Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
Re: Radio 2 algemeen
Ik hoop dat Paul Rabbering (ook KRO NCRV) de uren van Gijs gaat invullen. Ik luister altijd graag naar zijn vrijdag middag en weekend programma's.
Enkele van de oud gediende zet ik soms de radio voor uit of zap naar een andere zender en Gijs, Jeroen van Inkel, Eddy (constant zelfde platte grapjes).
Enkele van de oud gediende zet ik soms de radio voor uit of zap naar een andere zender en Gijs, Jeroen van Inkel, Eddy (constant zelfde platte grapjes).
-
Paul is van AVROTROS. Nu leert de praktijk leert vaak dat dat geen issue hoeft te zijn, kijk maar naar de overstap van bijvoorbeeld Rámon Verkoeijen, Ruud de Wild, Rob Stenders en volgens mij in het verleden ook nog van Paul zelf (van KRONCRV naar AVROTROS), dus Paul lijkt me ook de meest logische opvolger.funrider schreef: 16 apr 2024 14:20 Ik hoop dat Paul Rabbering (ook KRO NCRV) de uren van Gijs gaat invullen. Ik luister altijd graag naar zijn vrijdag middag en weekend programma's.
Als KRONCRV het uit 'eigen gelederen' wil opvullen, dan denk ik aan namen als Emmely de Wilt (lijkt me onlogisch, zij heeft net een nieuwe plek), Wijnand Speelman of Ivo van Breukelen.
Er zijn veel opties!
Maar ik denk dat het de ochtend van 10 gaat worden voor Gerard!
Als ik dat denk hij zou zal ook wel naar Veronica kunnen gaan en samen met zijn maatjes bouwen aan een (nieuw) station!
Of JOE moet met veel geld gekomen zijn dat kan ook nog, maar Veronica met de maatjes voor veel geld een mooi station opbouwen lijkt me eigenlijk het meest voor de hand liggend.
We zullen zien en één ding is zeker Gijs zal er niet op achteruit gaan
Maar ik denk dat het de ochtend van 10 gaat worden voor Gerard!
Als ik dat denk hij zou zal ook wel naar Veronica kunnen gaan en samen met zijn maatjes bouwen aan een (nieuw) station!
Of JOE moet met veel geld gekomen zijn dat kan ook nog, maar Veronica met de maatjes voor veel geld een mooi station opbouwen lijkt me eigenlijk het meest voor de hand liggend.
We zullen zien en één ding is zeker Gijs zal er niet op achteruit gaan
-
Ik gok op Joe in de ochtend. Paul zou ik een hele goede vinden of Ivo van Breukelen weg halen bij 3FM zit immers al bij de club
-
Ik gok dat Gijs naar Joe gaat naar plek waar nu tijdelijk Timur zit ochtends
-
Paul Rabbering is de enige opvolger voor gijs
En dan Jasper de Vries op de oude uren van Paul in het weekend.
Na Wouter is het volgende boegbeeld(je) van de zender weg. Om heel eerlijk te zijn vond ik Gijs 2.0 nooit zo’n slecht programma, maar Gijs was met name het irritatiepuntje. Eigenlijk kwam hij met dit programma (inclusief de bijbehorende energie) pas echt tot z’n recht. Als ik het bericht lees, lijkt het een ingewikkeld verhaal te zijn.
Radio 2 staat natuurlijk ook een beetje op het punt waar 3FM tien jaar geleden stond. Het kan eigenlijk niet beter qua luistercijfers. DJ’s zitten al lang op dezelfde plek. Nu komt daar wijziging in, maar anderzijds: tussen 2018 en 2022 is er ook gewoon bijna niks gedaan. Indirect is Radio 2 ook bezig met een verjongsslag in het personeelsbestand.
Het moet toch wel dat Paul Rabbering op die plek komt. De enige fatsoenlijke DJ die nog niet in de dagprogrammering zit. Jarenlang ervaring op 14:00-16:00 uur.
Radio 2 staat natuurlijk ook een beetje op het punt waar 3FM tien jaar geleden stond. Het kan eigenlijk niet beter qua luistercijfers. DJ’s zitten al lang op dezelfde plek. Nu komt daar wijziging in, maar anderzijds: tussen 2018 en 2022 is er ook gewoon bijna niks gedaan. Indirect is Radio 2 ook bezig met een verjongsslag in het personeelsbestand.
Het moet toch wel dat Paul Rabbering op die plek komt. De enige fatsoenlijke DJ die nog niet in de dagprogrammering zit. Jarenlang ervaring op 14:00-16:00 uur.
