gal spuwend epistel én dit nieuwe account verwijderd.]
Dat zeg je toch niet, echt stijlloze actie. Zeg zo iets offair als je het meent.StefanT schreef: 16 apr 2024 16:02 Hahaha Ruud de Wild zegt: ‘Gijs Staverman gaat weg,’ en draait feestmuziek en vervolgt: ‘zometeen taart.’
Zozo, je eerste post op Radioforum en jij denkt; ik knal er ff lekker positief in? Tjongejonge....
Paul vind ik een verbetering voor 14-16.
Misschien wordt het wel Annemieke tussen 12;00 u en 15:00 u en Ruud tussen 15:00 u en 18:00 u.
Ik schreef het een aantal weken al Radio2 gaat dit wel voelen. Alleen de morgen Jan Willem start op en Bart Arens dat staat nog als een huis. De rest van de dag is aan het afbrokkelen. De val naar beneden is al begonnen. Alleen ontkennen ze het nu nog.Johanneke schreef: 16 apr 2024 16:43Een daling van 2 procent tov vorig jaar vind ik toch best flink. Ze beginnen het wel te voelen nu.Deradiokenner schreef: 16 apr 2024 16:14 Ik denk ook niet dat Radio 2 iets ervan gaat merken dat Gijs weg gaat. Het station scoort toch wel. En de luisteraars van 2 zijn honkvast. Dus daarin heeft hij wel gelijk.
Djs zijn niet meer gebonden aan een omroep. Evert Duipmans werkt op Radio2 zowel voor BNN VARA als voor de KRONCRV
-
Wat ik wel opvallend vind is dat hij zegt dat hij nog niet kan zeggen waar hij naar toe gaat. Is nog een beetje ingewikkeld. Maar hij heeft al getekend. Kan dat inhouden omdat hij nog gewoon op Radio 2 te horen wilt zijn of heeft zijn nieuwe werkgever nog niet medegedeeld aan de andere sollicitanten dat hij/zij het niet zijn geworden.
Het kan ook iets anders zijn dan radio, waar nog niet over gesproken kan en/of mag worden...
Gijs Staverman is gevraagd door een van de formerende partijen om minister van Mediazaken te worden? Of heeft het belletje van Geert hem doen overtuigen toch als minister president te gaan opdraven in kabinet ijskast 1?Ingebruik schreef: 16 apr 2024 20:11 Het kan ook iets anders zijn dan radio, waar nog niet over gesproken kan en/of mag worden...
Ruud de WIld noemde vanmiddag een omroep waar Gijs heen zou gaan en toen hoorde je Gijs schreeuwen dat heb ik helemaal niet gezegd, waarom treitert hij Gijs eigenlijk? Ging heel lang door..
Wie weet, zou kunnenDavyGer schreef: 16 apr 2024 20:20Gijs Staverman is gevraagd door een van de formerende partijen om minister van Mediazaken te worden? Of heeft het belletje van Geert hem doen overtuigen toch als minister president te gaan opdraven in kabinet ijskast 1?Ingebruik schreef: 16 apr 2024 20:11 Het kan ook iets anders zijn dan radio, waar nog niet over gesproken kan en/of mag worden...