Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
-
Re: Radio 2 algemeen
Ik luister zojuist naar Staverman's Disco. Ik concludeer dat Staverman niet voicetracken kan. Stem ligt niet lekker over de muziek en tone of voice klopt niet met de sfeer van muziek. Kan veel beter. Waarschijnlijk een vluggertje geweest.
Ik kan maar niet wennen aan die duipmans, die stem dat gedoe semi geïnteresseerd bleh. ik kan ook programmeren enzo pfff nee die mag weer weg 

Wij missen hier Van Inkel ook nog ieder weekend. Qua energie komt Julia 538 met afstand het meest in de buurt van de alternatieven. Evert Duipmans is heel veel niks, is mijn meningJhB schreef: 13 apr 2024 08:54 Ik kan maar niet wennen aan die duipmans, die stem dat gedoe semi geïnteresseerd bleh. ik kan ook programmeren enzo pfff nee die mag weer weg -zzz
Radio2 is wel een klap achteruit gegaan ja.Johanneke schreef: 13 apr 2024 11:15Wij missen hier Van Inkel ook nog ieder weekend. Qua energie komt Julia 538 met afstand het meest in de buurt van de alternatieven. Evert Duipmans is heel veel niks, is mijn meningJhB schreef: 13 apr 2024 08:54 Ik kan maar niet wennen aan die duipmans, die stem dat gedoe semi geïnteresseerd bleh. ik kan ook programmeren enzo pfff nee die mag weer weg![]()
Van Inkel zit nog steeds in de ochtend in het weekend: De late ochtend wel te verstaan Ik vind Jeroen op dat tijdslot totaal niet uit de verf komen. Ook ik mis zijn energie in de vroege ochtend van het weekend. De weekendprogrammering is flink verzwakt.Tel daarbij de zwakke programmering op met Spijkers met Koppen en de Verrukkelijke 15. Eigenlijk zou er wat nieuw bloed bij moeten. Doordeweeks vind ik het wel ok. Toch moet er een nieuwe wind gaan waaien door de zender in mijn ogen. Het kabbelt nu allemaal maar een beetje voort.
-
Moorkop schreef: 14 apr 2024 08:59 Van Inkel zit nog steeds in de ochtend in het weekend: De late ochtend wel te verstaan Ik vind Jeroen op dat tijdslot totaal niet uit de verf komen. Ook ik mis zijn energie in de vroege ochtend van het weekend. De weekendprogrammering is flink verzwakt.Tel daarbij de zwakke programmering op met Spijkers met Koppen en de Verrukkelijke 15. Eigenlijk zou er wat nieuw bloed bij moeten. Doordeweeks vind ik het wel ok. Toch moet er een nieuwe wind gaan waaien door de zender in mijn ogen. Het kabbelt nu allemaal maar een beetje voort.
-
Jari de Jonge schreef: 15 apr 2024 11:44Eens, misschien iemand prikken van 3fm ofzoiets?Moorkop schreef: 14 apr 2024 08:59 Van Inkel zit nog steeds in de ochtend in het weekend: De late ochtend wel te verstaan Ik vind Jeroen op dat tijdslot totaal niet uit de verf komen. Ook ik mis zijn energie in de vroege ochtend van het weekend. De weekendprogrammering is flink verzwakt.Tel daarbij de zwakke programmering op met Spijkers met Koppen en de Verrukkelijke 15. Eigenlijk zou er wat nieuw bloed bij moeten. Doordeweeks vind ik het wel ok. Toch moet er een nieuwe wind gaan waaien door de zender in mijn ogen. Het kabbelt nu allemaal maar een beetje voort.
Ik zeg, Rámon Verkoeijen. Draait al een tijdje solo mee op precies dat tijdstip, volwassen genoeg voor Radio 2, dan kan een nachtjock als Obi of Floris doorstromen naar een vast plekje in het weekend en heb je weer meer ruimte voor Campustalent in de nacht.Jari de Jonge schreef: 15 apr 2024 11:44Eens, misschien iemand prikken van 3fm ofzoiets?Moorkop schreef: 14 apr 2024 08:59 Van Inkel zit nog steeds in de ochtend in het weekend: De late ochtend wel te verstaan Ik vind Jeroen op dat tijdslot totaal niet uit de verf komen. Ook ik mis zijn energie in de vroege ochtend van het weekend. De weekendprogrammering is flink verzwakt.Tel daarbij de zwakke programmering op met Spijkers met Koppen en de Verrukkelijke 15. Eigenlijk zou er wat nieuw bloed bij moeten. Doordeweeks vind ik het wel ok. Toch moet er een nieuwe wind gaan waaien door de zender in mijn ogen. Het kabbelt nu allemaal maar een beetje voort.