Je krijgt dan een heel ander soort energie tussen 14 en 16. Paul is een prima jock maar compleet anders dan Gijs. Ik zou zelf kiezen voor Van Inkel maar dat gaat hem weer niet worden. Als het intern wordt opgevuld, zal het inderdaad al snel op Paul uitkomen.Robin Visser schreef: 16 apr 2024 15:16 Paul Rabbering is de enige opvolger voor gijs
Patrick Kicken heeft er alsnog een column tegenaan gegooid en roept meteen dat ongeacht wie de opvolger was, Radio 2 weinig last zal hebben van het vertrek van Gijs "want hij zat altijd op plekken in de programmering die toch al goed scoorden..." Wat een onzin weer! Begin me steeds meer te ergeren aan Kicken die het allemaal zo goed meent te weten, maar als radio alleen klonk volgens zijn zelf bedachte regeltjes, zou er weinig meer aan zijn.
Hahaha Ruud de Wild zegt: ‘Gijs Staverman gaat weg,’ en draait feestmuziek en vervolgt: ‘zometeen taart.’
-
Ik denk ook niet dat Radio 2 iets ervan gaat merken dat Gijs weg gaat. Het station scoort toch wel. En de luisteraars van 2 zijn honkvast. Dus daarin heeft hij wel gelijk.Johanneke schreef: 16 apr 2024 15:53 Patrick Kicken heeft er alsnog een column tegenaan gegooid en roept meteen dat ongeacht wie de opvolger was, Radio 2 weinig last zal hebben van het vertrek van Gijs "want hij zat altijd op plekken in de programmering die toch al goed scoorden..." Wat een onzin weer! Begin me steeds meer te ergeren aan Kicken die het allemaal zo goed meent te weten, maar als radio alleen klonk volgens zijn zelf bedachte regeltjes, zou er weinig meer aan zijn.
-
Wat een heerlijk nieuws mensen. Hopen op Paul Rabbering!
Een daling van 2 procent tov vorig jaar vind ik toch best flink. Ze beginnen het wel te voelen nu.Deradiokenner schreef: 16 apr 2024 16:14Ik denk ook niet dat Radio 2 iets ervan gaat merken dat Gijs weg gaat. Het station scoort toch wel. En de luisteraars van 2 zijn honkvast. Dus daarin heeft hij wel gelijk.Johanneke schreef: 16 apr 2024 15:53 Patrick Kicken heeft er alsnog een column tegenaan gegooid en roept meteen dat ongeacht wie de opvolger was, Radio 2 weinig last zal hebben van het vertrek van Gijs "want hij zat altijd op plekken in de programmering die toch al goed scoorden..." Wat een onzin weer! Begin me steeds meer te ergeren aan Kicken die het allemaal zo goed meent te weten, maar als radio alleen klonk volgens zijn zelf bedachte regeltjes, zou er weinig meer aan zijn.
-
ben benieuwd wat er nu met de vrijdagavond gaat gebeuren, ondanks wat blunders vind/vond ik stavermans vrijdagavond programma's qua muziek altijd wel lekker
Ah sorry dan zat hij daar in het verleden my bad. Anyway ik hoop dat hij het gaat worden en dat het tijdslot niet vaststaat voor KRO NCRV.supermanbart schreef: 16 apr 2024 14:26Paul is van AVROTROS. Nu leert de praktijk leert vaak dat dat geen issue hoeft te zijn, kijk maar naar de overstap van bijvoorbeeld Rámon Verkoeijen, Ruud de Wild, Rob Stenders en volgens mij in het verleden ook nog van Paul zelf (van KRONCRV naar AVROTROS), dus Paul lijkt me ook de meest logische opvolger.funrider schreef: 16 apr 2024 14:20 Ik hoop dat Paul Rabbering (ook KRO NCRV) de uren van Gijs gaat invullen. Ik luister altijd graag naar zijn vrijdag middag en weekend programma's.
Als KRONCRV het uit 'eigen gelederen' wil opvullen, dan denk ik aan namen als Emmely de Wilt (lijkt me onlogisch, zij heeft net een nieuwe plek), Wijnand Speelman of Ivo van Breukelen.
Een positieve energie waar ik graag naar luister dit in tegenstelling tot Gijs die ook met spelletje vaak heel negatief is over score van inbeller. De praatjes zijn ook vaak hetzelfde. Gijs en ook van Inkel blijven heel erg hangen in hun 'oude' DJ praatje zoals dit vroeger ging laat ze dat lekker doen op zenders als Radio 10, Radio 5 of dergelijke.Johanneke schreef: 16 apr 2024 15:36Je krijgt dan een heel ander soort energie tussen 14 en 16. Paul is een prima jock maar compleet anders dan Gijs. Ik zou zelf kiezen voor Van Inkel maar dat gaat hem weer niet worden. Als het intern wordt opgevuld, zal het inderdaad al snel op Paul uitkomen.Robin Visser schreef: 16 apr 2024 15:16 Paul Rabbering is de enige opvolger voor gijs