-
Gezien de luistercijfers niet, dus dit is meer een gevoel dat je hebt. Ook deel ik dit gevoel, vooral op vrijdagmiddag. Maar cijfermatig is er niks aan de hand.jessica schreef: 13 apr 2024 19:55Radio2 is wel een klap achteruit gegaan ja.Johanneke schreef: 13 apr 2024 11:15Wij missen hier Van Inkel ook nog ieder weekend. Qua energie komt Julia 538 met afstand het meest in de buurt van de alternatieven. Evert Duipmans is heel veel niks, is mijn meningJhB schreef: 13 apr 2024 08:54 Ik kan maar niet wennen aan die duipmans, die stem dat gedoe semi geïnteresseerd bleh. ik kan ook programmeren enzo pfff nee die mag weer weg![]()
-
Ik zie Obi of Floris van de Campustalenten niet op Radio 2, die zijn veel te strak en fris voor Radio 2. Dan eerder een Andres of Sebastiaan. Rámon zie ik ook wel graag op Radio 2, maar dan wel het liefst met Mark van der Molen of Timur Perlin!DodoZmore schreef: 15 apr 2024 14:43Ik zeg, Rámon Verkoeijen. Draait al een tijdje solo mee op precies dat tijdstip, volwassen genoeg voor Radio 2, dan kan een nachtjock als Obi of Floris doorstromen naar een vast plekje in het weekend en heb je weer meer ruimte voor Campustalent in de nacht.Jari de Jonge schreef: 15 apr 2024 11:44Eens, misschien iemand prikken van 3fm ofzoiets?Moorkop schreef: 14 apr 2024 08:59 Van Inkel zit nog steeds in de ochtend in het weekend: De late ochtend wel te verstaan Ik vind Jeroen op dat tijdslot totaal niet uit de verf komen. Ook ik mis zijn energie in de vroege ochtend van het weekend. De weekendprogrammering is flink verzwakt.Tel daarbij de zwakke programmering op met Spijkers met Koppen en de Verrukkelijke 15. Eigenlijk zou er wat nieuw bloed bij moeten. Doordeweeks vind ik het wel ok. Toch moet er een nieuwe wind gaan waaien door de zender in mijn ogen. Het kabbelt nu allemaal maar een beetje voort.
Obi en Floris passen wmb ook niet echt bij Radio2, Floris is sowieso een Zero’s-Kid, radio 2 is niet echt Zeroes-minded, dan zie ik eerder een Andries een keer overstappen. Die past qua geluid zeker ergens in het weekend.
Sebastiaan zou voor Powned zeker in de nacht tot zn recht komen.
Sebastiaan zou voor Powned zeker in de nacht tot zn recht komen.
Ramon naar het weekend van Radio 2, bedoelde ik dan ook. En een Obi of Floris dan naar zijn plek op 3 :)manuel1982 schreef: 15 apr 2024 15:15Ik zie Obi of Floris van de Campustalenten niet op Radio 2, die zijn veel te strak en fris voor Radio 2. Dan eerder een Andres of Sebastiaan. Rámon zie ik ook wel graag op Radio 2, maar dan wel het liefst met Mark van der Molen of Timur Perlin!DodoZmore schreef: 15 apr 2024 14:43Ik zeg, Rámon Verkoeijen. Draait al een tijdje solo mee op precies dat tijdstip, volwassen genoeg voor Radio 2, dan kan een nachtjock als Obi of Floris doorstromen naar een vast plekje in het weekend en heb je weer meer ruimte voor Campustalent in de nacht.
Op dit moment is FunX de grootleverancier van nieuwe Radio2 DJs, Shay, Morad en Tannaz en 3FM leverde Desiree
Het moet ook vooral woke en inclusief blijven he. Teveel blanke mannen op een station is ook niet goed (volgens de npo)StefanT schreef: 15 apr 2024 18:20 Op dit moment is FunX de grootleverancier van nieuwe Radio2 DJs, Shay, Morad en Tannaz en 3FM leverde Desiree
-
Tannaz is ook begonnen bij 3FM ;). én een groot deel van de grote namen op radio 2 kent ook een geschiedenis bij (het recentere) 3fm zoals Bart, Annemieke en PaulStefanT schreef: 15 apr 2024 18:20 Op dit moment is FunX de grootleverancier van nieuwe Radio2 DJs, Shay, Morad en Tannaz en 3FM leverde Desiree